Minun mielestä Mestiksen voittaja on Suomen mestari, koska se on korkein titteli minkä Suomessa voi lätkässä urheilullisen perustein voittaa.
SM-liigan omistavat joukkueet ja ne saavat päättää ketä ottavat mukaan ja ketä ei. Siksi ovat niin 12 joukkueen kannalla, koska ne eivät halua mukaan tuottamattomia joukkueita. Sellaisia, jotka eivät vedä halleja täyteen jne.
Ja avatuksi liiga ei ole tulossa!
SM-liigan sulkemista valmisteltiin monta kautta, mutta aina sattui olemaan vääriä joukkueita mukana!!!
Mun mielestä Mestiksen pitäisi korostaa sitä, että se on korkein taso urheilullisesti!
SM-liigassa päätetään ketä otetaan ja ketä ei!!!
Urheilullisesti Jukurit olivat muutaman kauden ajan 10.-12. paras joukkue Suomessa, mutta eivät päässeet yrittämään mestaruutta toisin kuin SaiPa ja Pelicans...ai niin SaiPa ja Pelicansihan osittain omistavat sarjan, jossa pelaavat...
Mestiksen voittaja Suomen mestari!!
6
496
Vastaukset
- minä
Suljetussa liigassa on turha puhua Suomen mestaruudesta.
Kyseiseen sarjaanhan otetaan joukkueita taloudellisin perustein.- j0s
veduille tulee nyt hyvät fiilikset niin ok
Kuka onkaan edellellinen Mestiksestä noussut joukkue. Sen jälkeen muistelkaa viime vuoden Suomen mestari, joka on tänä vuonna kolmatta kertaa peräkkäin finaaleissa.
- pääs kiinni
Tollaisia mielipiteitä ei kannata esittää missään muualla, kuin sellaisissa kaupengeissa, missä liigakiekkoa ei oo koskaan nähty.
Kaikki kunnia jukureille ja muille, mutta kaikesta huolimatta taso-/kustannusero on liigassa/divarissa niin suuri. Kyllä Saipan ja Pelicanssin viimekautisetkin joukkueet kirkkaasti olis hakannut minkä tahansa mestis-joukkueen (ei ehkä Kalpaa, mutta sitä en edes viime kaudella laskenut mestisporukax. Ei ollut reilua, että siellä sai pelata NHL-rikkureita näin tärkeellä kaudella, mutta se on toinen juttu se).- "rikkurit"
eli kaupungin omat pojat pelaavat parin kauden päästä liigaa omassa joukkuessaan
- taavi
jos eivät vedä halleja täyteen nii kuinka perkeleessä ne sitte KALPAN OTTAA LIIGAAN!??! anna mä nauran...
kalpan fanit on yks pieni pölypallo ulkohuussin nurkas ja se huussi on niiden halli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592