Minun mielestä Mestiksen voittaja on Suomen mestari, koska se on korkein titteli minkä Suomessa voi lätkässä urheilullisen perustein voittaa.
SM-liigan omistavat joukkueet ja ne saavat päättää ketä ottavat mukaan ja ketä ei. Siksi ovat niin 12 joukkueen kannalla, koska ne eivät halua mukaan tuottamattomia joukkueita. Sellaisia, jotka eivät vedä halleja täyteen jne.
Ja avatuksi liiga ei ole tulossa!
SM-liigan sulkemista valmisteltiin monta kautta, mutta aina sattui olemaan vääriä joukkueita mukana!!!
Mun mielestä Mestiksen pitäisi korostaa sitä, että se on korkein taso urheilullisesti!
SM-liigassa päätetään ketä otetaan ja ketä ei!!!
Urheilullisesti Jukurit olivat muutaman kauden ajan 10.-12. paras joukkue Suomessa, mutta eivät päässeet yrittämään mestaruutta toisin kuin SaiPa ja Pelicans...ai niin SaiPa ja Pelicansihan osittain omistavat sarjan, jossa pelaavat...
Mestiksen voittaja Suomen mestari!!
6
456
Vastaukset
- minä
Suljetussa liigassa on turha puhua Suomen mestaruudesta.
Kyseiseen sarjaanhan otetaan joukkueita taloudellisin perustein.- j0s
veduille tulee nyt hyvät fiilikset niin ok
Kuka onkaan edellellinen Mestiksestä noussut joukkue. Sen jälkeen muistelkaa viime vuoden Suomen mestari, joka on tänä vuonna kolmatta kertaa peräkkäin finaaleissa.
- pääs kiinni
Tollaisia mielipiteitä ei kannata esittää missään muualla, kuin sellaisissa kaupengeissa, missä liigakiekkoa ei oo koskaan nähty.
Kaikki kunnia jukureille ja muille, mutta kaikesta huolimatta taso-/kustannusero on liigassa/divarissa niin suuri. Kyllä Saipan ja Pelicanssin viimekautisetkin joukkueet kirkkaasti olis hakannut minkä tahansa mestis-joukkueen (ei ehkä Kalpaa, mutta sitä en edes viime kaudella laskenut mestisporukax. Ei ollut reilua, että siellä sai pelata NHL-rikkureita näin tärkeellä kaudella, mutta se on toinen juttu se).- "rikkurit"
eli kaupungin omat pojat pelaavat parin kauden päästä liigaa omassa joukkuessaan
- taavi
jos eivät vedä halleja täyteen nii kuinka perkeleessä ne sitte KALPAN OTTAA LIIGAAN!??! anna mä nauran...
kalpan fanit on yks pieni pölypallo ulkohuussin nurkas ja se huussi on niiden halli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078