Harkimo ei osaa edes äänestää oikein-
Vittu mikä pelle. Ja tuon takia meillä on nyt vihervasemmistohallitus, kun loikkaamalla Harkimo käytännössä vei kokoomukselta vaalivoiton, mikä johti ensin Rinteen ja sitten Marinin huulipunahallituksen syntymiseen. Jos Harkimo ei olisi loikannut, niin isis-akkojen rahtaamisesta Suomeen ei olisi nyt edes puhettakaan kokoomusjohtoisessa hallituksessa. https://www.is.fi/politiikka/art-2000006346729.html
En usko et Kokoomus olis ensimmäisenä halunnut hallituskumppanikseen vihervasemmistolaisia etnonationalisteja, jotka on huolestuneita ainoastaan Al Holin suomalaisista!?
Keskustakin olisi paremmassa joukossa
1
<50
Vastaukset
Kyllä kannassani pysyn edelleen, miten olisi nykyistä paremmin vaalia seurannut hallitus saatu. Demokratia vain laji, jossa ei oteta vähemmistön mukaan, joka nyt tehty. Persut nyt tuskin olisi saatu hallitukseen Soinin tapauksen jälkeen, kun heidän mukaan ollut petturi kun isänmaan asialla hallituksessa. Kun vasurit ja vihreät siinä keikkuu löyhässä "hirressä" jo aikaa, että "ollakko vai ei olla ! -jos Hamlettiakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184