saan pekooniräiskäleitä aamupalaksi

Anonyymi

Herään ruokaisaan tuoksuun. Keittiöstä kuuluu hiljaista kolinaa.
Käperryn onnesta sykkyrään peittoni alle, tietäen saavani aamukahvit sänkyyn tuotuina.
Hän tuli jo illalla kahden viikon tauon jälkeen, lumenluonti oli kutsunut hänet tyttärensä luo. Viipyi siellä mielellään lastenlasten vuoksi.

Onhan hän minua nuorempi, mitäpä siinä on salaamista, hyvin olemme sopeutuneet viikottaisiin tapaamisiin jo 4 vuoden ajan.

En haluaisikaan luopua ajoittaisesta yksinelosta, onhan minullakin perheeni. Tyttäret kuulemma katsovat salaa minulta kieroon, kun mieskaverini on lähes heidän ikäisensä.
Mitä minä siitä välittäisin, tässähän saan ihanan yön jälkeen odottaa aamukahviani :D Järjestäköön tytöt oman elämänsä itse miten parhaiten osaavat.

Pitäisikö minun luopua hänestä, ja asettua lasteni olettamaan mummon rooliin?

6

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pidä, nauti elämästäsi ja onnestasi, mitäpä maailman mielipiteistä;)

• Anonyymi

Mikä estäisi mummun roolia hyväksymästä mieskaveristä huolimatta? Ainakin meillä se toimi niin kauan kuin ystävänı eli.
      Nyt ei noin onnellista tilannetta enää ole tiesodsa, kuin kuvailemasi, pidä onnestasi huolta!

• Anonyymi

Olette tuhdin aamupalan ansainneet, onhan kaloreita kulunutkin niin työn kuin huvin merkeissä. Lunta sataa täälläkin, mutta onneksi kerrostalossa huoltofirma hoitaa lumityöt. Kun ei kaikilla ole tuollainen onni käynyt. Mutta ei minua poikani, tyttöni eikä lastenlapsemi varmaan estelisi, jos nuoremman tai vaikka itseni ikäisen kaverin löytäisin. Kunhan taas tanssipaikat aukeaa, niin menoksi. Mutta itsellisenä muuten aion pysyä, saan kyllä töihin apua noilta reippailta nuorukta naisilta ja miehiltä eli kastenlapsiltani.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa aamiaisesi, joskaan en heti itse pystyisi noin tuhtia nielemään.
        Aikanaan en uskaltautunut suhteeseen iäkkäämpänä, pelkäsin sitä surua, jos hänet menettäisin.
        Nyt hän on jo edesmennyt, mutta kyllä minä häntä rakastin ystävänäkin. Kaikki lämpimät tunteet, joita kanssaihmiset meissä herättää, miehet tai naiset. ovakin henkistä rikkauttamme.

Elämälle kiitos!

• Anonyymi

Ahah ,
      Kutri Helunako se siellä ihanuttaan meille vanhuksille toitottaa,
      noooooh,
      nauti nyt siitä lastesi ikäisestä nuoresta miehestä
      kun olet semmosen suhteen osannu luoda,

kaikilta ei tommosia taitoja löydykkää,

enemmän taitaa meitä vanhoja olla jotka on kaavoihin kangistuneet,

harvempi meistä osaa edes leskeksi jäätyään enään etsiä uutta kaveria, vielä vähemmän rakasutua enään kehenkään,

mukava kuitenki lukea muitten ihmisten onnesta, ja menestyksestä,

jakselaan ,,,

• Anonyymi

Ei tarvitse tarkoituksella etsiä nuorempaa miesseuraa, mutta enimmäkseen vapaat miehet on nuorempia, meidän ikäluokan miehet on suurimmaksi osaksi turpeen alla. Kun on yhden miehen hoidellut hautaan asti, ei hevin halua sitä toista kertaa tehdä, oli se 58 avioliittovuoden jälkeen niin raskas kokemus ja ikävä pohjaton. En minäkään lasten ikäluokan ikäistä miestä osaisi rinnalle kuvitella, mutta kai noin 10 vuotta nuorempi olisi vielä samalla aaltopituudella. En ole mikään kalkkis, pysyn kärryillä maailman menossa isomummona olemalla paljon nuorten jälkeläispolvieni kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TTK-tippuja Elina Gustafsson tilittää tulosten jälkeen: "Mä olisin toivonut, että Suomen kansa..."

Ou nou, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson tippui parinsa Ansku Bergströmin kanssa Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Tuli kyllä täysin puskista ja yllätyk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      8112
    2. Maria Veitola sai pakit tänäkin vuonna - Tämä yksi pariskunta kieltäytyy aina Yökylässä-sarjasta

Maria Veitola on kyllä nähnyt monenlaisia julkkisten koteja vuosien varrella. On ollut Maisa Torppaa, Tiina Jylhää ja Anu Saagimia... Kenet sinä halua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      6967
    3. Ei oo Pikkaraisella kaikki kotona

Viimeisessä insta pätkässään tuijottaa kameraan nyrkki pystyssä, ja huutaa vamos. Voi hyvää päivää, kertoo mitä päässä liikkuu.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2725
    4. Kuumaa huumaa! Sofia Belorf keimailee pienen pienessä kesämekossaan: "Nyt jo ikävä..."

No nyt ei ole kulunut paljoakaan kangasta tähän Sofian mekkoon. Mekko on nimittäin varustettu reilulla kaula-aukolla ja lyhyellä pituudella... https:/
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      2122
    5. IS: Tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti

Teknologiateollisuuden varatoimitusjohtaja Minna Helle ”tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti ja heitä tarvitaan kaikkiaan 130 000 ”. Vo
      Maailman menoa
      214
      2014
    6. Martinan mersu herättää ansaittua kateutta

Martina Aitolehti on menestynyt ikinuori nainen ja herättää ansaistsemaansa huomiota kaikkialla. Myös Mercedes Benzin pääkonttoriassa Saksassa kaunis,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      829
    7. Tietäisitpä vaan kusipääukko

mitä susta ajattelen. Naamas on aina, kuin norsun vitulla ja tuima ilme naamalla. Kuka semmoista jaksaa katsella. Koskaan et naura millekkään ja mikää
      Ikävä
      59
      771
    8. Sano EI korruptiolle, älä osta Marinin mainostamaa Pihka Collection reppua

Valveutuneena kansalaisena ja kuluttajana voit vaikuttaa. Jätä Pihka Collectionin Marin-reppu kylmästi kaupan hyllylle ja osta sen sijaan joku toinen
      Tampere
      164
      704
    9. Viisi rokotevastaista radiojuontajaa kuollut Yhdysvalloissa lyhyessä ajassa koronavirukseen

Rokotekriittiset radiojuontajat uskoivat mitä ihmeellisimpiin salaliittoteorioihin koronarokotteen suhteen. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-
      Maailman menoa
      313
      670
    Aihe