Mielestäni olisi aivan aiheellista huomauttaa sellaisia tyyppejä jotka katsovat aiheelliseksi olla noudattamatta yhteiseksi tarkoitettuja sääntöjä tappavan taudin nujertamiseksi.
Asiaan liittyy vielä sellainen seikka että maskittomia on huomattavan paljon porukoissa jotka ovat tänne tulleet turvaa hakemaan. Heiltä odottaisi neuvojen noudattamista.
Joukkovoimaa maskien käytön lisäämiseksi
77
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan saat pellenaamareistasi mussuttaa rauhassa. Ei niistä ole hyötyä kuin myyjille, valmistajille ja puhtaanapitolaitokselle.
Käyttäkööt niitä ne jotka flunssaa ja ihmismassoja pelkäävät. Jos muistan oikein oli sosialisteilla muutama vuosi sitten mottona: "Ei saa antaa pelolle valtaa!".
- Anonyymi
Rasisti, fascisti ja natsi.
- Anonyymi
PelleSinäOlet kirjoitti:
Eli se yksi ja sama sosialisti demari.
Mitä mieltä =)Maskittomat ovat näitä valopäitä, joilta on kynttilä sammunut aikaa sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Maskittomat ovat näitä valopäitä, joilta on kynttilä sammunut aikaa sitten.
Joukossa tyhmyys tiivistyy, joten noudata vain ohjeita sokeasti jos se viisaaksi tekee. Toivottavasti jatkossa ei kuitenkaan suositella esimerkiksi hyppäämään sillalta.
- Anonyymi
PelleSinäOlet kirjoitti:
Eli se yksi ja sama sosialisti demari.
Mitä mieltä =)Maahanmuuttajilla ei juuri näe maskeja, onko joku suositellut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuuttajilla ei juuri näe maskeja, onko joku suositellut...
Ovat omilla aivoillaan ajattelevaa porukkaa. Eivät mitään lammasämmiä kuten pienimuIkkuiset Suomi-pojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskittomat ovat näitä valopäitä, joilta on kynttilä sammunut aikaa sitten.
Maskittomat ovat niitä jotka edelleen hengittävät normaalisti ja vapaasti, sitä ilmaa mitä ihminen luonnostaan tarvitsee jotta aivot, keuhkot ja koko elimistö toimisi normaalisti.
- Anonyymi
Naureskelin aamulla ääneen, kun näin jonkun sivarihomppelin kirjoituksen Hesarissa. Kirjoitteli jostain lampaista. Pitää vaan ihmetellä mitä noiden tyhjäntoimittelijoiden korvien välissä liikkuu. Ei niillä ainakaan ole taitoa ajatella itse. Määkivät vain muiden valmiiksi pureskelmia "faktoja".
- Anonyymi
En tunne tai tiedä ketään koronarokotteeseen kuollutta.
Kotikunnassani ei ole ainuttakaan ihmistä kerrottu kuolleen koronarokotteeseen. Eikä ole kerrottu naapurikunnissakaan kenenekään siihen kuolleen. Vuoden aikana koronaan on kuollut meidän pienessä kylässä 5 ihmistä, kaikki tuttuja. Koko kunnassa koronaan on kuollut lähes 40, noin kolmasosan heistäkin tunsin.
Kuinkahan vaarallinen rokote on kyseessä, kun puhutaan koronarokotteesta?- Anonyymi
Itse tiedän kymmenkunta koronarokotteeseen kuollutta. Olivat perusterveitä vanhuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tiedän kymmenkunta koronarokotteeseen kuollutta. Olivat perusterveitä vanhuksia.
Ps. Ja kolmesataa rokottamatonta kuollutta. Olivat perusterveitä vanhuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä minulle yksikin perusterve vanhus.
Tilastot kertovat, koronaan kuolleet ovat 96% olleet jonkin pitkäaikaissairauden runtelemia, loput sairaan ylipainoisia. Kun nämä ryhmät ja muut yli 65 v. määrättäisiin rangaistuksen uhalla pysymään sisällä, muut voisivat elää normaalisti. - Anonyymi
Ei pitäisi harrastaa sisarus-avioliittoja enää nykyään. ;-)
- Anonyymi
Koronaan kuolleeksi luetaan jokainen joka kuukauden sisällä ennen kuolemaa on todettu koronapositiiviseksi testissä. Ei tarvitse olla sairastunut koronaan, voi kuolla vaikka sydänkohtaukseen.
- Anonyymi
Astmaatikkona pystyn käyttämään maskia. Sekään ei ole puolustus maskityomille.
Vastaa otyokedkuksile ja muille maskittomilla ulkonaliikkumis kielto. Pysykööt sisätiloissa kotonasn- Anonyymi
Se että sinä pystyt, ei tarkoita että kaikki astmaatikot pystyvät. Taidat olla sellainen feikki astmaatikko.
- Anonyymi
Naamioituneena liikkuville 50 euron sakko, koska ovat selkeästi aikeissa tehdä rikoksen.
- Anonyymi
Tottakai pidän maskia, muutenhan minua voitaisiin luulla persuksi. Se olisi kestämätön häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai pidän maskia, muutenhan minua voitaisiin luulla persuksi. Se olisi kestämätön häpeä.
Rumille ihmisille maski on taivaanlahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se maski pitäisi liimata naamaasi kiinni ja piirtää siihen punaisella tussilla sirppi ja vasara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin vassarina pidän maskia aina, jos vaikka tulisi tilaisuus rikkoa jotain...
- Anonyymi
Maskien "suojavaikutus" on todella helppo todeta, vaikkapa vetämällä posket täyteen tupakan savua, sitten maski naamalle ja savut ulos. Savu tursuaa maskin sivuilta ja myös ylä- ja alareunoista. Kuten hengitysilmakin, eli maskin suojavaikutus on käytännössä plus miinus nolla!
- Anonyymi
Neulan kärkeen mahtuu 4000000000000 korona virusta. Ei maskit auta.
- Anonyymi
Henk koht asia, voi olla sydän keuhkosairaus yms,josta ei tarvii inffota muille.
Pidä turvaväli!....pidempikin, jos pelottaa. Älä hipellä jokapaikkaa jne. - Anonyymi
Maskeista irtoaa haitallista pölyä keuhkoihin. Kuparimaskit ovat kaikkein vaarallisimpia, koska kupari on elimistössä myrkky.
- Anonyymi
Harvinaisen köyhä aloitus.
- Anonyymi
Suurin osa maskia kantavista miehistä lienee sellaisia, joiden hysteerinen akka on pakottanut miehensäkin käyttämään sitä, kun menevät kauppareissulle. Nämä akathan uskovat myös horoskooppeihin ja ilmastonmuutokseen.
- Anonyymi
Pellenaamarin pukeminen kielii kyseisen ihmisen heikkoudesta. Henkilö on silloin alistunut ulkopuolisen tahon määräykseen. Tuollainen henkilö saadaan manipuloitua helposti vaikka tappokoneeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellenaamarin pukeminen kielii kyseisen ihmisen heikkoudesta. Henkilö on silloin alistunut ulkopuolisen tahon määräykseen. Tuollainen henkilö saadaan manipuloitua helposti vaikka tappokoneeksi.
Samaa alistumista käyttää pipoa pakkasella ja turvavyötä autoillessa. Kylläpä ollaankin lampaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa alistumista käyttää pipoa pakkasella ja turvavyötä autoillessa. Kylläpä ollaankin lampaita.
Jopas oli nolo vertaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piposta ja turvavyöstä on oikeasti jotain hyötyä, toisin kuin naamarätistä.
- Anonyymi
Jos olisi aikaa jäädä lötisemään huomauttelijan kanssa, kertoisin kuinka supermiljardöörit ovat viime vuoden aikana kasvattaneet omaisuuttaan keskimäärin 25% ostamalla satoja vuosia sukupolvien ajan rakennettuja perheyhtiöitä, lentoyhtiöitä ym.
Kertoisin myös, kuinka virus oli alunperin Wuhanista laboratoriosta karanneena nimetty Wuhaniksi, mutta Wuhanilaiset suuttuivat, jolloin alkoivat nimittää coronaksi.
Tutkijat ja lääkärit olivat hämmentynitä, koska kaikissa kausiflunssissa on corona virus muodossa ja toisessa.
Virukselle annettiin nimeksi covid-19, mutta tätä työnimeä käyttävää virusta ei koskaan ole kyetty eristämään tai toteamaan tavallisten kausiflunssavirusten seasta kummemmaksi kuin kausiflunssa.
Rahan valta halusi kuitenkin hyötyä tilanteesta, ja näki mahdollisuuden kaapata toisten omaisuudet omiin taskuihinsa.
Parempaa tilaisuutta ei ollut eikä tule, kun säännöllisin välein saada aikaiseksi sulkutilat, ja sen kautta terveet yritykset ongelmiin, ja ostettaviksi HALVALLA.
Raha siis menee rahan luokse, kun tarpeeksi härskisti toimitaan.
Ihmislampailla tässä pässilaumassa ei ole mitään merkitystä. Ovat vain hyödyllisiä idiootteja maskeineen ja rokotteineen.
Kaikki toimet johtavat kuitenkin aina siihen, että miljardiyhtiöt satojen miljardien liikevaihtoineen päätyvät "ilmaiseksi" uusien omistajien taskuihin.
Joten kulje maski naamallasi ja ole siellä sammakkoperspektiivissäsi.
Koko show on huijausta, ja suurin huijaus koko ihmiskunnan historian aikana.
Ryöstö ilman sotia. - Anonyymi
Suomalaiset ovat uhmakasta kansaa, eivätkä tottele viranomaisten neuvoja.
Sen sijaan esim. Lähi-idästä tulleet pakolaiset noudattavat, kuten esim. STM:n kansliapäälikkö Varhilan varoitusta maskien hyödyttömyydestä ja jopa vaarallisuudesta.
Moni heistä ei käytä maskia, koska he eivät halua pahentaa korona-tilannetta, vaan noudattavat johtavan terveysviranomaisen, valtiot.maist. Varhilan , SDP, ohjetta olla suosittelematta maskien käyttöä.
Onpa jotkut ottaneet STM:n ohjeen olla koskettelematta kasvoja niin kirjaimellisesti, että ovat poistaneet koko pään. - Anonyymi
Huvittaa nämä maskittomia karttavat. Koettakaa jo ymmärtää että vaikka henkilössä olisi korona niin ei niitä viruksia jotenkin "säteile" hänestä ympäristöön eikä edes uloshengityskaasussa (normaalisti nenän kautta hengittäessä) voi olla noita viruksia. Tosin pidän kyllä maskia (tosin en aina jos se esim. jää kotiin eikä mukana ole yhtään) mutta sosiaalisen paineen vuoksi.
Ja maskiuskovaiset, käytättekö itsekään sitä oikeaoppisesti eli mukana oltava kaksi pussukkaa jossa toisessa uusia maskeja ja kertakäyttökäsineitä ja toinen roskapussi.- Anonyymi
Itse pidän maskia isossa marketissa lähinnä sen takia etteivät mummot ahdistu. Otan sen kuitenkin heti pois kun siirryn kauppakeskuksen käytävällä ja heitän lähimpään roskikseen. Tälläkin välin kun maskittomana vähän matkaa yleisellä alueella taivalla, tulee aina vastaan maskillisia, jotka kyttäävät pelon ja epäluulon sekaisella katsellaan maskin takaa. Nämä lienevät niitä jotka tulevat autolla kyseiseen kauppakeskukseen ja istuvat maski päässä auton ratissakin kotiovelta lähtien. Itse kuljen jalkaisin noin kilometrin matkan, en kyllä missään puolityhjillä kaduilla ala pitää mitään rättejä naamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän maskia isossa marketissa lähinnä sen takia etteivät mummot ahdistu. Otan sen kuitenkin heti pois kun siirryn kauppakeskuksen käytävällä ja heitän lähimpään roskikseen. Tälläkin välin kun maskittomana vähän matkaa yleisellä alueella taivalla, tulee aina vastaan maskillisia, jotka kyttäävät pelon ja epäluulon sekaisella katsellaan maskin takaa. Nämä lienevät niitä jotka tulevat autolla kyseiseen kauppakeskukseen ja istuvat maski päässä auton ratissakin kotiovelta lähtien. Itse kuljen jalkaisin noin kilometrin matkan, en kyllä missään puolityhjillä kaduilla ala pitää mitään rättejä naamalla.
Itse kuljen maskitta säikyttääkseni mummoja 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa hämmästellyt kun lenkkeilijöinä juoksevat maskit naamallaa ULKOTILOISSA!
Ympärillä vain avaraa peltoa ja horisontissa metsän reuna. Siitä huolimatta maskit naamalla ulkonakin raikkaassa ilmassa.
Ihmiset tulleet hulluiksi.
- Anonyymi
Kyllä käytetään maskeja tilanteen mukaan, vaikka muutamat keskenkasvuiset aikuisangstit osoittavatkin oman tyhmyytensä.
- Anonyymi
Eipäs käytetä maski naamareita, kun laki ei vaadi. Lakien mukaan toimitaan eikä massavouhkaamisen.
- Anonyymi
Ei ole tullut mieleenkään hankkia maskia paria viikottaista kauppareissua varten. En näe maskista olevan mitään hyötyä, koska en omista maskiyhtiön osakkeita. Laskutaidottomaan kansaan maskisuositus näkyy kyllä uppoavan.
- Anonyymi
Mutta tuolla kommentilla myös tuot esiin oman tyhmyytesi. Sitäkään et ymmärrä että ne jotka käyttää maskia on juuri sinun hyötysi. Et välitä omaa osuuttasi muita kohtaan. Uskallan väittää ettet ymmärrä koko asiaa.
Vähän sama kun ei minulla koronaa ja ei sieltä junaa ennenkään tullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuolla kommentilla myös tuot esiin oman tyhmyytesi. Sitäkään et ymmärrä että ne jotka käyttää maskia on juuri sinun hyötysi. Et välitä omaa osuuttasi muita kohtaan. Uskallan väittää ettet ymmärrä koko asiaa.
Vähän sama kun ei minulla koronaa ja ei sieltä junaa ennenkään tullut.Nuo maskittomat minä itse toopet pitää saada pois yleisestä liikkumisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama kun ei minulla koronaa ja ei sieltä junaa ennenkään tullut.Eivät maskit estä sinua tartuttamasta minua, eikä minua tarttuttamasta sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo maskittomat minä itse toopet pitää saada pois yleisestä liikkumisesta.
Selvästikin maskia käyttävät ovat suurempi riski, ylimielisyytensä ja maskien antaman virheellisen ja valheellisen turvallisuuden tunteen vuoksi.
- Anonyymi
Joukkovoimaa tarvittaisiin halpojen tartunnan estävien FFP2-suojaimien pakollistamiseen.
- Anonyymi
Tuplamaskikin ajaa saman asian,ei tarvitse ylikalliita ff2 maskeja tai yhteiskunta maksakoon jos tulee pakolliseksi. Maskeilla rahastustakaan ei pidä hyväksyä,ei köyhemmät pysty niihin ,silti on jokapäiväiset asiat saatava suoritettua jotenkin ja kohtuurahalla.
- Anonyymi
Ensinnäkään, ei ole mitään Suomessa nyt tappavaa tautia. Toiseksi, maskit eivät sitä tautia estäisi, eikä estä Koronaakaan tarttumasta. Tervetuloa huomauttamaan - ja saat turpaasi.
- Anonyymi
AP:n kannattaa valita uhrinsa siten että ei osu omaan nilkkaan.
Olen corona-nuhan "riski"ryhmässä" ns vakavan sairauden takia. En ole ostanut tai vastaanottanut tai käyttänyt yhtäkään turpavaippaa corona-nuhan takia, en ole lainkaan edes harkinnut. Minulla on varallisuutta maskeihin, niiden hinta ei tuntuisi millään tavoin edes taskurahoissani. Minulla on koulutusta sen verran että ymmärrän ettei maskit auta minua tai ketään muutakaan tässä lainkaan, ja ymmärrän senkin että corona-nuha on ainoastaan noin 2,3 kertaa vaarallisempi kuin "vakava" kausiflunssa ja noin 5 kertaa vaarallisempi kuin keskimääräinen kausiflunssa. En ole koskaan ottanut vapaaehtoisesti mitään kausiflunssarokotetta, armeijassa sellainen taidettin pistää pakolla.
Itsehankittu diabetes-2 muuten tappaa noin 2 kertaa niin paljon ihmisiä kuin corona-nuha. Ja itsehankittu alkoholismi tappaan noin 1,5 kertaa niin paljon ihmisiä kuin corona-nuha.
Minulla ei ole mitään toivetta tai halua cupsahtaa tai vammautua mistään sellaisesta syystä jonka todennäköisyyttä minulla on järjellisen riskin kustannuksella mahdollisuus pienentää. Siksi minulla on 15 kpl voimassa olevia ja jatkuvasti ylläpidettäviä rokotuksia, vakavia tauteja vastaan. Ylläpidän niiitä siitä huolimatta että en lainkaan "pidä" piikitysneuloista, minun on vähintäänkin saatava olla hyvällä nojalla varustetussa tuolissa istumassa kun niitä piikkejä minuun survotaan.
Tämän corona-nuhan rokotuksen osalta, lähtökohtaisesti en ota sitä. Mutta jos rokotuksen ottamatta jättäminen aiheuttaa liiallista ongelmaa matkusteluun, niin sitten harkitsen vaihtoehtoja, yksi vaihtoehdoista on hankkia (pelkkä) rokotusrodistus. Tyhjänpäiväisen rokotuksen riskit ovat järkyttävän suuret. - Anonyymi
Minä tuijotan maskittomia vihaisesti samalla muristen 🐲 !
- Anonyymi
Hullun esittäminen kyllä auttaa turvavälin pitämisessä.
- Anonyymi
Siitä vaan, minä murisen takaisin. Minulle lässyttävät maskipoliisit saavat vain pahan mielen.
- Anonyymi
Miksi käyttäisin, jos riepu ei suojaa mua pöpöltä?
- Anonyymi
Maskia käyttävät suojaavat sinua pöpöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskia käyttävät suojaavat sinua pöpöltä.
Valitettavasti eivät suojaa, sen paremmin kuin itseäänkään.
- Anonyymi
Kävin äsken Viikin Prismassa ja kyllä oli paljon nuoria maskittoman ihmisiä,ihan olivat vaaleaihoisia ja suomea puhuivat.Mutta sitä saa mitä tilaa,pian on Suomi kiinni.
- Anonyymi
Minäkin käyn Viikin Prismassa ilman pellenaamaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin käyn Viikin Prismassa ilman pellenaamaria.
Sama täällä. Suurin osa Viikin Prismassa asioi ilman pellenaamareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Suurin osa Viikin Prismassa asioi ilman pellenaamareita.
Yhtään pellenaamaria en ole nähnyt missään koko korona-aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään pellenaamaria en ole nähnyt missään koko korona-aikana.
Taidat olla sokea. Kaupassa varmaan joka toisella on päässään pellenaamari.
- Anonyymi
En harrasta kertakäyttöspedeilyä. Jos korona iskee, niin saapahan sille ainakin vastustuskyvyn.
- Anonyymi
VTT:n mukaan kertakäyttömaskitkin kestää jopa 10 pesukertaa 60c pesussa.
- Anonyymi
Haista sinä p...a hysteerikko
Onko välähtänyt mieleen se että vaippa naamalla on roiskesuoja. Siitä sujahtaa virus sisään ennenkuin kissaa ehsit sanoa.
Ehdotan että menet pottukellariin, pysyt siellä seuraavat kolme vuotta ettet tartuta muita.
Kiitos - Anonyymi
Pitäkää maskeja, minä pidän sen sijaan turvavälejä.
Ärsyttävää, kun maskien käyttäjät jatkuvasti tunkevat iholle etenkin kassajonoissa.- Anonyymi
Pidetään maskit turvavälien ja hygienian lisänä.
- Anonyymi
Senkun huomautat, ei haittaa yhtään. Muista kuitenkin tehdä se vähintään kahden metrin päästä että turvaväli säilyy, äläkä huuda. Huomautat sieltä kauempaa ihan nätisti:)...
- Anonyymi
Maskien ainoa tehtävä on viestiä vaarasta.
Muuten kukaan ei pian kylällä muistaisi koko hössötystä. - Anonyymi
Tarjous luu5 ei kannata puuttuu toisen asioihin
- Anonyymi
Nessu nenäliina suojaa antaa
- Anonyymi
Olen terve, reipas, urheileva lesbonainen, jonka maailman näkemys on sosialismi yhdistettynä transasekventiaaliseen feminismiin.
En käytä maskia, koska siitä ei minulle itselle ole juuri hyötyä, sillä jos sairastun, sairastan sen ikänikin puolesta pelkkänä nuhakuumeena.
Minulla on perustuslaillinen oikeus käydä discoissa ilman maskia ja liikkua joukkokulkuvälineissä myös maskitta, koska hiilineutraalisuustavoitteen täyttämiseksi en käytä yksityisautoa.
Haluan noudattaa Suomen korkeimman terveysviranomaisen STM:n kansliapäälikkö Varhilan Kirstin suosituksia, enkä siis pidä epäterveellistä maskia enkä peru lomaa vaan lähden Kuusamoon, sillä mua kutsuu Kuusamo.
Rukan mäet ja after ski. Bailaan aamuun asti.
Käytän julkista kulkuneuvoa eli taksia veronmaksajien piikkiin 24/7.- Anonyymi
Joku sulla on vialla että taksiseteleillä ajat, vaikka sanot olevasi urheilullinen. Taksin käyttö ei muutes juurikaan eroa yksityisautosta paitsi että kuluttaa kaikkea enemmän.
Kun tilaat taksin kotiisi sinua hakemaan ajaa kuski jostakin kilometritolkulla ovellesi. Vie sut uimahalliin, ja ajaa takaisin tolpalleen kilometritolkulla. Soitat uimahalliin taas jonku ajamaan kilometritolkulla sinut hakemaan, ja vie kotiisi, palaten taas kilometritolkulla tolpalleen.
Jos ajaisit itse, lähtisit pihastasi uimahallille, ja ajat takaisin, eikä kulu kuin se muutama kilometri edestakaisin kaikkiaan.
Taksit ajoivat jo neljä erillistä matkaa sinua hyysätessään tuon varsinaisen matkan lisäksi.
Siksipä yksityisauto on vähiten kuluttavaa kaikin puolin.
- Anonyymi
Slipknot vai Lordi? Siinä kysymys.
Metallica ja Megadeth vetävät rajun shown ILMAN maskeja.
Ei Black Sabbathkaan käyttänyt maskeja.- Anonyymi
Sabaton on henkilö, jolla ei ole Saabbia.
- Anonyymi
Neuvoja voi noudattaa, jos niissä on joku järki. Rätti naamalla ei koronaa voiteta. Vai miten selität koronan nopean leviämisen maissa, joissa on maskipakko. Omasta puolestani voit pitää vaikka vaippaa naamallasi. Turhaa rättiä en tule laittamaan naamalleni.
- Anonyymi
Esim. kauppakeskus Espoon Iso-Omenassa liukuportaissa vastaan tulevista asiakkaista usein on liki kaikilla maski kasvoilla.
Maskien käyttö lisääntyi ratkaisevasti jo useita viikkoja sitten. - Anonyymi
Arvaa kiinnostaako muiden hyvinvointi vuosikymmenien välinpitämättömyyden jälkeen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579377Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123709Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313111Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht872386Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142080Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3801917Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421491FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01291Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731118Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115