Taas tuli tappio! JYP hallitsi peliä välillä ihan mukavasti, mutta typerät virheet taas kostautuivat ja näin JYP hävisi. On se kumma, kun omassa päädyssäkin kiekko on jypiläisellä ja sitä pitää hautoa niin kauan, että jos vastustaja ei suoraan sitä syötä pois omasta lavasta, niin ainaikin viivtetyn syötön katkaisee vastustaja.
Myös kumma, että jäähyn aikana pitää pelata niin varovattomasti, että siitä tulee toinen samanaikainen jäähy. No hyt ei tullut kahden miehen ylivoimalla vbastustajalle maalia, mutta ylivoimalla tuli. Ihan tuntuu, kuin JYP ei edes yrittäsii voittaa peliä. Kun päästään johtoasemaan, ei pelata viisaasti, vaan annetaan vastustajan tehdä maalit! Mutta kokemusta tuli taas!
Pelasiko JYP hyvin HIFKta vastaan
Anonyymi
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä, eikä ketään kiinosta. Sais mennä koko tivoli konkkaan. Vois nuokin tyhjäntoimittajat mennä oikeisiin töihin. Sellaseen mistä on hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161882Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891492- 251251
Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761153Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku521137Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491133Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761115Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391006- 52992
- 63911