Naiseni antaa kyllä suuseksiä mutta ei vain pysty ottamaan loppuun asti. Kortsun kanssa se käy mutta se nyt ei ole sama asia.
On yrittänyt joitakin kertoja mutta koostumus inhottaa niin että yökkää.
En vaadi tai painosta häneltä sitä mutta haaveissa olisi saada joskus tulla suuhun.
Onko joku teistä naisista ollut samassa tilanteessa ja oppinut pitämään spermasta myöhemmin?
Miten onnistuit siinä?
Ei, en vaihda naista enkä käy vieraissa hoidattamassa asiaa.
Ei pysty ottamaan loppuun asti
15
791
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkös mikä auttaa tohon....alat nuolemaan naistasi sellaisen pillun nuolenta suojan kanssa. Siis sellainen naisten suuseksi suojan. Johan alkaa sperman maku maistumaan hyvälle, kun vaihtoehtona on muovipressun läpi saatua suuseksiä. Mä en tajuu naisia tossa asiassa, en sitten yhtään. Ollaan lettu levällään ja nautitaan saadusta oraaliseksistä, mut sit itketään et ei hyh hyi yök jostain spermasta. Aikuistukaa naiset
- Anonyymi
Viestiketjun aloittajalta:
En lähtisi ”kosto” mentaliteetilla liikkeelle. Ainakin omassa parisuhteessa.
Naiseni tykkäsi/sai orgasmeja suuseksillä aikaisemmin mutta nyt parin lapsen jälkeen ei suuseksi tunnu hänestä edes hyvälle. Maistella saan mutta ei mennä pidemmällä.
Hain vinkkejä naisilta, jotka ehkä ovat olleet joskus samassa tilanteessa. Kerro meille miehille miten sait tilanteen muuttumaan? En väitä että kaikkien on pystyttävä nielemään, mutta jos sinulla on vinkkejä niin ne olisi tervetulleita. - Anonyymi
Onko tuo sitten hyvinkin yleinen asenne naisilla? Tämä on siis ihan vilpitön kysymys aikuiselta naiselta joka ei tiedä.
Itselleni suihinotto on erittäin palkitsevaa ja kiihottavaa ja haluan maistaa ja tuntea miehen suussani ja niellä kaiken, kondomin kanssa siinä ei olisi mulle mitään mieltä.
Mutta jos jollekin sperman maku tai koostumus oikeasti tökkii eikä kyse ole huonosta asenteesta, ei kai siihen kiristys auta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo sitten hyvinkin yleinen asenne naisilla? Tämä on siis ihan vilpitön kysymys aikuiselta naiselta joka ei tiedä.
Itselleni suihinotto on erittäin palkitsevaa ja kiihottavaa ja haluan maistaa ja tuntea miehen suussani ja niellä kaiken, kondomin kanssa siinä ei olisi mulle mitään mieltä.
Mutta jos jollekin sperman maku tai koostumus oikeasti tökkii eikä kyse ole huonosta asenteesta, ei kai siihen kiristys auta?Ei pointti ollut kiristys, vaan se et naiset usein odottaa saavansa kieltä, mutta kieltäytyvät imemästä (tai ottamasta miehen makua suuhun). Miksi naiset odottavat, että heidän paljasta pillua ja eritteitä pitää maistella, jos siihen itse ole valmis?? Elämässä kun on monenlaisia asioita, joita kannattaa tehdä vaikka ei niin pitäisi siitä. Miksi ei tekisi sellaista omalle puolisolleen, jonka nautinto pitäisi olla ensisijaisen tärkeä asia (oman nautinnon ohessa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos jollekin sperman maku tai koostumus oikeasti tökkii eikä kyse ole huonosta asenteesta, ei kai siihen kiristys auta?Ja itse nautin siis pillun ja pepun nuolemisesta, kuin myös suihinotosta. Yhdessä tai erikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse nautin siis pillun ja pepun nuolemisesta, kuin myös suihinotosta. Yhdessä tai erikseen
En voisi olla enempää samaa mieltä. Nautin vähintään yhtä paljon nautinnon tuottamisesta toiselle kuin omastani ja hyvän miehen miellyttäisin kaikin toimivin keinoin.
Menee se joskus valitettavasti toisinkin päin, oma entinen puoliso kyllä antoi kullia suuhun mutta paljon sen enempää huomiota tai kosketusta en sitten saanutkaan. Pakko myöntää että meni miehestä maku silloin. - Anonyymi
Huomenta ! Varmasti näin, mulla nykyisen kanssa niin etten saa suihinottoa, mutta pillun nuolenta kelpaisi. Noh, aikansa tollaista asetelmaa ja antamani suuseksin myötä seksielämä kuoli kuin seinään. Joku henkinen blokki avokilla, ettei halua ottaa suihin (ekat pari vuotta meni ahnaasti nokkahuilua soitellen ja nahkalompakko päristellen). Tosin, taitaapa olla niin että suuseksi on ensimmäinen asia joka karisee pitemmissä suhteissa pois. Sitten alkaa seksikerrat vähenemään ja lopulta miehen kulli / naisen pillu tipahtaa käyttämättömänä pönttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ! Varmasti näin, mulla nykyisen kanssa niin etten saa suihinottoa, mutta pillun nuolenta kelpaisi. Noh, aikansa tollaista asetelmaa ja antamani suuseksin myötä seksielämä kuoli kuin seinään. Joku henkinen blokki avokilla, ettei halua ottaa suihin (ekat pari vuotta meni ahnaasti nokkahuilua soitellen ja nahkalompakko päristellen). Tosin, taitaapa olla niin että suuseksi on ensimmäinen asia joka karisee pitemmissä suhteissa pois. Sitten alkaa seksikerrat vähenemään ja lopulta miehen kulli / naisen pillu tipahtaa käyttämättömänä pönttöön.
.....piti kirjoittaa: Antamani suuseksin PÄÄTTYMISEN myötä seksielämä kuoli kuin seinään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.....piti kirjoittaa: Antamani suuseksin PÄÄTTYMISEN myötä seksielämä kuoli kuin seinään....
Hyvää päivää, ehkäpä suuseksi on juuri sellaista erityishuomiota jota joko haluaa toiselle antaa tai sitten ei...
Haluaisin uskoa että halu antaa nautintoa toiselle voisi pitkässäkin suhteessa pysyä yllä, mutta en aio enää kenenkään puolisoksi sitä testaillakseni. En tosin viitsisi pillua pönttöönkään tipauttaa :)
Mä en ole pillun nuolemisesta koskaan erityisemmin välittänyt (ei, kyseessä ei ole estoisuus ja turha väittää että kukaan ei vain ole osannut tehdä sitä oikein), ihan muunlaista huomiota kaipaan. Mutta maukkaan miehen nuolisin mielelläni vaikka varpaanvälejä myöten jos hän siitä kiihottuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää päivää, ehkäpä suuseksi on juuri sellaista erityishuomiota jota joko haluaa toiselle antaa tai sitten ei...
Haluaisin uskoa että halu antaa nautintoa toiselle voisi pitkässäkin suhteessa pysyä yllä, mutta en aio enää kenenkään puolisoksi sitä testaillakseni. En tosin viitsisi pillua pönttöönkään tipauttaa :)
Mä en ole pillun nuolemisesta koskaan erityisemmin välittänyt (ei, kyseessä ei ole estoisuus ja turha väittää että kukaan ei vain ole osannut tehdä sitä oikein), ihan muunlaista huomiota kaipaan. Mutta maukkaan miehen nuolisin mielelläni vaikka varpaanvälejä myöten jos hän siitä kiihottuisi.Ai että, tuli kylmiä väreitä tosta ajatuksesta, että nuolisit mielelläsi. Mulle se nuoleminen saisi kohdistua aivan muualle kuin varpaiden väleihin. Oispa ihanaa kokea tollainen aito halu, jossa toinen haluaa tuottaa nautintoa ja nauttii siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole pillun nuolemisesta koskaan erityisemmin välittänyt (ei, kyseessä ei ole estoisuus ja turha väittää että kukaan ei vain ole osannut tehdä sitä oikein), ihan muunlaista huomiota kaipaan. Mutta maukkaan miehen nuolisin mielelläni vaikka varpaanvälejä myöten jos hän siitä kiihottuisi.Minkäslaista huomiota muuten kaipaat?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos jollekin sperman maku tai koostumus oikeasti tökkii eikä kyse ole huonosta asenteesta, ei kai siihen kiristys auta?Kyllä se vaan niin on, että kaikki ei sitä kukkia suuhun suostu ottamaan ja etenkään lasteja nielemään, jos sellainen tilanne tulee. Jotkut on taas ihan hulluna siihen. Samoin kuin itse olen hulluna pillun makuun, tykkään nuolla sitä kyllä ja muistella sieltä tulevia kiimaisia Makuja. Toisaalta edellytän että vastapuoli tekee saman. Mitä kiimalimaisempi muna, sen kuumottavammalta tuntuu. Välillä naiden pilluun ja sitten suuhun, ja mielellään myös laueten sinne. En tässä iässä enää jaksa tuossa asiassa alkaa miettimään tai kyselemään, jos toinen imee hanakkaasti munaa ja itsellä alkaa tulemaan, annan tulla vain, ja aikuinen nainen siitä selviää. Siinä se nautinto juuri on, ja niin se meilläkin lähti liikkeelle. Ensin naisen kiihottaminen äärimmilleen, niin sitten se suikkarikin maistuu. .
- Anonyymi
Onko sulla ruokavalio kunnossa, juotko tarpeeksi vettä? Syömäsi ruoka vaikuttaa sperman makuun, joten ehkä spermasäiliön oikeasti maistuu niin pahalta että partnerisi ei sitä halua niellä. Mulla on terveet elämäntavat ja ruokavalion omaava puoliso ja hänen spermansa ei maistu juuri miltään joten mulla ei ole ongelmaa antaa hänen tulla suuhuni. Joku opiskeluaikainen poikaystävä taas maistui niin helvetin ällöltä että en antanut laueta mun suuhun.
- Anonyymi
Omasta mielestäni syön monipuolisesti ja terveellisesti. En osaa arvioida tuota veden juontia onko se tarpeeksi vai ei.
Joka tapauksessa ei mun sperma juurikaan maistu. Ei ainakaan voimakkaasti miltään. Tämä siis hänen (ja minunkin kun olen maistunut) mielipide.
Esteenä onkin koostumus (tämäkin vaihtelee paljon) ja koko ajatus että minusta lentää jotain eritettä hänen suuhunsa.
- Anonyymi
Vaimoni ei suostu ottamaan suihin ollenkaan mutta vaatii jatkuvasti itse pimpsan nuolentaa. On kuulemma ällöttävä ajatus nuolla miehen kyrpää. Ei kai siinä sitten mitään. Itse nautin pillun mausta joten nautiskelen vaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915