Kamalinta maksullisissa?

Anonyymi

Mikä on kamalinta mitä olette maksullisissa nähneet?

21

1155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnon tankki!

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä kuka maksaa siitä että saa kamalaa naista. Joku kauhuleffafriikki?

    • Anonyymi

      130 ecua.. ohhoh.. kun nätti zekkityttö tekee saman satasella, eikä tule Parmankinkku mieleen.
      Ja ihan suoraan sanottuna, tuntuisi vähän hölmöltä kuulla huoran suusta, kun kysyisi anaaliseksin mahdollisuutta, että olet näköjään tarpeeksi "pieni munainen", onnistuu helposti.
      Mulla ainakin veisi fiilikset veke. Mieluummin fiksuna huorana sanoisi, että, voidaanhan me kokeilla, jos onnistuisi. "Arvioin kokosi paikan päällä"... Ei kovin fiksua ammattilaiselta..

      • Anonyymi

        Vaadit huorilta vähän liikaa... Ei huorat ole mitään sun heikon itsetunnon pönkittäjiä.. Ei Suomesta saa terveydenhuollostakaan mitään silkkihansikkain silittelyä, niin mitä kuvittelet prostituoidun asemassa olevalta ihmiseltä saavasi..


    • Anonyymi

      Kamalin oli toi aloittajan vaimo ihan hirvee ryhävalas

      • Anonyymi

        Vaan puutteessa poljit sitä kieli poskella niihh...


      • Anonyymi

        Kyylä hän on paikalla yötäpäivää!


    • Anonyymi

      Nainen aineissa. Ammatin varjo puolia. Sen kämpillä oli hirvee meno. Edelliset pani vielä kun me tultiin jatkamaan. Painoin siemeneni sisään jossain vaiheessa itsekkin. Oli kivasti naitu turvoksiin. Jossain vaiheessa porukka keskittyi viinaan ja naisen kämppikseen. Kalliimpi ja paremman näköinen. Soitin kaverille hakemaan itseni.
      Puhelin soi, oli ajanut parikertaa korttelin yppäri. Poliisit oli valmiudessa nurkan takana. Käski mennä vintin kautta talon toiseen päähän. Vetäsin perperin niskaan. Nainen makasi aukot harmaana ständillä. Etsin sille sopivat korkkarit jalkaan ja pitkän takin päälle. Raahasin haaskaa ovelle päin. Turvamies rupesi estelemään. Käskin vilkaista ikkunasta ja laskea poliisit. Alaovella kuului selvästi rapina. Harpottiin hiljaa vinttiä kohti. Minä raahasin naista jä turvamies rahakassia ja kirjanpitoa.

    • Anonyymi

      Maksullisena naisena on aika kamalaa kun kaikki suomalaiset asiakkaat eivät itse ole kropaltaan edustavia jota vaativat seksin tarjoalta, ja ovat tosi epäpuhtaita usein alapaa haisee

    • Anonyymi

      Nuori huora paljon nussittu, tilattiin 3 kimppaan. Sillä oli jo ennen nussintaa niin avoin pilluaukko että olutpullo olisi mahtunut. Oli tainnut harrastaa paljon kimppaa. 3 munaa sinne mahtui kun kohtuullisen hyvin meen kimppanussinnassa. Katseltiin sitä isoa pilluaukkoa ja kaikkien 3 sormea upotettiin pilluun eli 9 sormea pillussa. Persereikäkin paljon nussittu voitiin vetää kovaa.

      • Anonyymi

        Tyhmiä olette.... Kertoo paljon taidoistanne tai oikeammin niiden puutteesta ja myös pienistä peniksistä. Saahan pieni olla mutta jos taidot puuttuu, käy sääliksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmiä olette.... Kertoo paljon taidoistanne tai oikeammin niiden puutteesta ja myös pienistä peniksistä. Saahan pieni olla mutta jos taidot puuttuu, käy sääliksi

        Tilattiin huora kun haluttiin kimppaa. 2 normi munaa ja yks isohko. Huora itse myönsi olleensa monissa kimpoissa. Sen pilluaukko oikein roikkui. Kyllä me nussia osataan. Itse paljon eri muijia n 70 nussineena. Nämä hommat taidan. Sääli vaan, itse et ole varmaan saanut kimppaa kun oot Kade.


      • Anonyymi

        Mulla oli tuparit. Kaverit toi sinne yhden venäläisen huoran. Se otti heti jokaiselta läsnäolijalta saman maksun. Halusi sitten katsella tai nussia.
        Nussittiin koko viikon loppu. Välistä jätkät pani sitä peppuun ja pilluun yhtä aikaa. Suuhun ei saanut panna kun haluttiin kuulla mitä se sano.
        Sunnuntaina porukat lähti. Mä pesin sen huoran ja laitoin nukkumaan. Sanoin että nukutaan päikkärit. Sit tilataan pitsat ja sit se saa lähteä.
        Muuten hyvä mut kun leikattiin pitsaa niin ovikello soi. Äiti tuli kakun kanssa onnittelee asunnosta. Säikähdin, esittelin huoran tyttöystäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli tuparit. Kaverit toi sinne yhden venäläisen huoran. Se otti heti jokaiselta läsnäolijalta saman maksun. Halusi sitten katsella tai nussia.
        Nussittiin koko viikon loppu. Välistä jätkät pani sitä peppuun ja pilluun yhtä aikaa. Suuhun ei saanut panna kun haluttiin kuulla mitä se sano.
        Sunnuntaina porukat lähti. Mä pesin sen huoran ja laitoin nukkumaan. Sanoin että nukutaan päikkärit. Sit tilataan pitsat ja sit se saa lähteä.
        Muuten hyvä mut kun leikattiin pitsaa niin ovikello soi. Äiti tuli kakun kanssa onnittelee asunnosta. Säikähdin, esittelin huoran tyttöystäväksi.

        Oliko pizzoissa ananasta?


      • Anonyymi

        Eikä vaimosi saa sipulia kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pizzoissa ananasta?

        Se oli vekaani pitsa. Nainen sainoi että ei syö lihaa. Ei myöskään ananasta. Jenkit on epäystävllinen maa.


    • Anonyymi

      Parituksen jälkeen kamalinta on kun "seksinostajat" ovat mustasukkaisia jostain huorasta. Stalkkaavat toisiaan ja vittuilevat minkä kerkiävät turskafoorumilla.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe