Mitä adventistit käyvät

Anonyymi

täällä jankuttamassa harhaopistaan? He elävät yhä lainalaisuudessa ja Mooseksen laissa. He ovat hylänneet uuden liiton ja Jeesuksen kaksi rakkauden käskyä.
He uskovat ihmistä ennemmin kun Jumalaa ja Jeesusta.
Kun tulee loppu niin Jeesus sanoo heille, menkää pois minä en tunne teitä. Se on lopullinen loppu eikä heitä sen jälkeen enää ole. Jumalattomat ja ihmisoppeihin uskoneet tuhotaan.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä oikein jankutat täällä ?

• Anonyymi

◦ Adventismiile tyypilistä on:
        -valehtelu
        -kieroilu
        -Jumalan pilkka
        -kristittyjen halveksunta
        - ylpeys
        Sana varoittaa: Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
        rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
        pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

Adventisteilla on jumalaisuuden ulkokuori ja sisin täynnä pahuutta ja laittomuutta.

• Anonyymi

Adventismi on harhojen uskonto. Harhaluulo on "perusteeton voimakas uskomus, josta henkilö pitää kiinni itsepintaisesti, vaikka esitettäisiin sen kumoavia perusteluita tai todisteita". (wikipedia)
        Raamatussa ei ole adventistien kuvittelemaa sapattiuskontoa.
        Esimerkiksi adventistien harhaluulo siitä, että Jeesuksen käskyt ovat yhtä kuin vanhan liiton kymmenen käskyä, on harhaluulo ja perusteeton uskomus.
        Sanassa on hyvin selvästi ilmoitettu Jeesuksen käskyt: Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne. Vaikka kuinka vääntäisi, niin Jeesus ei sanonut antavansa sapattikäskyä ja muutamaa muuta Mooseksen lain käskyä seuraajiensa täytettäväksi.
        Adventistit eivät usko Jumalan Sanaa, vaan ovat paatuneina ja ovat ottaneet Sanan ilmoituksen tilalla oman oppinsa.
        Adventistit ovat pahoja ja paatuneita, ulkokullattuja maailman ihmisiä, jotka näyttelevät hurskasta ja jumalista ihmistä.

• Anonyymi

Harmittaa se varmaan elää Ellenin ja Lutherin eksyttävissä harhoissa ja sen päälle Mooseksen laki. Sellaiset ovat tuhoon tuomittuja kun Jeesus tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaa se varmaan elää Ellenin ja Lutherin eksyttävissä harhoissa ja sen päälle Mooseksen laki. Sellaiset ovat tuhoon tuomittuja kun Jeesus tulee.

Aina vaan uudestaan ja uudestaan. 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat.

Virsi 135. 1. Nää käskysanaa KYMMENEN, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda.
        136. 1. Ken tahtoo olla KRISTITTY, ja kristittynä kuolla, ei sille outo, PEITETTY saa Herran laki olla, jonk' antoi itse Jumala.

361. 5. Ann' sinun PYHÄ LAKIS mull' olla ojennus, tääll' virkan' töisä kaikis', niin etten horjahtais.

Lutherilta löytyi YMMÄRRYSTÄ tunnistaa Ilmestyskirjan peto antikristus paavi, josta virret kertovat. YMMÄRTÄVÄISILTÄ saadaan tietoa. Niinpä Ellenikin sai tietoa YMMÄRTÄVÄISELTÄ Lutherilta, hänen kirjoituksistaan.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina vaan uudestaan ja uudestaan. 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat.

Virsi 135. 1. Nää käskysanaa KYMMENEN, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda.
        136. 1. Ken tahtoo olla KRISTITTY, ja kristittynä kuolla, ei sille outo, PEITETTY saa Herran laki olla, jonk' antoi itse Jumala.

361. 5. Ann' sinun PYHÄ LAKIS mull' olla ojennus, tääll' virkan' töisä kaikis', niin etten horjahtais.

Lutherilta löytyi YMMÄRRYSTÄ tunnistaa Ilmestyskirjan peto antikristus paavi, josta virret kertovat. YMMÄRTÄVÄISILTÄ saadaan tietoa. Niinpä Ellenikin sai tietoa YMMÄRTÄVÄISELTÄ Lutherilta, hänen kirjoituksistaan.

1234567---

1234567-. Olet ihmisoppeihin uskova epäuskoinen poloinen. Lahkosi manipulointi on onnistunut erinomaisesti.

• Anonyymi

Mitä sinä vammainen luterilainen hillut täällä helluntailaisten palstalla?

Mene vaan sinne muiden Lutherin palvojien joukkoon inkuttamaan siitä, miten Jeesuksen uskossa oleva ihminen on yhtä aikaa vanhurskas ja syntinen, pyhä ja jumalaton.

• Anonyymi

Minkähän takia tämä aloitus on tehty ?
      On tainut ihminen ottaa Jumalan paikan ja alkanut jakamaan taivaspaikkoja !
      Samoja aloituksia jatkuvasti ja samat jutut ei mitään uutta !
      Eikö ihmisillä ole mitään muuta tekemistä ?
      Minä voisin lainata suksia.

• Anonyymi

Siksi että on varotettava eksyttäjistä. Adventistit ovat eksyttäjiä ja heitä pitää karttaa kaikin keinoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi että on varotettava eksyttäjistä. Adventistit ovat eksyttäjiä ja heitä pitää karttaa kaikin keinoin.

Todellisuudessa tällä palstalla on tasan yksi adventisti ja kaikki loput trollaavat adventisteja. Niin tekee myös tämän ketjun aloittaja.

• Anonyymi

Outoa sekakansaa. Pysyisivät omassa karsinassa sapatteineen. Aivan rautakauden kansaa.

• Anonyymi

Trolli. Montako nikkiä sinulla on?

• Anonyymi

Kaikki Suomi24 palstat ovat kaikkien kirjoittajien käytössä taustasta riippumatta.

• Anonyymi

Ja Sinä aloittajanako rakastat lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, kun solvaat lähimmäistäsi hänen vakaumuksensa vuoksi?

Anna heidän olla ja seuraa Sinä Jeesusta Kristusta omassa elämässäsi, sillä siitä Sinä itse olet vastuussa Isä Jumalalle, etkä suinkaan muitten kirkkokuntien opeista ja jäsenistä.

• Anonyymi

En minä ketään solvaa. Mutta eksyttäjän on turha tuputtaan tänne Jeesuksen seuraajille. Mikä vakaumus? Usko ei ole vakaumusta niin kuin politiikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ketään solvaa. Mutta eksyttäjän on turha tuputtaan tänne Jeesuksen seuraajille. Mikä vakaumus? Usko ei ole vakaumusta niin kuin politiikka.

Sana antaa hyvän ohjeen, siitä miten pitää suhtautua ellen-sapatisteihin: Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
        Adventistien oppi on oppi heidän kirkkonsa säännöistä.
        ÄLKÄÄ SANOKO ADVENTISTEJA TERVETULLEEKSI!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana antaa hyvän ohjeen, siitä miten pitää suhtautua ellen-sapatisteihin: Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
        Adventistien oppi on oppi heidän kirkkonsa säännöistä.
        ÄLKÄÄ SANOKO ADVENTISTEJA TERVETULLEEKSI!!!

Täällä on tasan yksi sapatista kiihkoilija, SINÄ!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se omiasi tänne tuputat.

• Anonyymi

Kuinka monta adventistia täällä oikeasti kirjoittaa? Montako heistä tunnet?

Taidat olla sinä itse se ainoa valittaja. Adventismi palstalla kirjoittaa yhä useampi hellari.

• Anonyymi

Usko on siitä erikoinen asia, että siinä voi ja saa ihmisellä olla eriäviä mielipiteitä jos ne perustuvat Raamattuun ja Jumalan Hengen mukaiseen ilmoitukseen. Kuten edellä me Raamatusta näemme sen millaista harhaoppia tulee välttää. Ei ole pahuutta, solvausta tai ilkeyttä kertoa sitä, vaan se on Jumalan työ meissä.

• Anonyymi

Miten te kirkastatte Jeeusta haukkumalla toisianne ??

• Anonyymi

Te, jotka täällä nimittelette, haukutte ja halveksittu Adventisteja, ette yksikään ole todella Kristitty. Ette Helluntailaisia, Adventisteja, ettekä muitakaan Jeesukseen Kristukseen uskovia. Kielenkäyttönne sen jo paljastaa. Surullista, että levitätte täyttä valhetta kirjoituksillane ihmisistä, joita ette edes tunne.

• Anonyymi

Adventistit, miksi vainoatte Herran piskuista laumaa?

• Anonyymi

Meille Jeesuksen seuraajille on selvää että uuden liiton myötä myös pakanoille avautui mahdollisuus pelastua. Me emme ole koskaan olleet lainalaisia kun emme ole israelilaisia.
        Siksipä pakanakansaan kuuluva adventisti ei ole koskaan ollut lainalainen. Miksi he luulevat että kääntymällä noudattamaan kuollutta lainkirjainta pelastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventistit, miksi vainoatte Herran piskuista laumaa?

Autuaita olette te joita vainotaan iloitkaa ja riemuitkaa siitä, näin Raamattu asian ilmaisee.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meille Jeesuksen seuraajille on selvää että uuden liiton myötä myös pakanoille avautui mahdollisuus pelastua. Me emme ole koskaan olleet lainalaisia kun emme ole israelilaisia.
        Siksipä pakanakansaan kuuluva adventisti ei ole koskaan ollut lainalainen. Miksi he luulevat että kääntymällä noudattamaan kuollutta lainkirjainta pelastuu.

On myös 7 päivän Helluntalaisia ja 7 päivän Babtisteja !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe