Sopiva päivä uusille kujeille. 😃
Rekkasin taas nikin. Enää en ole Disse, enkä edes sinnepäin. Nikki on keskustelukumppani ranskaksi ja sitä aion olla. Koitan todellakin keskittyä enemmän keskusteluun, mitä Dissenä aikoinaan. Yritän myös olla välittämättä p.skaakaan provoilujoista ja koitan pysyä erossa epämukavista ketjuista, että en hyökkäilisi kenenkään kimppuun.
Siis sama savolainen kaista näppiksen takana, mutta toivottavasti pystyn parempaan keskusteluun kuin ikinä tämän uuden tulemisen myötä.
Saa nähdä kuin lähtee kulkemaan. 😃
Uusi tuleminen
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Welcome back 😊 💓!
- SheenaKiits. 😊
Kiva on tulla takaisin. Taukoilut tekee silti hyvää, olipa mistä tahaansa kyse. 🙂- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Kiits. 😊
Kiva on tulla takaisin. Taukoilut tekee silti hyvää, olipa mistä tahaansa kyse. 🙂Mikä taukoilu, kokoajan oot puskista huudellut.
Teretulemasta uudestisyntynyt. :D
No mukavempi olla taas rekkautunut.
Ei oikeen jaksanut pläräillä anona keskusteluja ja se vei aikaakin. Simppeliä ja helppoa. 😊👌interlocutrice kirjoitti:
Ei oikeen jaksanut pläräillä anona keskusteluja ja se vei aikaakin. Simppeliä ja helppoa. 😊👌On se helpompaa. :)
- Anonyymi
Ei oikeen jaksanut pläräillä anona keskusteluja ja se vei aikaakin. Simppeliä ja helppoa. 😊👌"Ei oikeen jaksanut pläräillä anona keskusteluja ja se vei aikaakin."
Siis mikä tauko? "uusi" tuleminen alkoi heti valheilla. interlocutrice kirjoitti:
Jep, näin on. 😀👌
Joko teillä oli talviloma siellä teillä päin? Meillä se on ensi viikolla. Pitäisi poiketa lännessä, vaan siellä on nyt sitä koronaa niin pirusti kuulemma. Mutta kai me mennään silti, jos nyt terveinä ovat he kelle mennään.
Siellä on lomat nyt ja loppuu ensi viikolla, mutta kyläilyt järjestynee silti.SheHe kirjoitti:
Joko teillä oli talviloma siellä teillä päin? Meillä se on ensi viikolla. Pitäisi poiketa lännessä, vaan siellä on nyt sitä koronaa niin pirusti kuulemma. Mutta kai me mennään silti, jos nyt terveinä ovat he kelle mennään.
Siellä on lomat nyt ja loppuu ensi viikolla, mutta kyläilyt järjestynee silti.Täällähän ne on kymppiviikolla, mutta tytöllä ensviikolla. Tulee perstaina tähän ja on vajaan viikon isukin luona lomalla.
Pitää katsoa mitä sitä pojan kanssa sit 10-viikolla keksii? Mentäiskö maalle? 🤔interlocutrice kirjoitti:
Täällähän ne on kymppiviikolla, mutta tytöllä ensviikolla. Tulee perstaina tähän ja on vajaan viikon isukin luona lomalla.
Pitää katsoa mitä sitä pojan kanssa sit 10-viikolla keksii? Mentäiskö maalle? 🤔Porrastettu näköjään 8.9 ja 10 viikoille sitten. Siellä ainakin puuhaa riittäs. Maalla nääs.
SheHe kirjoitti:
Porrastettu näköjään 8.9 ja 10 viikoille sitten. Siellä ainakin puuhaa riittäs. Maalla nääs.
Jokapuolella riittää...😳
- Anonyymi
No nyt saavat sua naiseksväittäjät uutta vettä myllyynsä kun oot valinnu feminiinimuodon.
No eipä haittaa. Tiedän, että narisoita tulee riittämään, sehän on selvä, mutta keskityn ignooraamiseen enempi. 😊👌
- Anonyymi
No eipä haittaa. Tiedän, että narisoita tulee riittämään, sehän on selvä, mutta keskityn ignooraamiseen enempi. 😊👌
Rohkea veto valita feminiinimuoto, wau 😁.
Anonyymi kirjoitti:
Rohkea veto valita feminiinimuoto, wau 😁.
No olen tuonut feminiistä puoltani täällä muutenkin esiin, ettei se sinäällään mulle uutta ole.
La glace? Je ne savais même pas. Vous apprenez tout cela lorsque vous vous souvenez de vivre. Et merci pour la clarification. 😁
- Anonyymi
Ai joku jo huomas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joku jo huomas
Toki heti kättelyssä. Onhan ranska sentään vielä tunnettu. Tulee vain mieleen, että piiloutuuko Disse tahallaan naisen selän taa, vai onko fiba. Molemmat noloja.
- Anonyymi
Teidän bändiltä kiva laulu https://www.youtube.com/watch?v=dN3wEdK_vxw
- Anonyymi
En tajua mitä äijä keuhkoat??
Mun mielestä et ole syyllistynyt mihinkään ja minähän nyt olen aina oikeassa ja mulla on maailman paras tyylitaju😁
No kiva, jos nikittelet taas, omasta mielestä vakkarit teki palstasta kotoisan ja toivoisin, että kaikki tulisi takaisin omina itseinään.
Et kuitenkaan yhtään yksinkertaisempaa keksinyt, en edes saa tuosta selvää ilman rillejä, mut ranskahan nyt kuulostaakin ihan känniläisten mongertelulta, johtunee monituhatvuotisista kansallisista juomatavoista.
T.anonyymi kusipää- Anonyymi
No piti joku omintakeinen tempaista, mutta väliäkö nikillä... kunhan on joku. 😬
No..miten olis "Disse"?
Saatana rakastaa!
- Anonyymi
Se on sitten naispuolinen.. interlocuteur on miespuolinen.
Hemmetin hieno homma. Sä ruletat ihan kybällä. Aina ollut sitä mieltä.
Olen iloinen että palasit. Saadaan lisää keskustelijoita palstalle. Moni muukin tehnyt comebackin.
Itse olen ollut vain sivustaseuraajana palstalla jo useamman kuukauden. Joku sanoikin, että mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde miehestä. Eikä ole kettuilua, toteamus jossa ihan pointtia. 👍- Anonyymi
Ootko saanut jo Pujottelijalta?
- Anonyymi
Le Tissiposki olisi ollut hyvä nikki sulle.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
No mut sähän voit nyt varata itelles sen, kun toinen tykkäs toisenlaisesta nimimerkistä.
Rakkaani olet niin kärkäs sanomaan <3
T. Kumpulainen
Kiva että vanhoja tulee takaisin. Itselläni tosin motivaatio pahoin hukassa palstailun suhteen.
- Anonyymi
Uudet Kujeet on tyypillinen sanonta yhteiskunnan ulkopuolella eläville mustalaisille, suunnittelemassa uusia rikoksia tavallisia kansalaisa kohtaan.
- Anonyymi
Executor, The Equalizer...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359