Gallup homostelusta

Anonyymi

Hyväksytkö homostelun joko itsellesi tai muille?

A. Hyväksyn homostelun homostelijoille ja yllytän homostelemaan.

B. Hyväksyn, mutta salaan kantani.

C. En hyväksy mutta salaan kantani kuten pieruni.

D. En hyväksy ja teen kantani Raamatulla selväksi.

23

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näistä mikään kohta. Pidän heidän elämäänsä täysin hyväksyttynä eikä ainoastaan pelkästään suvaitse. He ovat tasavertaisia ihmisiä muiden joukossa. Kukaan teistä ei ole heitä parempi. Jos näin väitätte syyllistytte vakavaan rikokseen ihmisyyttä kohtaan.

      • Anonyymi

        Paremmuudesta ei ole kysymys, kuten tyhmä voi ajatella vaan syntiin suhtautumisesta, jossa on ansa syntihyväksyjille, vastuu tuomiopäivänä.

        Helvetin kita on auki.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmuudesta ei ole kysymys, kuten tyhmä voi ajatella vaan syntiin suhtautumisesta, jossa on ansa syntihyväksyjille, vastuu tuomiopäivänä.

        Helvetin kita on auki.

        Commandohauis

        Ymmärrän mielipiteesi. Mutta se johtuu vääristä opetuksista. Lue ITSE Raamattuasi ja käytä Jumalan sinulle suomaa viisauttasi. Älä usko kaikkea, mitä kanssa uskovaisesi sinulle tuputtavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mielipiteesi. Mutta se johtuu vääristä opetuksista. Lue ITSE Raamattuasi ja käytä Jumalan sinulle suomaa viisauttasi. Älä usko kaikkea, mitä kanssa uskovaisesi sinulle tuputtavat.

        Mitäs Paavali kirjoittikaan Raamattuun aiheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Paavali kirjoittikaan Raamattuun aiheesta?

        Paavalin kirjoitukset pitää jättää omaan arvoonsa.

        Hän oli mielisairas (sairasti skitsofreniaa), joten ei sellaisen henkilön ajatuksia kannata noteerata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin kirjoitukset pitää jättää omaan arvoonsa.

        Hän oli mielisairas (sairasti skitsofreniaa), joten ei sellaisen henkilön ajatuksia kannata noteerata.

        Valehtelet kuin saatanan lapset.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan, ja haluavat rakkaudesta harrastaa seksiä kiintymyksessään toisiaan kohtaan, niin ainakin minulle on aivan sama löytyykö sängyn vierestä kohta kaksi hametta tai yksi hame ja yhdet housut ( tai kaksi housua ) Loppupelissä kannatan kuitenkin kaikille selibaattia niin heteroille kuin homoille.

      • Anonyymi

        Näinkin voi tietysti sanoa, mutta herää kysymys siitä aikuiseksi kasvamisesta.


      • Anonyymi

        Himosta ne homostelee. Kiintymystä on jossain homomäärin mutta ei sitä rakkautta, josta Raamattu kertoo mm. avioliittovalassa. Homostelu on Korkeimman ilmoituksen mukaan kauhistus syntinä.

        Jos hyväksyt toisen synnin niin sulle syntyy koinonea hänen syntiinsä?

        1. Jawohl, Daaaaa 777
        2.Wohl, vielleicht
        3. Nein, 666 nouuuuu

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himosta ne homostelee. Kiintymystä on jossain homomäärin mutta ei sitä rakkautta, josta Raamattu kertoo mm. avioliittovalassa. Homostelu on Korkeimman ilmoituksen mukaan kauhistus syntinä.

        Jos hyväksyt toisen synnin niin sulle syntyy koinonea hänen syntiinsä?

        1. Jawohl, Daaaaa 777
        2.Wohl, vielleicht
        3. Nein, 666 nouuuuu

        Commandohauis

        Onpa sinulla sairasta ajattelua. Kärsitkö mielenterveysongelmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sinulla sairasta ajattelua. Kärsitkö mielenterveysongelmista?

        Ajatteluni on tervettä. En tietääkseni ole mielisairas vaan mieliterve.

        Kiitos Herralle että näin on.

        Voisin hyvinkin olla sairasmielinen jos olisin saatanan saaliiksi jäänyt jumalaton syntimoraaliton paatunut valehtelija, rikollinen ja syntihyväksyjä synneille.

        Jumalattomat tekevät rikokset lähes kaikki.

        Jumalaton : Ilman vanhurskautravaa uskoa Jeesukseen.

        " Kellä ei ole Poikaa, sillä ei ole Isää."

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteluni on tervettä. En tietääkseni ole mielisairas vaan mieliterve.

        Kiitos Herralle että näin on.

        Voisin hyvinkin olla sairasmielinen jos olisin saatanan saaliiksi jäänyt jumalaton syntimoraaliton paatunut valehtelija, rikollinen ja syntihyväksyjä synneille.

        Jumalattomat tekevät rikokset lähes kaikki.

        Jumalaton : Ilman vanhurskautravaa uskoa Jeesukseen.

        " Kellä ei ole Poikaa, sillä ei ole Isää."

        Commandohauis

        Vai commandohauis, pyh.. räkäraatolan anus sinä olet. Katkon ristisi ja revin raamattusi.


    • Anonyymi

      E. Hyväksyn ja rakastan homojakin niin kuin Jeesuskin rakastaisi. En homoile itse. Ymmärrän, ettei Raamattukaan ihan kaikkea tiedä. Raamatussa on muutakin kuin Jumalan tahtoa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Voi ny v...mikä aloitus ketä kiinnostaa toisten intiimit asiat muita kuin joitain V...pervoja .

      Mua ei kiinnosta noiden hinaajien jutut ei heterojen jutut eikä muidenkaan ootteko te ihan sekopäitä stanan pervot

      • Anonyymi

        Vieläkös siitä homostelusta seuraa veren luovutus kielto?


    • Anonyymi

      C tai D, riippuu kenen kanssa puhuu.

    • Anonyymi

      D on ainoa oikea vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on homomiehen perustama uskonlahko sekä Amerikassa että Suomessa.

    • Anonyymi

      On menty sivuun alkuperäisestä tekstistä eli gallupista. Mikä on gallupin tulos?

    • Pidän kaikkia ihmisiä arvoikkaina.

    • Anonyymi

      Juu

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe