Aihe

Tuli fyysisesti paha olo tuosta Koskelan murhatapauksesta.

Anonyymi

Ei voi edes ymmärtää kärsimystä minkä uhri sai osakseen.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkin pahempi olo tulee siitä, että poika meni aina takaisin kiusttavaksi ja hakattavaksi.

• Anonyymi

Poika tunsi kaksi näistä hakkaajista/kiusaajista lapsesta asti. Eikai hänellä ollut muita "kavereita" ja kyllähän tuossa kehittyy sellainen psykologinen alistunut suhde, josta ei uskalla irtaantua.

• Anonyymi

Siis ovatko luterilaiset kristittyjä? Niin papit sanovat joka pyhä.

• Anonyymi

Matt.5:38 Te olette kuulleet sanotuksi: Silmä silmästä ja hammas hampaasta. 2Moos.21:23-25 Mutta sos vahinko tapahtuu, niin annetakoon henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jajasta, palovamma palovammasta, haava haavasta, mustelma mustelmasta. 3Moos.24:19-20 Ja joka tuottaa lähimmäisellensä vamman, sille tehtäköön, niinkuin hänkin on tehnyt: ruhje ruhjeesta, silmä silmästä, hammas hampaasta; saman vamman, joka hän on toiselle tuottanut, saakoon hän itsekin. 5Moos.19:21 Älä sääli häntä: henki hengestä, sillä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta.

• Anonyymi

2Moos.21:25 Biblia (1776) Polton poltosta, haava haavasta, sinimarja sisimarjasta.

• Anonyymi

Nyt saatte nauttia vapaan kasvatuksen tuloksista, pridemarsseista, kolmannesta sukupuolesta. Tätäkö olette halunneet, luterilaiset? En peljästy yhtään. Niinkuin väkivalta kukoisti Nooan päivinä, niin se kukoistaa ennen Jeesuksen tuloa. Näin se vaan menee, luterilaiset.

• Anonyymi

2Sam.7:14-15 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään; mutta minun armoni ei poistu hänestä, niinkuin minä poistin sen Saulista, jonka minä poistin sinun tieltäsi. 1Sam.15:26. 1Aikak.22:10

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      270
      5954
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      165
      3906
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      210
      3823