Rauha kuoleman kanssa

Anonyymi

Hei, olen 41-vuotias nainen, minulla on ollut rikas, mutta myös epäonninen elämä ja koen, että olisin valmis jättämään tämän maailman kun tuli niin mokattua tärkeet jutut. Vielä sentään yritän hoitaa käytännön asiat,kun vanhempani kuolevat . Sitten olenkin täysin valmis lepäämään kuolleena heidän vieressään. Olen miettinyt ranteiden viiltämistä puudutusgeelin kanssa, sitä kai saa apteekista? Ja vähän viiniä, niin ois hyvä loppu. En vihaa elämää ja toivon ihmisille vain hyvää, itse vain mokasin kaiken ja nyt on vain parempi poistua

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saisiko JEESUS auttaa sinua.

      • Anonyymi

        Jeesus on kuollu, ei se auta ketään


    • Anonyymi

      Aivan jokainen mokaa joskus.
      Onko se mokaaminen niin paha asia, että täytyy henkensä riistää ?

      Mokaamisesta voi yrittää ottaa oppia, ettei mokaa samalla tavoin enää uudestaan.
      Ja se mokaaminen on jo tapahtunut, eli se on menneisyyttä.
      Menneisyys oli ennen, ja nyt on nyt, ja tuleva on tulevaa.

      Onko aloittajalla ollut yöllä heikko hetki ?
      Usein kun yöllä valvoo, niin tulee ajateltua liikaakin kaikkea ikävää, eikä sillä hetkellä tule ajateltua kunnolla asioita ajatuksen kanssa.
      Tiedän hyvin omallakin kohdalla, että yöt eivät ole se paras aika mietiskellä, vaikka siihen sorrunkin turhan usein.

      Kannattaa miettiä asioita aamulla uudelleen eri suunnilta, ja ajatella mitä oikeasti haluaa, mikä kannattaa ja mikä ei.

      Jos jokainen tekisi itselleen mokiensa takia jotain pahaa, niin ihmiskunta alkaisi vähentyä määrältään aika nopeasti.

      Toivon aloittajalle valoisampaa tulevaisuutta ja aurinkoista kevään odotusta.

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaa keskustella ammattilaisen kanssa. Et kertonut tilanteestasi paljoa, etkä sitä oletko hakenut apua itsetuhoisiin ajatuksiin tai muuten tilanteeseesi.

      On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada sekä tukea että vinkkejä muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset kertoo täälä itsemurha suunnitelmista.Jos haluaa tehdä itsemurhan niin sitten tekee.Ei sitä täällä tartte kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe