Tuo maajussit maailmalla ohjelma jää nyt katsomatta, kun Vappu Pimiä on juontamassa.
Ei pysty kahtoo! Pimiä vaivaa!
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pakko katsoa, laita töllösi kiinni tai vaihda kanavaa.
Minä katson mielelläni.- Anonyymi
Luuletko, että katson sitä määkijää. Pölvästi.
- Anonyymi
Mitta täynnä tihrusilmää myös ja Suomestako loppui Maajussit että pitää ulkomailta vetää nekin.
- Anonyymi
Siinä samalla ois voinut vaihtaa myös tuon juontajan.
- Anonyymi
Jos et kerran katso, niin miksi kitiset?
Jos et tykkää, etkä katso, luulisi ettei sillä ole mitään väliä missä ohjelmassa Pimiä, tai kuka tahansa josta sä et tykkää, milloinkin on.- Anonyymi
Tuo kauhistus tunkee naamansa jo joka kohtaan. Milloin minkäkin jutun varjolla. Ei iltapäivä lehtiäkään voi lukea näkemättä tätä suomursuu!
- Anonyymi
Maajussit maailmalta aivan syvältä !!!!. Eikö kotimaan jussit riitä!!!!. Ulkom. Jussi epäili et suomi nainen ei jaksa🤔😉!!!!.
- Anonyymi
Nyt olisi korkea aika vaihtaa juontajaa,saihan Vappu KORONATUKEA 100000 euroa vois jäädä vuoden lomalle.
- Anonyymi
Nyt tää kauhea joka paikan käkättäjä on kokkisota ohjelmaa pilaamassa !? Miksi? Ei sitäkään ohjelmaa enää voi katsoa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836