Syntyä persuperheeseen, kasvaa siinä ilmapiirissä ja jatkaa loppuelämä vihan ja jatkuvan kiukuttelun vallassa hamaan loppuun saakka.
En usko että synkempää voi olla.
Siksi ei pysty Perussuomalaisille koskaan olemaan kateellinen, en ikinä.
Paljon hauskempaa ja sivistävämpää sekä rennompaa on olla suvakki vihervassari, avoin kaikenlaisille asioille.
Sorry Persut, mutta näin se on.
Onko synkempää elämää olemassakaan.
112
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, tollaset suvakkifasisti ahdistelee ja vainoo loputtomasti. Kyllähän se on rankkaa
- Anonyymi
et huomaa ristiriitaa viestissäsi?
- Anonyymi
mutta et huomannut ristiriitaa edellisessä viestissäsi.
- Anonyymi
Se on kuule aikuisten politiikkaa. Politiikka ei ole sua varten jos haluat kieltää kritiikin ja yrität väittää että se on jotain kiukuttelua
- Anonyymi
Hallapersujen politiikka ei ole mitenkään aikuismaista.
PS on poliittinen avoviemäri niitä varten, jotka eivät
edes tiedä, mitä todellinen yhteistyökykyinen
yhteisten asioiden hoito tarkoittaa.
Avoviemäripoliitikoilla (lue: hallapersuilla) ei ole onneksi
minkäänlaisia mahiksia päästä hallitukseen.
Eikä pitäisi olla asiaa myöskään vastuustoihin.
Valtuustot sentään hoitavat yhteisiä asioitamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuustot sentään hoitavat yhteisiä asioitamme.Niin. Aikuiset elää lainarahalla, eikä omalla rahalla.
Politiikka ei ole niitä varten, jotka eivät erota kritiikkiä ilkeydestä.
Eikä myöskään niitä varten, joitten mielipiteet eivät kestä arvostelua.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuustot sentään hoitavat yhteisiä asioitamme.Gayvihervassari imee muutakin kuin vaikutteita stalinismista, myös viemärihajut mielessään nuuhkii partnerinsa pyIIyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gayvihervassari imee muutakin kuin vaikutteita stalinismista, myös viemärihajut mielessään nuuhkii partnerinsa pyIIyä.
Nyt persu kyllä ylitti itsensä. Mistäs sinne pottukuoppaan niinkin nykyaikainen käsite kuin "gayvihervassari" on pelmahtanut?
- Anonyymi
Synkkyys ja väkivalta kuuluu miehisyyteen. Tervetuloa miehisyyteen
Uskooko aloittaja, että Halla-ahon lapset vaihtaisivat isänsä sitten häneen?
Oletko tarjoamassa heille jotain parempaa?- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Uskooko aloittaja, että Halla-ahon lapset vaihtaisivat isänsä sitten häneen?
Oletko tarjoamassa heille jotain parempaa?En tietenkään.
Jokaisen pitää itse ajatella olemassa olevista vaihtoehdoista se itselle paras.
En vaan usko, että Halla-ahon lapsillekaan paras vaihtoehto on synkkä vihankylväminen ja toisten samanarvoisten ihmisten väheksyminen, suoranainen vihaaminen.
Jos Halla-ahon lapsilla on kykyä hahmottaa maailma isäänsä paremmin, he varmasti sen myös tekevät.
- Anonyymi
Itse olen ylpeästi perussuomalainen. Ei tarvitse välittää mistään, sen kun kikkailee vain! Taitaa harmittaa, kun et kuulu rentoon joukkoomme, jossa voi sanoa ja tehdä mitä sattuu huvittamaan.
- Anonyymi
persuilla on nuttura liian tiukalla, jatkuvasti hermot kireänä, kuin kiukkuisilla vanhoillapiioilla.
vihervassarit osaavat nauttia elämästä ja ovat onnellisia.
onpa huikee ero näillä kahdella, eikö?- Anonyymi
Vihervasemmistolaiset näkevät joka paikassa rasismia, fasismia, ympäristörikoksia ja syrjintää. Ja joutuvat sulkemaan silmänsä silloin kun kohtaavat samaa etnisissä vähemmistöissä.
- Persuilla on nuttura liian tiukalla, jatkuvasti hermot kireänä, kuin kiukkuisilla vanhoillapiioilla. Vihervassarit osaavat nauttia elämästä ja ovat onnellisia.
Onpa huikee ero näillä kahdella, eikö?
Totta vie!
Poliitikkojen ei kuulukaan mennä saliin sarjakuvaa lukemaan ja "nauttimaan elämästä". Kyse on työstä, ei onnellisuuden tavoittelusta.
Perussuomalaiset miettivät ratkaisuja ongelmiin. Ihmettelen kyllä aina, kuinka Halla-aho kykenee olemaan niin viileä joka tilanteessa.
Li Anderssonhan itse sanoi, että häntä ärsyttää Jussin rauhallisuus. Onko hänen tarkoituksensa sitten provosoida? Hmm...
Joo, täytyy myöntää, että huikea ero on kyllä.- Anonyymi
Vihervassari pössyttelee urakalla. muiden rahoilla.
- Anonyymi
Minä olen perussuomalainen ja minut on hyvin kasvatettu. Raamattua opeteltiin ulkoa ja jos ei onnannut, sai remmistä. Arvostan kasvatustani.
- Anonyymi
Hitlerillähän oli aivan samanlainen tausta.
Anonyymi kirjoitti:
On jo varmasti tullut ilmi, jos toisia sivuja lukee, että olen itsekin persu, enkä ole puoluettani vaihtamassa.
Eikö ole hassua, että kun listaan Perussuomalaisten arvomaailman, ei kukaan osaa sanoa mikä siinä on vialla, mutta kuluneita natsikortteja silti jaellaan?
Kun laitan esille sen, mitä he olisivat valmiita tekemään ilmastonmuutoksen tähden, ei siitäkään mitään väärää löydetä.
Olen varma ettei kellään teistä olisi pokkaa väitellä persun kanssa kasvotusten.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler kuitenkin hylkäsi kristinuskon ja ryhtyi kasvissyöjäksi, Hinduksi ja Buddhalaiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler kuitenkin hylkäsi kristinuskon ja ryhtyi kasvissyöjäksi, Hinduksi ja Buddhalaiseksi
Eli ei missään elämänsä vaiheessa ollut kiinni normaalissa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler on innoitanut EU:ta. Hän halusi yhdistää eurooppalaiset ja tapaa kristityt ja juutalaiset.
EU on uusi Natsi-Saksa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatuhan oli vasemmistolainen, työläinen, vegaani, aivan kuten nämä vihervassarit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei missään elämänsä vaiheessa ollut kiinni normaalissa elämässä.
No eihän vihervasemmistolaisuus olekaan koskaan ollut normaalia elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler on innoitanut EU:ta. Hän halusi yhdistää eurooppalaiset ja tapaa kristityt ja juutalaiset.
EU on uusi Natsi-Saksa.Paksuimpaa paskanpuhetta pitkään aikaan.
- Anonyymi
Tuntuu olevan synkempää, kääntyminen antipersuksi. Toistuvat ja jatkuvat, toinen toistaan typerämmät kertomukset "persujen" pahasta elämästä, teoista, aikomuksista, luuloista yms. Kyllä pitää olla antipersun epätoivoisessa tilanteessa, kun enää muuta palstalla oikein käsittelekään kuin kuvitelmiaan, luulojaan persuista. Valitettavasti ne voidaan kerta toisen jälkeen, todeta antipersun huonon elämän aiheuttamiksi traumoiksi, jotka ovat aiheutuneet pelkästä valheellisesta asenteesta ja tietämättömyydestä, sekä tietystikin ymmärtämättömyydestä, kun ei antipersu suostu faktaa hyväksymään. Siksi antipersu toistelee näitä säälittäviä valheellisia juttujaan persuista palstalla.
- Anonyymi
Tuollainen persujen sokeus tietää hyviä aikoja kaikille fiksuille antipersuille.
Persujen sokeus on todella syvää, kun eivät näe totuutta, vaikka antipersut
sen heille kertovat.
Totuuden tunnistaminen todella voi olla ylivoimaista, jos
on liian kauan liian kiltisti ja täysin kritiikittömästi niellyt
persujen valheellista propagandaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen persujen sokeus tietää hyviä aikoja kaikille fiksuille antipersuille.
sen heille kertovat.
persujen valheellista propagandaa.Etkö ole palstaa jo vuosia lueskellut, eikä ole suuremmin mihinkään fiksuihin antipersuihin törmäilty. Kyllä tämä on tällaista pelkkää turhaa rutinaa ja tyhmyyttä, sinulta itseään "fiksina" antipersuna pitävältä. Se on muuten todellakin kyllästyttävää, ettei jonkin "itseään fiksuna" pitävään tyyppiin, uppoa minkäänlainen järkipuhe ja totuus. Vaan se itseään "fiksuna" pitävä idiootti jatkaa typeryyttään vuosia vuosien perään. Se jos mikä on säälittävää, että ei ymmärrä, ettei idiottimaisuuksia voi pitää "fiksuna", edes antipersulta.
- Toistuvat ja jatkuvat, toinen toistaan typerämmät kertomukset "persujen" pahasta elämästä, teoista, aikomuksista, luuloista yms.
Niinpä. Voisivat tuoda esille jotain uutta.
Kertoisivat vaikka, kuinka "Jussi murtautui Kuningatar Victorian huoneeseen yöllä, varasti tämän kruunun, ampui jalkajousella vartijaa ja säilyttää kruunua sänkynsä alla tänä päivänä."
Tuntuu olevan vastustajilla vilkas mielikuvitus.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
- Toistuvat ja jatkuvat, toinen toistaan typerämmät kertomukset "persujen" pahasta elämästä, teoista, aikomuksista, luuloista yms.
Niinpä. Voisivat tuoda esille jotain uutta.
Kertoisivat vaikka, kuinka "Jussi murtautui Kuningatar Victorian huoneeseen yöllä, varasti tämän kruunun, ampui jalkajousella vartijaa ja säilyttää kruunua sänkynsä alla tänä päivänä."
Tuntuu olevan vastustajilla vilkas mielikuvitus.Sulla on edessä ymmärtämisen kehittämisen tie.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on edessä ymmärtämisen kehittämisen tie.
- Sulla on edessä ymmärtämisen kehittämisen tie.
Täytyy todella myöntää, etten ymmärrä huumoriasi, mutta jos sallit, minulla on parempaakin tekemistä.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
- Sulla on edessä ymmärtämisen kehittämisen tie.
Täytyy todella myöntää, etten ymmärrä huumoriasi, mutta jos sallit, minulla on parempaakin tekemistä.Yrität vääntää tosiasioita huumoriksi, siten pettää vain itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen heille kertovat.
persujen valheellista propagandaa.Antipersun julistus
https://www.adressit.com/me_sanomme_rasismille_ja_vihapuheelle_selkeasti_ei_kay
Rauhansanalaisen hurskastelua.
- Anonyymi
Tiedättekö mitä Persut?
Teillä on mahdollisuus.
Teillä on mahdollisuus ajatella omilla aivoillanne eli tulla järkiinne.
Aina voitte hylätä Persut ja liittyä sivistyneiden ihmisten joukkoon, olla rentoja ja hauskoja sekä onnellisia koko loppuelämänne. Vihervassarina.
Voin suositella, elämä nousee aivan uudelle tasolle, ette varmasti tule katumaan sitä vaihtoa koskaan.- Anonyymi
Persunkin on tosiaan mahdollisuus eheytyä, kunhan myöntää syntinsä ja astuu takaisin ihmisyyteen pois pimeydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persunkin on tosiaan mahdollisuus eheytyä, kunhan myöntää syntinsä ja astuu takaisin ihmisyyteen pois pimeydestä.
Jos luet raamattua voit havaita että Jumala on aika julma ukkeli
Kiitos vaan huolenpidosta, järjissäni olen.
Aion myös äänestää vastedeskin ainoaa järkipuoluetta, Perussuomalaisia.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Aion myös äänestää vastedeskin ainoaa järkipuoluetta, Perussuomalaisia.Järjissäsi, mutta vain omasta ja henkisesti samanlaisten mielestä.
Anonyymi kirjoitti:
Järjissäsi, mutta vain omasta ja henkisesti samanlaisten mielestä.
- Järjissäsi, mutta vain omasta ja henkisesti samanlaisten mielestä.
Tietenkin kaikki, jotka eivät jaa arvomaailmaani pitävät minua kajahtaneena. Mutta sama koskee kaikkia muitakin.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
- Järjissäsi, mutta vain omasta ja henkisesti samanlaisten mielestä.
Tietenkin kaikki, jotka eivät jaa arvomaailmaani pitävät minua kajahtaneena. Mutta sama koskee kaikkia muitakin.Omasta juminurkasta katsottuna enemmistön maailma ehkä näyttää erilaiselta.
Anonyymi kirjoitti:
Omasta juminurkasta katsottuna enemmistön maailma ehkä näyttää erilaiselta.
- Omasta juminurkasta katsottuna enemmistön maailma ehkä näyttää erilaiselta.
Maailmoja on oikeastaan yhtä monta, kuin on ihmistäkin. Kukaan meistä ei näe absoluuttista maailmaa, eikä elä absoluuttisessa todellisuudessa.
Kuvaannollisesti sinäkin istut "juminurkassasi", katselemassa omaa maailmaasi.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Aion myös äänestää vastedeskin ainoaa järkipuoluetta, Perussuomalaisia.Ei millään pahalla juutalaisten jumalatar/kissaeläinristeytys, mutta olet eilenkin tykittänyt n.
70 komenttia ja tänään taitaaa olla 20 täynnä näin heti aamupäivästä. Onko varma ettei ole jotain hätänä?
- Anonyymi
Tekee pahaa, kun ajattelee persujen lapsia. He oppivat rasistisen ajattelumallin vanhemmiltaan , joka sitten jatkuu sukupolvelta toiselle.
Amerikassa tämä ilmiö on jatkunut jo pitkään.- Anonyymi
Ghähhhähhhää ja kylläpäs vihersuvakeilla kenkuttaa. Itse olen Vennamolaisen isän kasvattamana ja itse aina Perussuomalainen res upseeri. Jonkunhan se täytyy suomalaisista vastuu kantaa, kuten kunnon miehelle kuuluukin. PS ajattelevia on suomessa eniten. Sinäkin viherpopulisti voit vaahdota sen takia , että on oma maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ghähhhähhhää ja kylläpäs vihersuvakeilla kenkuttaa. Itse olen Vennamolaisen isän kasvattamana ja itse aina Perussuomalainen res upseeri. Jonkunhan se täytyy suomalaisista vastuu kantaa, kuten kunnon miehelle kuuluukin. PS ajattelevia on suomessa eniten. Sinäkin viherpopulisti voit vaahdota sen takia , että on oma maa.
Oma maa on ihan persujakin ja jopa paljon parempi siten.
Ainakaan Halla-aho ei tuputa näkemystään lapsilleen, jos kerran ainakin yksi kannatti Vihreitä.
Niin, onko Li Anderssonin tarkoituksena sitten provosoida Jussia?- Tekee pahaa, kun ajattelee persujen lapsia.
Sallisitko homoille adoptio-oikeuden? Jos näin on, olisivatko Sebastian Tynkkynen ja
Alan Da Silva tarpeeksi mieltä avartava pariskunta hoitamaan lasta?
Ainakaan kumpikaan ei vihaa homoja, eikä kumpikaan ole rasisti.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
- Tekee pahaa, kun ajattelee persujen lapsia.
Sallisitko homoille adoptio-oikeuden? Jos näin on, olisivatko Sebastian Tynkkynen ja
Ainakaan kumpikaan ei vihaa homoja, eikä kumpikaan ole rasisti.Suomi on vapaa maa, jokaisella on oikeus elää mieltymyksiensä mukaan.
Miten homoiksi mainitsemasi loukkaavat sinun elämääsi, kun haluat heiltä kieltää kaiken? Anonyymi kirjoitti:
Suomi on vapaa maa, jokaisella on oikeus elää mieltymyksiensä mukaan.
Miten homoiksi mainitsemasi loukkaavat sinun elämääsi, kun haluat heiltä kieltää kaiken?- Miten homoiksi mainitsemasi loukkaavat sinun elämääsi, kun haluat heiltä kieltää kaiken?
En ole mitään kieltämässä, älä pane sanoja suuhuni.
Tässä on vain valitettu, kuinka ahdasmielisen kuvan perussuomalaisen lapsi varmasti saa.
Kuinka paljon luulet Tynkkysen ja Alanin kammoavan homoutta, mustaa ihoa tai vaikka Perussuomalaisia?
Heidän kasvattamansa lapsi tuskin haukkuisi isiään rasisteiksi, homofoobikoiksi tms.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Ainakaan kumpikaan ei vihaa homoja, eikä kumpikaan ole rasisti.Kyllä sallisin homoille adoptio-oikeuden. Moni heteropari on kasvattanut monta kusipäistä lasta tähän maailmaan.
Kieltäisin adoptio-oikeuden häiriintyneiltä ihmisiltä. - Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
- Miten homoiksi mainitsemasi loukkaavat sinun elämääsi, kun haluat heiltä kieltää kaiken?
En ole mitään kieltämässä, älä pane sanoja suuhuni.
Tässä on vain valitettu, kuinka ahdasmielisen kuvan perussuomalaisen lapsi varmasti saa.
Kuinka paljon luulet Tynkkysen ja Alanin kammoavan homoutta, mustaa ihoa tai vaikka Perussuomalaisia?
Heidän kasvattamansa lapsi tuskin haukkuisi isiään rasisteiksi, homofoobikoiksi tms.Vastustat kuitenkin homojen oikeuksia, miksi.
He ovat yhtä arvokkaita ihmisinä kuin sinäkin. Anonyymi kirjoitti:
Vastustat kuitenkin homojen oikeuksia, miksi.
He ovat yhtä arvokkaita ihmisinä kuin sinäkin.- Vastustat kuitenkin homojen oikeuksia, miksi.
Missä olen niin antanut ymmärtää, vai onko tuo johtopäätös siitä, että koska olen perussuomalainen vastustan homoja? Se on omaa keksintöänne.- Rakastaako Jussin lapset Jussia?
Pettymykseksesi totean että pahoin pelkään että näin on.
Oletko itse tutustunut Scriptaan? Ihmettelin ensikertaa sen avatessani, missä ne kaikki kauheudet on, mitä täällä vakuutettiin oleva. Sitten sitä lukiessa ymmärsi mistä ne oli revitty ja paljastui taas, että ihmiset olivat valehdelleet.
Huomaa, että lapset kykenevät kysymään aina isältään, miksi hän mitäkin kirjoittaa. Ei Jussi heille puheenjohtaja ole.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma maa on ihan persujakin ja jopa paljon parempi siten.
Ei ole omaa maata enää. Vihervassarikommarit ovat myyneet sen 90- luvulta lähtien, tuhoten rippeetkin oman himojensa vuoksi.
- Anonyymi
Et ole scriptaa lukenut. Miksi menit puistoon ehdottelemaan suuseksiä?? Kai siitä kuka tahansa suuttuisi. Paitsi sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Jonkunhan se täytyy suomalaisista vastuu kantaa, kuten kunnon miehelle kuuluukin."
Persusta ei siihen ole. Kykenisi nyt ensin huolehtimaan edes itsestään. - Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Ainakaan kumpikaan ei vihaa homoja, eikä kumpikaan ole rasisti.No olisihan se aika outoa, jos olisi homo ja samanaikaisesti vihaisi homoja. Kiikkuunhan sellainen varmaan itsensä ajaisi.
Oletkos muuten itse tyytyväinen homo-Hankamäen naiskommenteista? Anonyymi kirjoitti:
Et ole scriptaa lukenut. Miksi menit puistoon ehdottelemaan suuseksiä?? Kai siitä kuka tahansa suuttuisi. Paitsi sinä.
- Miksi menit puistoon ehdottelemaan suuseksiä??
Samaa kysyn. Vaaditko sinä myös sakkoja siitä että perussuomalaiset ovat liian kiihottavia, se olisi luonnollista?Anonyymi kirjoitti:
No olisihan se aika outoa, jos olisi homo ja samanaikaisesti vihaisi homoja. Kiikkuunhan sellainen varmaan itsensä ajaisi.
Oletkos muuten itse tyytyväinen homo-Hankamäen naiskommenteista?- No olisihan se aika outoa, jos olisi homo ja samanaikaisesti vihaisi homoja.
Niinpä. Siksi onkin erittäin epätodennäköistä, että Tynkkynen kuuluisi homovastaiseen puolueeseen.
Luulisi että jos kaksi eriväristä miestä kasvattaa lapsen yhdessä, ei kukaan ole niin typerä, että uskoo lapsen muuttuvan ahdasmieliseksi, vain koska isät ovat persuja.
Enpä ole juuri mokomia lukenut. Misogyniaa ilmenee Suomessa vielä hyvin. En ylläty yhtään jos hän on sanonut naisia tyhmiksi tms.
- Anonyymi
Vuoteen 1998 asti syytin kaikista ongelmista kommareita.
Sitten olin jonkin aikaa hieman eksyksissä.
Sitten huomasin maahanmuuttajat, Mestari Jussin opastuksella.
Nyt syytän kaikista ongelmista maahanmuuttajia.
Eikä ne kommaritkaan ole oikeastaan mihinkään kadonneet. Kutsuvat itseään nyt "vihreiksi".Olen iloinen puolestasi!
Hauskaa, että olet vihdoin löytänyt puolueen, joka vastaa arvomaailmaasi.
Joo, Halla-aho on kyllä hyvä puheenjohtaja. Kuin isähahmo huutavien lasten keskellä, mutta ei menetä malttiaan.
Hän avaa asiaa, josta on kysymys meille maallikoillekin, antaa oman mielipiteensä ja perustelee sen.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Olen iloinen puolestasi!
Joo, Halla-aho on kyllä hyvä puheenjohtaja. Kuin isähahmo huutavien lasten keskellä, mutta ei menetä malttiaan.
Hän avaa asiaa, josta on kysymys meille maallikoillekin, antaa oman mielipiteensä ja perustelee sen.Halla-ahon lähtötiedot ovat usein virheellisiä. Niiden pohjalta on helppo "järkevästi" perustella ihan mitä tahansa soopaa.
Persut, tutustukaa niihin lähtötietoihin, niin ymmärrätte kuinka teitä manipuloidaan. Anonyymi kirjoitti:
Halla-ahon lähtötiedot ovat usein virheellisiä. Niiden pohjalta on helppo "järkevästi" perustella ihan mitä tahansa soopaa.
Persut, tutustukaa niihin lähtötietoihin, niin ymmärrätte kuinka teitä manipuloidaan.- Persut, tutustukaa lähtötietoihin, niin ymmärrätte kuinka teitä manipuloidaan.
Olen jo hyvin käsittänyt, kuinka media yrittää manipuloida ja siksi juuri tutustunkin siihen, mitä puhujan suusta oikeasti tuli, jos se on saatu filmattua.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Olen iloinen puolestasi!
Hän avaa asiaa, josta on kysymys meille maallikoillekin, antaa oman mielipiteensä ja perustelee sen.Lobotomian käyneeltä pikemminkin vaikuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Lobotomian käyneeltä pikemminkin vaikuttaa.
- Lobotomian käyneeltä pikemminkin vaikuttaa.
Oletko miettinyt mikä se sellainen pj (Li) on, joka kiukuttelulla yrittää selvitä haastattelusta?
- Anonyymi
"Siksi ei pysty Perussuomalaisille koskaan olemaan kateellinen, en ikinä."
höpöhöpö, olet niin mahdottoman kateellinen liimahuuruissasi.- Anonyymi
Selvinpäinkö teit ulostuksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvinpäinkö teit ulostuksesi?
Harvemmin sitä kännissä vessassa istutaan, sinä olet siinäkin kyllä poikkeus, kiljupönikkäsi lienee jo tyhjä, kun jutut menee kakkipuolen hokemiseksi. Sellaisia te vihervassarit olette, kaikki pervoilu mielessä aina. Hoette punkkku- ja liimapäissänne outoja juttujanne.
- Anonyymi
Juuri sinun kaltaisten takia Turussa tehtiin terrori-isku. Haluat tänne naisten -ja homoojenvihajia. Ne tyypit vihaavat läbnsimaalaisia.
Vihervasemmistolaiset ovat ristiriitaistas porukkaa. He kannattavat muka naisten ylivaltaa ja homojen suosimista. Silti he kärräävät tänne väkeä jotka haluavat ampua naiset ja homojen alas hautaan.
Menkää sinne pihviravintolaanne syömään vihanneksia. - Anonyymi
On , syntyä demariksi . Vetäisin itseni joojoon jos näin olisi , onneksi en ole demari.
- Anonyymi
Kukaan ei estä sitä tekemästä silti.
- Anonyymi
Odotapas, kun joku päivä havahdut siihen, että oletkin pölhöpersu. Riittääkö pelkkä köysi enää?
- Anonyymi
Aloitushan oli taas tuttua vasemmistolaista persuvihaa.
Ei tämä antipersu ymmärrä oikein tekojaan..... - Anonyymi
Onko synkempää elämää olemassakaan kuin
Syntyä vihervassu-perheeseen, kasvaa siinä ilmapiirissä ja jatkaa loppuelämä vihan ja jatkuvan kiukuttelun vallassa hamaan loppuun saakka.
Siksi ei pysty vihervassareille koskaan olemaan kateellinen, en ikinä.
Paljon hauskempaa ja sivistävämpää sekä rennompaa on olla fiksu persu, avoin kaikenlaisille asioille.
Sorry Vihervassut, mutta näin se on.- Anonyymi
Olipa hienosti ja totuudenmukaisesti kuvattu, kiitos!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hienosti ja totuudenmukaisesti kuvattu, kiitos!!!
Astuit sitten kopiospämmärin yksinkertaiseen populistiseen miinaan. Aika heikosti pitää mennä, että tuon kopiopölhön onnettomaan vedätykseen sortuu, kun ei raasun heikko äly riitä tuottamaan omia tekstejä.
- Anonyymi
Avaushan edusti taas tätä vasemmistolaista vihamielistä Cancel-kulttuuria, jolla pyritään tukahduttamaan opposition sananvapaus.
Esimerkkejä ei tarvitse venäjää ja valkovenäjää kauempaa hakea. - Anonyymi
On se hienoa tuo äärivasemmistolaisuus !!
Mikään muu aate maailmassa ei kannusta kirjoittamaan yhtä perusteellisen typerästi ;DDDD - Anonyymi
Ei näillä vasuriparoilla ole mitään järkevää sanottavaa yhtään mihinkään.
Luulisi meidän suomalaisten hyvinvoinnin kiinnostavan, mutta ei.
Kiukutellaan kuin murrosikäiset kommarit ja heitellään paskaa tauluun.
Onnettoman sielutonta öyhötysporukkaa...- Anonyymi
Vaikka et pidä sitä järkevänä, se ei haittaa eikä muuta totuutta miksikään muuksi.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka et pidä sitä järkevänä, se ei haittaa eikä muuta totuutta miksikään muuksi.
- Vaikka et pidä sitä järkevänä, se ei haittaa eikä muuta totuutta miksikään muuksi.
Tämä on vain sinun mielipiteesi.
Ja kysynpä uudelleen: Jos homopariskunta, joista toinen on musta kasvattaa lapsen, uskotko lapsesta todella tulevan "ahdasmielinen rasisti" vain, koska isät ovat perussuomalaisia?
Minusta tuntuu, että tällainen pariskunta on rasisteista ja homofoobikoista kaukana.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
- Vaikka et pidä sitä järkevänä, se ei haittaa eikä muuta totuutta miksikään muuksi.
Tämä on vain sinun mielipiteesi.
Ja kysynpä uudelleen: Jos homopariskunta, joista toinen on musta kasvattaa lapsen, uskotko lapsesta todella tulevan "ahdasmielinen rasisti" vain, koska isät ovat perussuomalaisia?
Minusta tuntuu, että tällainen pariskunta on rasisteista ja homofoobikoista kaukana.Ei omena kauas puusta putoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei omena kauas puusta putoa.
- Ei omena kauas puusta putoa.
Miten tämä pariskunta edes voi olla homofoobinen tai rasistinen? He ovat molemmat eri värisiä ja molemmat homoja. Ahdasmielisiä nämä persut eivät silloin ole.
Niin, jos lapsi tulee vanhempiinsa hän hyväksyy eriväriset ja seksuaalivähemmistöt ja alkaa ehkä persuksi, eikö totta?
- Anonyymi
hyvä aloitus, toivottavasti monen persun silmät aukeavat
- Anonyymi
Demukit ovatkin lapiokansaa , lapioineet aikoinaan sitä paskaakin , trauma on syvä jo esi-isistä lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demukit ovatkin lapiokansaa , lapioineet aikoinaan sitä paskaakin , trauma on syvä jo esi-isistä lähtien.
Jep , Marin kostaa kaikkien punikkitattien puolesta .
- Anonyymi
kyllähän avauksen typeryys taisi avautua kaikille, jopa sullekin ;DDDD
- Anonyymi
Vihervassareilla silmät ovat muurautuneet kiinni jo 2015 onnenhetkistään lähtien.
- Anonyymi
On, esim vapaa-ajattelijaateisti. Senkaltainen iloitsee erottelusta elämäntarkoituksena rahankeruu.
- Anonyymi
Aloittaja on vetässyt koko purkin herneitä nenuun :D Se on rankka elämä trollilla kun pitää raivota ja jauhaa paskaa niin paljon kuin mahdollista. Mikä on lopputulos? Heh....
- Anonyymi
Punainen vihreä = ruskeaa 💩
- Anonyymi
On se hienoa tuo äärivasemmistolaisuus !!
Mikään muu aate maailmassa ei kannusta kirjoittamaan yhtä perusteellisen typerästi ;DDDD.. - Anonyymi
Onko synkempää elämää olemassakaan kuin Syntyävihervassuperheeseen, kasvaa siinä ilmapiirissä ja jatkaa loppuelämä vihan ja jatkuvan kiukuttelun vallassa hamaan loppuun saakka.
Siksi ei pysty vihervassuille koskaan olemaan kateellinen, en ikinä.
Paljon hauskempaa ja sivistävämpää sekä rennompaa on olla fiksu persui, avoin kaikenlaisille asioille.
Sorry vihervassut, mutta näin se on. - Anonyymi
Avaushan edusti taas tätä vasemmistolaista vihamielistä Cancel-kulttuuria, jolla pyritään tukahduttamaan opposition sananvapaus.
Esimerkkejä ei tarvitse venäjää ja valkovenäjää kauempaa hakea.. - Anonyymi
Ei siinä kauaa saa kasvaa. Persut ovat sitä mieltä, lasten kasvatus on yhteiskunnan tehtävä ja siksi saattavat lapsensa huostaanotolla holhoukseen.
- Anonyymi
Pari demariperhettä lähistöltä tiedän , joiden lapset huostaan otettu.
- Anonyymi
Vihervassari on hyvä olla kun sossusta saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Rahaa tulee siis seinästä ja ruokaa kaupasta tai tehtaasta. Mikä sen mukavampaa. Äänestäjiä tuodaan lisää ulkomailta, mutta lopulta käykin niin että nämä tulijat perustaa oman uskonnollisen puolueensa. Silloin eivät tarvitse vihervassuja yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa tulee siis seinästä ja ruokaa kaupasta tai tehtaasta. Mikä sen mukavampaa. Äänestäjiä tuodaan lisää ulkomailta, mutta lopulta käykin niin että nämä tulijat perustaa oman uskonnollisen puolueensa. Silloin eivät tarvitse vihervassuja yhtään mihinkään.
Ruotsissa näin on käynyt kuten ollaan tiedetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä kuka lystin maksaa, kunhan joku sen tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa näin on käynyt kuten ollaan tiedetty.
Jää tämä uskonnollinen porukka ottaa lopulta vallan Ruotsissa. Siinä auttaa rasismi-sana. Sillä sanalla on vuoria siirtävä voima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää tämä uskonnollinen porukka ottaa lopulta vallan Ruotsissa. Siinä auttaa rasismi-sana. Sillä sanalla on vuoria siirtävä voima.
Meillä tämä tapahtuu hieman myöhemmin.
- Anonyymi
Persuilusta on mahdollista parantua.
Se vaatii vain himpun verran ajattelukykyä ihmisoikeuksista ja oikeusvaltiosta.
Sitten vain ottaa itseänsä niskasta kiinni ja heittää hyvästit Persuilulle lopullisesti. - Anonyymi
persuelämää peräkammarissa - siitä ei menestystarinaa kirjoiteta.
- Anonyymi
Onko synkempää elämää olemassakaan kuin Syntyä vihervassuperheeseen, kasvaa siinä ilmapiirissä ja jatkaa loppuelämä vihan ja jatkuvan kiukuttelun vallassa hamaan loppuun saakka.
Siksi ei pysty vihervassuille koskaan olemaan kateellinen, en ikinä.
Paljon hauskempaa ja sivistävämpää sekä rennompaa on olla fiksu persu, avoin kaikenlaisille asioille.
Sorry vihervassut, mutta näin se on. - Anonyymi
Persuilla ei ole yhtään omaa ajatusta. Halla-aho asuu niitten päässä.
- Anonyymi
Demari-perheissä sentään pääsee elämään toisten kustannuksella, rehellistä työtä ei tarvitse tehdä...
- Anonyymi
persupätevyydelläkö kuvittelet pystyväsi arvostelemaan sivistyneitä ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun284463- 663147
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813091Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3052534- 412212
- 542161
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo111318- 451255
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui261177