miettiny tässä kaikenaikaa

Anonyymi

Mikä olis jumalan mielestä semmoinen rike mikä pakottais senki tekemää jotain ettei se ois aina vaa taka-alalla?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en tiedä.

    • Tuskin Jumala sinun rikkeittesi takia pelihousujaan repii.
      Sen sijaan monet niistä, jotka ovat kokosydämisesti kääntyneet hänen puoleensa, ovat saaneet kokea, että Jumalan toimii ja tulee lähelle.

      • Anonyymi

        Plasebo toimii vain uskovaisilla, mutta täytyy myöntää pienenä vesi maistui mehulta läpivärjätystä mukista, kun se oli aina ollut mehua.


      • Anonyymi

        Ehkä monet, joo, mutta eivät suinkaan kaikki...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Plasebo toimii vain uskovaisilla, mutta täytyy myöntää pienenä vesi maistui mehulta läpivärjätystä mukista, kun se oli aina ollut mehua.

        Placebovaikutus on kaikkialla, ehkä siksi jotkut kieltäytyvät koronarokotuksistakin.
        Elämä on turhauttavaa, jos siitä löytää vain asioita, jotka ymmärtää ennalta.


    • Anonyymi

      Tässä vähän mietittävää:Eräänä yönä mies näki unen. Hän oli kävelemässä rannalla Jeesuksen kanssa, kun taivaalle välähti näkymiä hänen elämästään.

      Jokaisen näkymän kohdalla hän huomasi kahdet jalanjäljet hiekassa; toiset olivat hänen omansa ja toiset Jeesuksen jalanjäljet.

      Ennen kuin viimeiset näkymät hänen elämästään tulivat esille, hän katsoi taakseen. Hän huomasi, että monta kertaa matkan varrella hiekassa oli vain yhdet jalanjäljet. Hän myös huomasi, että toiset jäljet puuttuvat juuri niinä aikoina, jolloin hänellä oli ollut elämässään kaikkein vaikeinta. Tämä vaivasi häntä kovasti, joten hän kysyi Herralta.

      "Herra, kun päätin seurata Sinua, sanoit kulkevasi mukanani joka askeleella. Nyt kuitenkin huomaan, että elämäni vaikeimpina aikoina hiekassa on vain yhdet jalanjäljet. En ymmärrä, miksi hylkäsit minut silloin, kun Sinua eniten tarvitsin".

      Luoja vastasi. "Rakas lapseni, rakastan sinua enkä milloinkaan hylkäisi sinua. Vaikeuksiesi aikoina, jolloin näit vain yhdet jäljet hiekassa, silloin minä kannoin sinua."

    • Anonyymi

      ⚓Efesolaiskirje: 5:29, Jaakobin kirje: 4:5 🥔

    • Anonyymi

      Helsingin piispa Eero Huovinen sanoi; ettei hän enään voi uskoa tuollaiseen Jumalaan, kun tuollaista menee tekemään. [vieläpä Tapanin päivänä.] Puketin tsunami antaa vastauksen kysymykseesi miksi.
      KR 1933/-38, Job 33:14-19
      Sillä Jumala puhuu tavalla
      ja puhuu toisella;
      sitä vain ei huomata.
      Unessa,
      öisessä näyssä,
      kun raskas uni valtaa ihmiset
      ja he nukkuvat vuoteillansa,
      silloin hän avaa ihmisten korvat
      ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
      kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta
      ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
      säästääkseen hänen sielunsa haudasta
      ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
      Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa,
      kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,

      Mutta kun tämäkään ei riitä. Hän salli Sumatran saaren vain liikahtaa. niin olikohan vain kummenkunta senttiä ja tsunami oli valmis. Voi sitä tiedon ja viisauden syvyyttä!
      Ja kun nyt ihmiset ovat unohtaneet Tsunamin, niin Herra salli tämän korona viruksen iskeä yli klobaalin maailman. Ja varmaankin vain sen vuoksi koska ev.lut. ynnä muut papit eivät ole julistaneet oikeaa Jumalan sanan saarnoja.

    • Anonyymi

      > Mikä olis jumalan mielestä semmoinen rike mikä pakottais senki tekemää jotain ettei se ois aina vaa taka-alalla?

      Miksi haluat pahuutta?

    • Anonyymi

      Kuule paavi on tehnyt kansanmurhia hitleri tappanut miljoonia juutalaisia eikä jumalat välittänyt paskaakaan tuskin sinä sen enempään pysytyt...toisaalta eräs sarjamurhaaja Late murhasi 3 ihmistä ja silloin jumala rakastui ja mielistyi häneen helluntalaisten mukaan

      • Anonyymi

        > Kuule paavi on tehnyt kansanmurhia hitleri tappanut miljoonia juutalaisia eikä jumalat välittänyt paskaakaan

        Millä perusteella Jumala ei ole välittänyt?

        Kenet paavi on murhannut?


    • Anonyymi

      1.Mooseksen kirja: 3:1-3, 22-24
      Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä,
      jotka Herra Jumala oli tehnyt;
      ja se sanoi vaimolle:
      "Onko Jumala todellakin sanonut:
      'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
      Niin vaimo vastasi käärmeelle:
      "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
      mutta sen puun hedelmästä,
      joka on keskellä paratiisia,
      on Jumala sanonut:
      'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen,
      ettette kuolisi.'"

      Ja Herra Jumala sanoi:
      "Katso,
      ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä,
      niin että hän tietää hyvän
      ja pahan.
      Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä
      ja ottaisi myös elämän puusta
      ja söisi
      ja eläisi iankaikkisesti!"
      Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata,
      josta hän oli otettu.
      Ja hän karkoitti ihmisen
      ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän,
      leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.

      KR 1933/-38, Joh. 14:6
      Jeesus sanoi hänelle:
      "Minä olen tie
      ja totuus
      ja elämä;
      ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe