Palsta oli ennen viihtyisämpi

Anonyymi

Miksi viihdyttävät jutut ovat loppuneet ja tilalle tullut jankkaus sekä identiteettipoliittinen kinastelu?
Itsekin seuraisin palstaa ja kirjoittelisin tänne jos juttuja kirjoitettaisiin enemmän pilke silmäkulmassa. Nyt en jaksa näitä hölmöyksiä lueskella saatikka kommentoida.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänne on tullut naisia. Nyt jutellaan niistäkin asioista, jotka kiinnostavat meitä naisia. Naiset eivät välttämättä koe viihdyttäväksi niitä asioita, joita miehet pitävät viihdyttävinä. Välttämättä. Mutta kyllä päällekkäisyyttäkin voi olla.

      Ikävä kyllä et voi vaikuttaa asiaan.

      • Anonyymi

        Naiset on tylsiä, siksi naisilla ja miehillä pitäisi olla eri sinkkupalstat.


      • Sheena, Norppa ja Lauruska.. 👍


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sheena, Norppa ja Lauruska.. 👍

        Noidenko takia palsta on tyhjentynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noidenko takia palsta on tyhjentynyt?

        Tyhjentynyt?
        Siinä oli vain uusia naisolettuja ( hyviä) palstalaisia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tyhjentynyt?
        Siinä oli vain uusia naisolettuja ( hyviä) palstalaisia.

        Aiemmin palsta oli täynnä pelkkiä huorittelevia at-miehiä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aiemmin palsta oli täynnä pelkkiä huorittelevia at-miehiä.

        Nyt tylsiä naisoletettuja ja transuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tylsiä naisoletettuja ja transuja.

        Diggasit siis enemmän naisvihaajamiehistä.. omasta kuvastasi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Diggasit siis enemmän naisvihaajamiehistä.. omasta kuvastasi.

        Ennen täällä oli monipuolisempaa keskustelua, nyt vain tylsiä femakoita.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aiemmin palsta oli täynnä pelkkiä huorittelevia at-miehiä.

        Ja nyt on vaan huoraavia at-naisia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja nyt on vaan huoraavia at-naisia.

        Huorittelija on huorittelija, vaikka voissa paistais.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen täällä oli monipuolisempaa keskustelua, nyt vain tylsiä femakoita.

        Nyt on Normaalimpaa keskustelua☝️ tosin on teitä naisvihaajiakin täällä meidän normaalien seassa edelleen..🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Diggasit siis enemmän naisvihaajamiehistä.. omasta kuvastasi.

        Sinä olet yksipalstan myrkyttäjistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yksipalstan myrkyttäjistä.

        Älä ätmi itke.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huorittelija on huorittelija, vaikka voissa paistais.

        Huora on huora, vaikka Nallin kattilassa keittäisi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä ätmi itke.

        Näin sivusta voin todeta, että sinä olet pahin ruikuttaja.


    • Mä pääsin jonkin aikaa olemaan osana palstan "golden eraa" kun tänne kirjoitti Milto, Lord Boredom, Lord Selibacy, Älymies, Mies1985, Hämärän Rajoilta yms. legendoja jotka ovat sittemmin jättäneet palstan.

      Darkkishan on varmaan pisimpään täällä pyörinyt, ja meilläkin oli pientä skismaa muutama vuosi sitten esim. siitä että milloin ihmisen parhaat nuoruusvuodet ovat sekä joistain poliittisista näkemyksistä. Mutta sittemmin DF:n kanssa pystyi keskustelemaan ihan järkevästi melkeinpä mistä tahansa tavallisesta asiasta ja hän yleensä osasi argumentoida mielipiteensä eikä vain öyhöttänyt yhden tai kahden rivin viesteillä. Ilmeisesti sillä on vielä ne bannit päällä kun ei ole miestä kuulunut, mutta pakko ihmetellä modejen nykykäytäntöä, että annetaan todella pitkiä tai ikuisia banneja, olkoonkin että Darkkis ojensi kiusaajiaan verbaalisesti aika rajuun sävyyn. Mutta enpä nyt tiedä mahtoiko monikaan kiusaaja tuntea sydämessään kovinkaan rajua henkilökohtaista pistoa, jos Darkkis käytti alatyylisiä termejä esim. ihonväriin tai seksuaalisuuteen liittyen. Sinänsä ehkä vähän mautonta käytöstä, mutta eiköhän se todellinen rasismi ilmene yhteiskunnassa ja nettikeskusteluissa ihan muualla kuin tällä palstalla, enkä usko Darkkiksen tosielämässä haukkuvan ketään h tai n-sanoilla.

      • Anonyymi

        Mihin suuntaan palsta on sittemmin mielestäsi kehittynyt?
        Onko naisten mielipiteiden lisääntyminen näkynyt selkeästi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin suuntaan palsta on sittemmin mielestäsi kehittynyt?
        Onko naisten mielipiteiden lisääntyminen näkynyt selkeästi?

        Ehkä naisten suhteellinen määrä on noussut noista ajoista, mutta ei mielestäni kukaan naispuolinen palstalainen ole varsinaisesti ärsyttävä enkä jaksa uskoa että mun tai Darkkiksen kiusaajat olisivat olleet naisia. Tosin siihen en ota kantaa suuntaan enkä toiseen, oliko se pää-Arjattelija nainen vai mies. Joka tapauksessa VSSHP:ssa töissä ja rikkoi aika räikeästi sääntöjä, josta kengänkuva persuksille ainakin silloisesta työstä. Terveiset vaan jos luet palstaa 🙋‍♂️

        Jotenkin täältä puuttuu nykyään sellaisia analyyttisia ja keskustelukykyisiä, taikka omalla tavallaan katkeria tyyppejä jotka myönsivät ihan rehellisesti olevansa AT-miehiä. Monesta vakiokirjoittajasta saa nykyään vähän KTM-vaikutelman ja palstan nykyätmit lähinnä öyhöttävät jotain yhden rivin henkilöhyökkäyksiä muita kohtaan.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Ehkä naisten suhteellinen määrä on noussut noista ajoista, mutta ei mielestäni kukaan naispuolinen palstalainen ole varsinaisesti ärsyttävä enkä jaksa uskoa että mun tai Darkkiksen kiusaajat olisivat olleet naisia. Tosin siihen en ota kantaa suuntaan enkä toiseen, oliko se pää-Arjattelija nainen vai mies. Joka tapauksessa VSSHP:ssa töissä ja rikkoi aika räikeästi sääntöjä, josta kengänkuva persuksille ainakin silloisesta työstä. Terveiset vaan jos luet palstaa 🙋‍♂️

        Jotenkin täältä puuttuu nykyään sellaisia analyyttisia ja keskustelukykyisiä, taikka omalla tavallaan katkeria tyyppejä jotka myönsivät ihan rehellisesti olevansa AT-miehiä. Monesta vakiokirjoittajasta saa nykyään vähän KTM-vaikutelman ja palstan nykyätmit lähinnä öyhöttävät jotain yhden rivin henkilöhyökkäyksiä muita kohtaan.

        Eikö se ole ihan hyvä juttu, että AT-miesten määrä näyttäisi tämän palstan mukaan olevan laskussa?

        Oma näkemykseni on, ettei analyyttinen ja keskustelukykyinen henkilö voi olla AT-mies. Se on aivan täysi oksimoroni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole ihan hyvä juttu, että AT-miesten määrä näyttäisi tämän palstan mukaan olevan laskussa?

        Oma näkemykseni on, ettei analyyttinen ja keskustelukykyinen henkilö voi olla AT-mies. Se on aivan täysi oksimoroni.

        No toisaalta aika monihan noista palstalegendoista sittemmin löysi naisen ja palsta jäi taka-alalle, joten kyllä, pitäähän se vanha sanonta paikkansa että ATM=ATM=ATM ja jos sattuu naista saamaan niin ei ole koskaan ATM ollutkaan. Toi on tollanen sanonta mitä jonnet ei muista 😁 Enkä mä kyllä miellä itseänikään varsinaisesti ATM:ksi, vaikka vähän huono tuuri on naisasioissa käynytkin. Mä olen vähän sellainen väliintippuja.

        Tarkoitin lähinnä sitä, että aiemmin tänne kirjoitti paljon totaalikokemattomia miehiä, osa kiltimpiä ja osa ärhäkämpiä, mutta niiden jutut oli tosiaan ihan ajatuksella kirjoitettu eikä silloin miehet (ätmit) sotineet keskenään, vaan palstalla oli yksimielisempi ilmapiiri siitä että naiset niitä huonoja miesvalintoja yleensä tekee ja sitten itketään että voivoi kun tuli turpiin tai mies petti. Ehkä myös rekisteröitymispakko vaikutti asiaan, vaikka sinänsä näen sen hyvänä asiana. Mutta ennen oli tosiaan helpompi käyttää jotain nimimerkkiä ilman tunnuksia, siinä missä nykyään nimimerkkinä on vain "Anonyymi".


      • Anonyymi

        En onneksi seurannut palstaa noiden aikakautena, mahtoi olla älyvapaata menoa.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No toisaalta aika monihan noista palstalegendoista sittemmin löysi naisen ja palsta jäi taka-alalle, joten kyllä, pitäähän se vanha sanonta paikkansa että ATM=ATM=ATM ja jos sattuu naista saamaan niin ei ole koskaan ATM ollutkaan. Toi on tollanen sanonta mitä jonnet ei muista 😁 Enkä mä kyllä miellä itseänikään varsinaisesti ATM:ksi, vaikka vähän huono tuuri on naisasioissa käynytkin. Mä olen vähän sellainen väliintippuja.

        Tarkoitin lähinnä sitä, että aiemmin tänne kirjoitti paljon totaalikokemattomia miehiä, osa kiltimpiä ja osa ärhäkämpiä, mutta niiden jutut oli tosiaan ihan ajatuksella kirjoitettu eikä silloin miehet (ätmit) sotineet keskenään, vaan palstalla oli yksimielisempi ilmapiiri siitä että naiset niitä huonoja miesvalintoja yleensä tekee ja sitten itketään että voivoi kun tuli turpiin tai mies petti. Ehkä myös rekisteröitymispakko vaikutti asiaan, vaikka sinänsä näen sen hyvänä asiana. Mutta ennen oli tosiaan helpompi käyttää jotain nimimerkkiä ilman tunnuksia, siinä missä nykyään nimimerkkinä on vain "Anonyymi".

        "palstalla oli yksimielisempi ilmapiiri siitä että naiset niitä huonoja miesvalintoja yleensä tekee ja sitten itketään että voivoi kun tuli turpiin tai mies petti"

        Kaipaatko aikaa, jolloin palstalla ajateltiin näin yksimielisemmin?

        Oletko itse (edelleen) tuota mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "palstalla oli yksimielisempi ilmapiiri siitä että naiset niitä huonoja miesvalintoja yleensä tekee ja sitten itketään että voivoi kun tuli turpiin tai mies petti"

        Kaipaatko aikaa, jolloin palstalla ajateltiin näin yksimielisemmin?

        Oletko itse (edelleen) tuota mieltä?

        En mä nyt tiedä oliko ne jutut keskustelunaiheina kovinkaan tasokkaita, mutta ehkä kaipaan sitä aikaa siksi, että olin silloin palstalla paljon suositumpi mitä typerämpää juttua suolsin tai komppasin esim. NAL:n juttuja. Omasta mielestäni olen muutaman viime vuoden aikana mielestäni aikuistunut ihan oikeassa elämässä ja myös palstalla, joten en mä enää ihan noin mustavalkoisesti ole ajatellut, mutta samalla ätmit ovat hieman puukottaneet selkään.

        Mä olen luopunut siitä kollektiivisesta naisvihasta parhaani mukaan, mutta toki tiedostan ajan hengen ja tunnustan markkina-arvoteorian. Toi lainaamasi lause oli tarkoituksella vähän provosoivasti ja kärjistäen kirjoitettu.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En mä nyt tiedä oliko ne jutut keskustelunaiheina kovinkaan tasokkaita, mutta ehkä kaipaan sitä aikaa siksi, että olin silloin palstalla paljon suositumpi mitä typerämpää juttua suolsin tai komppasin esim. NAL:n juttuja. Omasta mielestäni olen muutaman viime vuoden aikana mielestäni aikuistunut ihan oikeassa elämässä ja myös palstalla, joten en mä enää ihan noin mustavalkoisesti ole ajatellut, mutta samalla ätmit ovat hieman puukottaneet selkään.

        Mä olen luopunut siitä kollektiivisesta naisvihasta parhaani mukaan, mutta toki tiedostan ajan hengen ja tunnustan markkina-arvoteorian. Toi lainaamasi lause oli tarkoituksella vähän provosoivasti ja kärjistäen kirjoitettu.

        Oletko itse aiheuttanut kenellekään naiselle pahaa mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse aiheuttanut kenellekään naiselle pahaa mieltä?

        Olen aiheuttanut joskus ihan tarkoituksellakin silloin kun elin siinä ätmikuplassa ja olin täynnä ns. valkoista raivoa. Ja sittemmin parissa suhteessa ollessa olen toisinaan aiheuttanut pahaa mieltä, mutta tahtomattani. 2019 aiheutin eksälle hieman ennenaikaisia harmaita hiuksia kun sekoilin temestakänneissä kaupungilla hänen kaverien silmien alla ja hän kirjaimellisesti talutti mut sänkyynsä. Ja viime vuonna en eksäni mielestä osannut aina käsitellä kaikkia asioita ihan kypsästi, vaan vähän lyhytnäköisesti ja itsekkäästi. Mutta mä toimin tunnepohjalta ja mielestäni oikein niissä tilanteissa, joten ei se mielipahan aiheuttaminen ollut mikään itsetarkoitus.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Olen aiheuttanut joskus ihan tarkoituksellakin silloin kun elin siinä ätmikuplassa ja olin täynnä ns. valkoista raivoa. Ja sittemmin parissa suhteessa ollessa olen toisinaan aiheuttanut pahaa mieltä, mutta tahtomattani. 2019 aiheutin eksälle hieman ennenaikaisia harmaita hiuksia kun sekoilin temestakänneissä kaupungilla hänen kaverien silmien alla ja hän kirjaimellisesti talutti mut sänkyynsä. Ja viime vuonna en eksäni mielestä osannut aina käsitellä kaikkia asioita ihan kypsästi, vaan vähän lyhytnäköisesti ja itsekkäästi. Mutta mä toimin tunnepohjalta ja mielestäni oikein niissä tilanteissa, joten ei se mielipahan aiheuttaminen ollut mikään itsetarkoitus.

        Mitä mieltä olet vihaisista feministeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet vihaisista feministeistä?

        Siis miesvihamielisistä.


      • peris234
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miesvihamielisistä.

        Mielipiteet eriävät niin paljon, että pyrin olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Mielipiteet eriävät niin paljon, että pyrin olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä.

        Minun mielestäni tekstisi, jossa vastasit kysymykseen "Oletko itse aiheuttanut kenellekään naiselle pahaa mieltä?" olisi voinut olla miesvihamielisen naisen kirjoittama, jos tekstissä olevat sukupuolet olisi vaihdettu toisin päin.

        Sen vuoksi kysyinkin. Olen yllättynyt, ettet itse näe yhteyttä.


    • Anonyymi

      Niin ennen oli naisten kuvia ja alastomien naisten kuvia pimppi tissi peppu reisi kuvia ja kaikki viihtyi täällä mutta ei kuvia enään niin ei ketään viihdy ja tylsäksi on muuttunut niin tänne kaivataan naisten kuvia

    • Ei, ei ole ollut.

    • Anonyymi

      Allu pilaa jokaisen ketjun kun itkee ja laittaa sata viestiä ettei saa naista.

    • Anonyymi

      Sinä se vaan jaksat valittaa.

    • Eipä täällä kaikille löydy mielenkiintoista keskustelua. Mutta sellaista voi jokainen halutessaan viritellä ihan itse. Aina ei samasta aiheesta kiinnostuneita ole kuulolla, mutta käy välillä nostelemassa keskustelun aloitusta etusivulle, josko tärppäis. Sehän menee pilkkimisestä. 😁

      Mä touhuilen mielelläni nyt ulkosalla, ettei juuri kerkeä edes katselemaan pslstahommia. Laitoin siskon autoon letkulämmittimen juuri ja seuraavaksi ruuan päälle päiväunet. Sitten voisi koettaa saada omasta myyntiin menevästä sitikasta pienhiukkassuodattimen irti. Sen vois laittaa lillumaan pesunesteeseen. 🤔

      Huomenna vois piipahtaa maalla ja käydä kärrillisen puuta. Illalla ehkä jos kerkeis vähän painepesurilla putsata pienhiukkaspönttöä, sais sen kuivamaan pannuhuoneeseen. 😬

    • Anonyymi

      Kyse on siitä, että saa valita mistä luopuu. Se ja vain se on aitoa vapautta.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Pelkkää feministien miesvihaa täynnä. Kaikki fiksut keskustelut siksi loppuneet.

    • Valitettavasti täällä 24:ssa kukoistaa (ainakin joillain palstoilla ja ainakin välillä) tuo vihamielisyys. Jotkut harrastavat toisten haukkumista ja jotkut vielä oikein kunnon draivilla ja joidenkin vihaisissa mielipiteissä ei sitäpaitsi ole edes mitään järkeä (olen joskus lukenut sellaista kommenttia, että olen ajatellut että tuolla ei taida olla ihan kaikki kunnossa). Itse yritän välttää tällaista keskustelua ja siksi yleensä käyn kulttuuripuolella (yleensä musiikki), mutta myös siksi, että aiheet kiinnostaa niin kuin musiikki, elokuvat, kirjallisuus. Siellä sentään on edes vähän rakentavampaa keskustelua kuin joillain muilla palstoilla (esim. julkkisjuorut-palsta) ja pystyy myös asiapitoisesti ja aiheesta keskustelemaan. Ja jos eriäviä mielipiteitä on, niin niistäkin pystyy silti keskustelemaan.

      Tälle palstalle eksyin, kun tuolla mun vakipalstalla ei silloin ollut oikein meininkiä ja huomasin, että täällä on ja huomasin myös, että täälläkin joskus keskustellaan tuosta musiikista ja jaetaan vaikka musiikkivinkkejä.

      Itse laitan joskus jotain myös huumorilla, mutta en väkisin. Monesti kuitenkin asiaa.

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan kaikki oli paremmin. Muistan vielä ajan, kun oikeasti olin 20 sinkku.

      Ajat muuttuvat. Onpa tainnut yksi puolisokin kuolla tässä välissä.

      >Simiti<

      • Vanhenemisessa parasta on se, ettei kuole nuorena..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe