Selviytyjät alkaa nyt 27.2. TV4.

Anonyymi

Ihanaa kun selviytyjät alkaa ! Oon tätä todellakin odottanut. Juonittelua, tehtäviä/kisoja ja valitusta, tappelua ja kitinää :o) Kuka voittaa ? Kuka on sinun suosikki ? Entäpä se tosi Inhokkisi !?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saarinen on Inhokki nro1.

      • Anonyymi

        Tänään 24.4. archie putoo !! oon siitä 100 varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 24.4. archie putoo !! oon siitä 100 varma.

        Ruutu (vink-vink).


    • Anonyymi

      Niko on yksi naurettavimmista ja turhimmista tyypeistä Boeliuksen ohella. Olisi hyvä pari. Ei äly päätä pakota. Ja tietenkin "julkkiskaunotar" Suvi. En halua petolinnun persettä loukata, mutta sitä hän paljon muistuttaa. Kenelle hän "kaunistautui" huulineen?

      • Anonyymi

        Tänään 10.4. Tulee heimojen yhdistyminen. Mutta kuka putoaa pois seuraavaksi..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 10.4. Tulee heimojen yhdistyminen. Mutta kuka putoaa pois seuraavaksi..?

        Oli sikamaisen törkeätä antaa KAIKKI pisteet kertulle !! Ja muutenkin säälittävä peliliike..


    • Anonyymi

      Ei oo Suvi Pitkänen kovin kauaa mukana tässä ohjelmassa. Tää on oma veikkaukseni. On meinaan rasittava tyhjäpää. Luulis joutuvan nopeasti häätöön. Ja ylilihava Johanna tulee putoamaan pian. On ainakin kisoissa varmaan ylihuono.

      • Anonyymi

        Arttu Harkin pudottaminen oli vääryys. Ja taitaa tämä marianne olla miestenvihaaja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arttu Harkin pudottaminen oli vääryys. Ja taitaa tämä marianne olla miestenvihaaja...

        Niinpä. Mä en hyväksy näitä miesvihaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mä en hyväksy näitä miesvihaajia.

        mariannehan sai potkut poliisin hommista. . .


    • Anonyymi

      Sara voittaa kisan. Se on nimittäin koko ajan syrjässä kaikesta, eli ei herätä intohimoja puoleen eikä toiseen. Sitten kun aletaan pärjätä oikeilla omilla avuilla sen timmi kunto ja äly pääsee oikeuksiinsa.

      Hiljaa hyvä tulee.

    • Anonyymi

      Suvi Pitkänen on sikalaiska botoxi rullahuuli tuossa ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Kiva kun iltis kertoo pudonneet heti ku piti huomenna kattoo ohjelma:(

    • Anonyymi

      "Selviytyjät" pari naista haki pakuria teehen.
      No onneksi koivun kaarna ei ole myrkyllistä. He raapivat puukolla rauduskoivun tyveltä lähes maan rajasta karkeaa kaarnaa.
      Pakuri on käytännössä musta karkea kääpä joka on nyrkin kokoisena tai isompana möttinä koivun kyljessä.
      Karkea kaarna ei ole pakuria.

      • Anonyymi

        Eikä kukaan ollut varmaan hakenut maanomistajan lupaakaan kääpien keräämiseen.


    • Anonyymi

      Aki Manninen on kaikkien naisten sankari, ja ihailun kohde !

    • Anonyymi

      Kyllä se tunari juuso sais jo lähteä pois. Ei osaa tehdä MITÄÄN OIKEIN !! tyrii kaiken.

      • Anonyymi

        Jess ! Nyt se kaiken tyrivä Bi-Juuso putos ! Oli kyl ärsyttävä nössykkä.


    • Anonyymi

      Karoliina on ihana ja seksikäs toivon et hän pääsis pitkälle. Kristian on hauska ja toimelias äijä joten hänen pitää päästä kans loppuun.
      Eli kaks kovaa koota.

      • Anonyymi

        Kristian, Joalin ja Arttu. Siinä on mun suosikit (Siis tällä hetkellä 21.3.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristian, Joalin ja Arttu. Siinä on mun suosikit (Siis tällä hetkellä 21.3.)

        joalin ja krisu. parhaat.


    • Anonyymi

      Nyt se saarinen pois sieltä !! Ihme akka.

    • Anonyymi

      Ketä viitsii katsoa näitä ennakkoon käsikirjoitettuja lavastettuja jenkkipaskoja.
      Joista on vielä tehty onnettomia suomi formaatteja.
      Näissä paskoissa sitten samat naamat koheltamassa.

      Selviytyjät.
      Alastomat selviytyjät
      Julkkisselviytyjät.
      Selviytyjä kaksikko.
      Selviytyjät pimeässä.
      Suuri seikkailu.
      Mahdoton seikkailu.
      Hurja seikkailu.
      Seikkailijat.
      Madwentures.
      Adwentures.

    • Anonyymi

      Ö-Luokan "Rokkitähti" puhuu englantia ja on niin jenkki niin jenkki. Nolo pikku poika. korni hahmo..

      • Anonyymi

        Mikä vitsi, Arttu Kuosmanen = suuri stara Archie gruts.


    • Anonyymi

      Ensi kaudella on Susanna Penttilä, miten mahtaa pärjätä. Itseään menee näyttelemään ja pitkiä kynsiään.

    • Anonyymi

      Miksi ne kiusaa ja nöyryyttää sitä Salkkari-Kerttua ?!

    • Anonyymi

      ÖÖÖÖ luokan paskaa paketissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe