Olen kuullut että muinaiset faaraot kulkivat sfinksin sisältä tuonpuoleiseen ja takaisin. Siellä täytyy olla käytävä josta pääsee onttouden terrastraalitasoille?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Siellä on kissa, joka raapaisee ennen onttoon maahan pääsyä 😺
- Anonyymi
Egyptiläiset ovat jopa muumioineet kissoja .
- Anonyymi
Maapallo ei ole ontto, van palavaa sulaa kiveä.
- Anonyymi
Tuonpuoleinen on aivan tuossa jalkojemme juuressa 'maton alla' onton maapallon syvyyksissä. Siellä hienot sielumme asustelevat lihankappaleita täällä onttouden kuorella liikuttelevat.
- Anonyymi
Eiks teillä teineillä ole parempaa tekemistä näin kesällä?
Ulkoilu tekee hyvää. minun nuoruudessani ei paljon muuta tehtykään, kun ei ollut tätä nettiäkään.
Netti tekee ihmisistä näköjään tyhjän jankuttajan, joka ei osaa lopettaa jankutustaan.- Anonyymi
Miten jeesustelusi eroaa tästä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jeesustelusi eroaa tästä 🤣🤣🤣
Missä sä jeesustelutkin jo näet?
Nykynuoret on sitten täysin pihalla kaikesta.
Liikaa somea, se tyhmentää ja pinnallistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sä jeesustelutkin jo näet?
Nykynuoret on sitten täysin pihalla kaikesta.
Liikaa somea, se tyhmentää ja pinnallistaa.ontossa maassa asuu jeesus jos sillä voi tehdä rahaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tänään suhahdan terrastraalitasoille kehittämälläni uudella välineellä joka käyttää lähtöpamaukseen tiivistettyä sinappikaalin tuoksua!
- Anonyymi
Hetken tuntee onttouden, mutta terrastraalitasot muuttuvat siis liikkuvat. Komposti muuttuu. Mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52950
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106903Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16818Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4761- 71663
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 56566
- 70546
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24520