Mitä mieltä olette? Aloitammeko vaatimaan, että kirjoituksia voisi keskusteluista hakea tietyllä aikajanalla? Tuollainen mahdollisuus on ainakin nettipankissa, missä voi tilitapahtumia hakea vuosien päästä. Minulle tämä oli hyödyksi, kun eräs firma alkoi karhuta minulta kahden vuoden takaa olevaa maksua. Tuollaisella aikajanalla sain haettua, että olin maksanut sen kaksi vuotta sitten eikä tarvinnut sitten uudelleen maksaa. Täällä venyy keskustelut nälkävuosien mittaisiksi, kun eräät herrat laittavat joka keskusteluun samat jutut copy/paste menetelmällä ja myös vastaukset. Aikajanamenetelmällä voisimme hakea vain esim. tänä päivänä tulleet uudet kirjoitukset.
Jos moni tätä vaatii voi olla parempi mahdollisuus saada se kuin että vain minä anon sitä.
Aikajanalla haettavia kirjoituksia
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Arto-herra itse ei kopioisi ja liittäisi tänne kreationistien evoluutiota vastustavaa hömppää niin ketjut eivät venyisi niin pitkiksi.
Paljon ne vievät tilaa??? Eivät ole joka keskustelussa vaan niissä missä keskustellaan luominen vastaan evoluutio. sinun 1800 luvun moninainti jutut ovat joka keskustelussa.
Siinä mielessä Arton kanssa samaa mieltä, että on aiheetonta nostaa vuosien takaisia ketjuja, koska jotkut keskustelijat ovat voineet jo vaihtaa hiippakuntaakin.
Mutta tosiaan, Arto itse heittää tälle palstalle kreationismia ja muita huuhaajuttuja, joille olisi ihan omat palstansa.Monessako keskustelussa on noita juttuja???? Sinun 1800 luvun moninainti jutut ovat joka keskustelussa.
Eikä minun kirjoitukset ole mitään huuhaa juttuja vaan tosi asioita. Sinun kirjoitukset ovat. Et ole edes voinut kumota että saamme D- vitamiinia auringosta. Niagaran jutussa paljastit tyhmyytesi (käy vaikka lukemassa omat kirjoitukset jos osaat) ensin väitit että Niagara vaihtaa paikkaa koko ajan ja USA:n historian ajan on vaihtanut paikkaa monesti ja voi olla miljardien vuosia vanha. Kun laitoin mustaa valkoiselle sinä vaihdoitkin kantaasi ja sanoit, että Niagara on tullut vasta jääkaudelta (mitä ei edes ole ollut) ja on alle 10000 vanha. Eli saman ikäinen kuin minä väitin. Ja et ole vastannut kuinka maa kiertää soikion muotoista rinkiä aurinkoa ympäri ilman ohjausta napa on aina samaan suuntaan. Valehtelet ,että fysiikan lakien mukaan mikä sitä ole. Kaukana fysiikan lajeista.
Arto777 kirjoitti:
Monessako keskustelussa on noita juttuja???? Sinun 1800 luvun moninainti jutut ovat joka keskustelussa.
Varsin monessa. Tässäkin ketjussa...
Arto777 kirjoitti:
Eikä minun kirjoitukset ole mitään huuhaa juttuja vaan tosi asioita. Sinun kirjoitukset ovat. Et ole edes voinut kumota että saamme D- vitamiinia auringosta. Niagaran jutussa paljastit tyhmyytesi (käy vaikka lukemassa omat kirjoitukset jos osaat) ensin väitit että Niagara vaihtaa paikkaa koko ajan ja USA:n historian ajan on vaihtanut paikkaa monesti ja voi olla miljardien vuosia vanha. Kun laitoin mustaa valkoiselle sinä vaihdoitkin kantaasi ja sanoit, että Niagara on tullut vasta jääkaudelta (mitä ei edes ole ollut) ja on alle 10000 vanha. Eli saman ikäinen kuin minä väitin. Ja et ole vastannut kuinka maa kiertää soikion muotoista rinkiä aurinkoa ympäri ilman ohjausta napa on aina samaan suuntaan. Valehtelet ,että fysiikan lakien mukaan mikä sitä ole. Kaukana fysiikan lajeista.
Auringon valossa ei ole yhtä ainutta D-vitamiinimolekyyliä. Sinä et ymmärrä että mikä on auringonvalon osuus D-vitamiinisynteesissä. Se on sama kuin hellasi lämmön osuus munasi kovettumisessa kun keität tai paistat raakaa munaa. Olen yrittänyt vääntää asiaa rautakangesta, mutta ei näytä uppoavan.
Olet lukutaidoton. KOKO AJAN olen kertonut, että Niagaran putous vetäytyy n. kolme metriä vuodessa eli se on vetäytynyt Ontario-järvestä juurikin sen kolmisenkymmentä kilometriä minkä se on jääkauden jälkeen 10 000 vuodessa ehtinyt! Mikä tuossakin muka on epäselvää?
Tietysti Niagara on voinut syntyä vasta jääkauden jälkeen! Ei ollut putousta silloin kun oli pari kilometriä jäätä päällä! Eikä sitä ennen, koska maaperä muokkautui jääkauden aikana. Toki ennen jääkauttakin on ollut putouksia, mutta ei Niagaraa.
Olen jo pystynyt opettamaan sinua, kun jo myönnät, että napa osoittaa aina samaan suuntaan. Ennenhän sinä väitit maapallon kallistelevan vuosittain etkä uskonut, kun valistin sinua, että pohjoisnapa osoittaa aina Pohjantähden suuntaan ja siitä Phjantähti on nimensäkin saanut. Tuhansien vuosien prekessiossa suunta vaihtuu mutta ei vuosittain niin kuin sinä ensin luulit!
Maan kierto auringon ympäri soikion muotoista rataa pitkin akselin pysyessä samansuuntaisena on täysin fysiikanlakien mukaista, kuten jokainen alakoulun käynyt ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764