Kaupustelijat vilppulassa

Anonyymi

Kävikös muilla tänään mies ja nainen illalla ovella tarjoamassa jotain paloturvallisuus juttuja. Ois pitäny vielä puh numeroki antaa. Huijareita varmaa

13

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkee se roskasakki keksii...mutta se onkin niiden työtä.Ihmisten kusetus.Oliko valtaväestöä kuitenkin?

      • Anonyymi

        Joo ihan valtaväestöä


    • Anonyymi

      Hui kauheeta, varmaan sait hirveät traumat?

      • Anonyymi

        Juu sain nii pirusti. Tarvi perkele illalla 8 aikaa tulla oville koputtelemaan. Mistä sitä eka tietää mitä huijareita liikkuu


      • Anonyymi

        Siinä taas mänttiläläisen mäntti kommentti...joku vanhus tms.päästää sisälle ymmärtämättömyyttään ja hups rahat lähtee ja ehkä henki.Siitä voi tulla isot traumat asianosaiselle/omaiselle.Joko olet tuhlannut eilen tulleen pääeläkkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas mänttiläläisen mäntti kommentti...joku vanhus tms.päästää sisälle ymmärtämättömyyttään ja hups rahat lähtee ja ehkä henki.Siitä voi tulla isot traumat asianosaiselle/omaiselle.Joko olet tuhlannut eilen tulleen pääeläkkeen?

        Joo oon, oon niin pirun sekasi, että maksavat niin hyvin että kannattaa olla pollalomalla ja tehdä pimeitä töitä👌Mites ite, joko oot hankkinut elämän ja keksinyt muutakin tekemistä kun roikkua keskustelusivuilla pätemässä?


    • Anonyymi

      Kodin hälytysjärjestelmiä myydään ovelta ovelle -tyylillä. Käyvät esittelemässä ja jos olet kiinnostunut, varaavat ajan ja joillain on se systeemi, että asentavat kokeeksi:) Ei sitä sitten kai pois enää antaisi:) Ei syytä huoleen, mun mielestä!

      • Anonyymi

        Ei muuta kun kaikki kannattaa päästää kotiinsa pyöriin vaikka yöllä.Ei syytä huoleen kellään!Turhaan ne lehdissä ja poliisien sivuilla mokomasta varottelee.Keksittyjä juttuja.


      • Anonyymi

        Varmaan kamerakin löytyy järjestelmästä? Millä pääset itsekin katselemaan. Toki pääsy myös on myös kaiken maailman ovelta ovelle kaupustelijoilla on mahdollisesti pääsy myös katsomaan kameraa. Täytyyhän niiden tietää toimiiko tuote asiakkaalla kuten pitää.

        Tai ehkä ne jättää mainitsematta, että järjestelmässä on myös kamera silleen helpompi asiakkaankin kannalta. Ettei turhaan stressaa kameroista ja miten niitä käytetään.

        Itse näyttäisin niille kaupustelijoille oikean suunnan ja se suunta ei ole tulkaa toki sisälle esitteleen juttujanne.


    • Anonyymi

      Muutenki näin "korona aikana" huijareita liikkuu

      • Anonyymi

        Netissä,sähköpostissa, puhelimessa ja ovellakin...kyllä saa olla tarkkana tänä päivänä millä asialla kukakin liikkuu ja onko huijari.


    • Anonyymi

      Joka viikko niitä käy oven takana. Yrittävät päästä sisällekkin ja kiertävät ahkerasti ympäriinsä tienoota.

    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe