Kaupustelijat vilppulassa

Anonyymi

Kävikös muilla tänään mies ja nainen illalla ovella tarjoamassa jotain paloturvallisuus juttuja. Ois pitäny vielä puh numeroki antaa. Huijareita varmaa

13

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkee se roskasakki keksii...mutta se onkin niiden työtä.Ihmisten kusetus.Oliko valtaväestöä kuitenkin?

• Anonyymi

Joo ihan valtaväestöä

• Anonyymi

Hui kauheeta, varmaan sait hirveät traumat?

• Anonyymi

Juu sain nii pirusti. Tarvi perkele illalla 8 aikaa tulla oville koputtelemaan. Mistä sitä eka tietää mitä huijareita liikkuu

• Anonyymi

Siinä taas mänttiläläisen mäntti kommentti...joku vanhus tms.päästää sisälle ymmärtämättömyyttään ja hups rahat lähtee ja ehkä henki.Siitä voi tulla isot traumat asianosaiselle/omaiselle.Joko olet tuhlannut eilen tulleen pääeläkkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas mänttiläläisen mäntti kommentti...joku vanhus tms.päästää sisälle ymmärtämättömyyttään ja hups rahat lähtee ja ehkä henki.Siitä voi tulla isot traumat asianosaiselle/omaiselle.Joko olet tuhlannut eilen tulleen pääeläkkeen?

Joo oon, oon niin pirun sekasi, että maksavat niin hyvin että kannattaa olla pollalomalla ja tehdä pimeitä töitä👌Mites ite, joko oot hankkinut elämän ja keksinyt muutakin tekemistä kun roikkua keskustelusivuilla pätemässä?

• Anonyymi

Kodin hälytysjärjestelmiä myydään ovelta ovelle -tyylillä. Käyvät esittelemässä ja jos olet kiinnostunut, varaavat ajan ja joillain on se systeemi, että asentavat kokeeksi:) Ei sitä sitten kai pois enää antaisi:) Ei syytä huoleen, mun mielestä!

• Anonyymi

Ei muuta kun kaikki kannattaa päästää kotiinsa pyöriin vaikka yöllä.Ei syytä huoleen kellään!Turhaan ne lehdissä ja poliisien sivuilla mokomasta varottelee.Keksittyjä juttuja.

• Anonyymi

Varmaan kamerakin löytyy järjestelmästä? Millä pääset itsekin katselemaan. Toki pääsy myös on myös kaiken maailman ovelta ovelle kaupustelijoilla on mahdollisesti pääsy myös katsomaan kameraa. Täytyyhän niiden tietää toimiiko tuote asiakkaalla kuten pitää.

Tai ehkä ne jättää mainitsematta, että järjestelmässä on myös kamera silleen helpompi asiakkaankin kannalta. Ettei turhaan stressaa kameroista ja miten niitä käytetään.

Itse näyttäisin niille kaupustelijoille oikean suunnan ja se suunta ei ole tulkaa toki sisälle esitteleen juttujanne.

• Anonyymi

Muutenki näin "korona aikana" huijareita liikkuu

• Anonyymi

Netissä,sähköpostissa, puhelimessa ja ovellakin...kyllä saa olla tarkkana tänä päivänä millä asialla kukakin liikkuu ja onko huijari.

• Anonyymi

Joka viikko niitä käy oven takana. Yrittävät päästä sisällekkin ja kiertävät ahkerasti ympäriinsä tienoota.

• Anonyymi

up

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      162
      3449
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3035
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2026
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      82
      1703
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1477
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1168
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1075
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1061
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      59
      1024
    10. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo