Ei vissiin olis kannattanut, kun nyt tiedän meidän olevan huono match horoskooppien mukaan. Sinä saatat tekstin mukaan viehättyä minun energiastani ja spontaanista luonteestani, mutta minä loukkaan sinua tahtomattani suoruudellani. Olet herkkä koti-ihminen. Voih! Toivottavasti en loukkaa sinua koskaan!
Lisää epävarmuutta löysin tutkailemalla ihastuneen miehen käytöstä netin maailmassa. Täytät kaikki muut kriteerit 100% paitsi kosketus puuttuu ja että lähettäisit minulle viestejä, yhtä mittaa ja koko ajan. Näitä et tee kumpaakaan. Onhan tää tilanne vähän hankala noin niin kuin viestittelyyn.
Jos haluat vain ystävyyttä ja minä kuvittelen muut merkit.
Sorruin netin ihmeelliseen maailmaan
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tuo henkilö jolle kirjoitit. Mutta...
Tiedätkö tuon toisen syntymäkellonajan ja päivämäärän tarkalleen?
Itse olen aurinkomerkiltäni VEDEN merkki KALAT, mutta nouseva merkki (ja hallitseva) kellonajan perusteella on TULEN merkki JOUSIMIES.
Kuu , eli ILMAN merkki minulla on taas KAKSOSET. Kuun merkki kuvaa alitajuntaa.
Voin olla VEDEN viileys. Minusta löytyy syvyyttä. Voin olla aalto joka kuljettaa tai myrskyävä meri tai jäätynyt vesipuikko.
Voin olla TULI joka sulattaa ja/tai lämmittää. Tunteeni voi roihuta tai palaa pienellä liekillä .
ILMA taas saa minut epäilemään, voiko tunteeni olla yksipuoliset. Mutta leikkisyys ja hyvä mielikuvitus ja huumorintaju...
N - Anonyymi
Kuka uskoo horoskooppimerkkien yhteensopivuuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1795655Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035594Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1864583Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514023Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613910Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313556Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1291320En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181275- 17988
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33950