Meenekös uusimaalaisilla talviloma suunnitellusti? Lähetään pohjoseen ja tuodaan brittimuunnos sinnekin, pitäs osata käyttää sitä päätä ilman Thl:än suosituksiakin.
Jos meinaa päähajota siellä kiireen keskellä, niin ei voi sanoa muutakun (voi voi) itseppähän ootte elämäntapanne valinneet.
Korona tartunnat Levillä.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se mikä tapahtuu Levillä, ei jää Leville.
- Anonyymi
Miksi ei Uusimaata suljeta. Nämä muista välinpitämättömät ..... ei ymmärrä mitä hallaa tekevät. Miten johonkin maakuntaan pesiytyy kaikki ...... .
- Anonyymi
Moni maakunta on jo siinä vaiheessa että pitäisi laittaa rajat kiinni. Mutta koska koronaa on jo aivan koko maassa, se on turhaa.
Kyllä ne siellä Levilläkin paikalliset yrittäjät valittaa että etelän lomailijat istuu vaan mökeissään ja syövät matkan varrella kaupoista ostettua ruokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni maakunta on jo siinä vaiheessa että pitäisi laittaa rajat kiinni. Mutta koska koronaa on jo aivan koko maassa, se on turhaa.
Kyllä ne siellä Levilläkin paikalliset yrittäjät valittaa että etelän lomailijat istuu vaan mökeissään ja syövät matkan varrella kaupoista ostettua ruokaa.Eli toisin sanoen etelä-suomalaiset lävistävät suomen halki koronamiekalla.
- Anonyymi
Sipilän syy?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739