Muistammeko läheiset rakkaamme vielä taivaassa?

Anonyymi

35

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä te ihmiset moisia mietitte? Sinä elät nyt ja vain vähän aikaa. Semmoista biologia on. Nauti ihminen elämästä ja tulevasta keväästä.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä te ihmiset moisia mietitte? Sinä elät nyt ja vain vähän aikaa. Semmoista biologia on. Nauti ihminen elämästä ja tulevasta keväästä.

        Emme ole Biologian tuotteita vaan luotuja.
        Me elämme aina mutta ruumimme kuolee,ei henki kuole koskaan.
        Tarkoitus,että elä elämäsi hyvin ja kunniallisesti.
        On niin vaikea kertoa hienoin sanoin ihmisille,jotka ovat eksyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä te ihmiset moisia mietitte? Sinä elät nyt ja vain vähän aikaa. Semmoista biologia on. Nauti ihminen elämästä ja tulevasta keväästä.

        Emme ole Biologian tuotteita vaan luotuja.
        Me elämme aina mutta ruumimme kuolee,ei henki kuole koskaan.
        Tarkoitus,että elä elämäsi hyvin ja kunniallisesti.
        On niin vaikea kertoa hienoin sanoin ihmisille,jotka ovat eksyksissä.

        Emme ole "luotuja" vaan ihmeellisen sattuman ja moninaisten sattumien summa. Katse luonnontieteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole "luotuja" vaan ihmeellisen sattuman ja moninaisten sattumien summa. Katse luonnontieteisiin.

        Se on just noin!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole "luotuja" vaan ihmeellisen sattuman ja moninaisten sattumien summa. Katse luonnontieteisiin.

        Onpa sinulla nerokas sattuma! 🤣


      • Anonyymi

        tähän väliin vastaan alukperäiselle kysyjälle että kyllä, muistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole "luotuja" vaan ihmeellisen sattuman ja moninaisten sattumien summa. Katse luonnontieteisiin.

        Raamatun mukaan olemme alkuperäisesti Jumalan luomistekoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin!😁

        😁mutta minä uskon toisin, eikä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁mutta minä uskon toisin, eikä ole

        just noin juuserille: mitä teet kristinusko nimisessä paikassa, kun uskot omaan biologiaasi vaikket tiedä siitä yhtään mitään


    • Anonyymi

      Ei tarvitse muistaa taivaassa sellaisia ihmisiä jotka ovat saatanasta siis kaikkia niitä jotka eivät usko tavallani haluan vain nähdä sen hetken kun heistä jokainen olkoon vaikka entinen kaveri tai sukulainen palaa helvetissä sitten minä astun taivaaseen kaikkien siskojen ja veljien kanssa ja iloitsen veisaan laulan ja palvon jumalaa ikuisuuden sillä se on poistanut kaiken pahan helvettiin ja meidät hyvät valitut sydämeltämme puhtaat rakentavat taivaan yhteiskunnan.

      • Anonyymi

        Kerrankin rehellinen kommentti syvästi uskovaiselta ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin rehellinen kommentti syvästi uskovaiselta ihmiseltä.

        Jaa, et sitten ymmärtänyt trolliksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin rehellinen kommentti syvästi uskovaiselta ihmiseltä.

        Sanoisin pikemminkin, että "Jeesuksenomalta" Freudilainen lipsahdus.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse muistaa taivaassa sellaisia ihmisiä jotka ovat saatanasta siis kaikkia niitä jotka eivät usko tavallani haluan vain nähdä sen hetken kun heistä jokainen olkoon vaikka entinen kaveri tai sukulainen palaa helvetissä sitten minä astun taivaaseen kaikkien siskojen ja veljien kanssa ja iloitsen veisaan laulan ja palvon jumalaa ikuisuuden sillä se on poistanut kaiken pahan helvettiin ja meidät hyvät valitut sydämeltämme puhtaat rakentavat taivaan yhteiskunnan.

        AStut taivaaseen,kun olet oppinut sen mitä sinulle on tahdottu.Vai luuletko,että olet nyt täydellinen kulkija?
        Matkasi voi kestää pitkään vaikka olitkin uskossa mutta et kokenut ja oppinut.
        Sinä synnyt uudestaa,jos elämäsi ei ole oppinut ja uskon että synnyt vielä.
        Pääosassa olet sinä kirjoituksessa ja muut voi palaa helvetissä:))
        Sinulla on matkaa vielä,voin sanoa ja uskoa ettet mene taivaaseen vielä vaan jatkat..


      • Anonyymi

        Ei tarvitse muistaa taivaassa sellaisia ihmisiä jotka ovat saatanasta siis kaikkia niitä jotka eivät usko tavallani haluan vain nähdä sen hetken kun heistä jokainen olkoon vaikka entinen kaveri tai sukulainen palaa helvetissä sitten minä astun taivaaseen kaikkien siskojen ja veljien kanssa ja iloitsen veisaan laulan ja palvon jumalaa ikuisuuden sillä se on poistanut kaiken pahan helvettiin ja meidät hyvät valitut sydämeltämme puhtaat rakentavat taivaan yhteiskunnan.

        Sinä,et pääse taivaaseen ! Tosin myöhemmin,olet paha ihminen,
        Luulet olevasi parempi toisia,eli ylpeytesi on suuri.
        Luulen että sikojesi ja veljeeis kanssa ette kulje ihan kirkasta polkua sekä veisukset loppuu huutoon!
        Tässä näette lahkolaisen kirjoituksen,ei välitä kuin lahkostaan,ei muista,ei ole rakkautta kuin lahkoa kohtaan.Itsekäs ja pahan suopa lahkolainen.
        Ei halua pelastaa muita vaan itsensä,se on tärkeää !
        Ei ajettele muita ,kuin pahana ei Rakkaudella.
        TÄTÄ on lahkolaisuus,sairasta,eriarvoisuutta muita kohden.
        Etkö muista,kuka oli ristilla Kristuksen kanssa?
        Murhamies ! Mitä se kertoo ?


      • Anonyymi

        SIellä muistetaan tutut ihmiset, vaikka ne palaisivat missä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse muistaa taivaassa sellaisia ihmisiä jotka ovat saatanasta siis kaikkia niitä jotka eivät usko tavallani haluan vain nähdä sen hetken kun heistä jokainen olkoon vaikka entinen kaveri tai sukulainen palaa helvetissä sitten minä astun taivaaseen kaikkien siskojen ja veljien kanssa ja iloitsen veisaan laulan ja palvon jumalaa ikuisuuden sillä se on poistanut kaiken pahan helvettiin ja meidät hyvät valitut sydämeltämme puhtaat rakentavat taivaan yhteiskunnan.

        AStut taivaaseen,kun olet oppinut sen mitä sinulle on tahdottu.Vai luuletko,että olet nyt täydellinen kulkija?
        Matkasi voi kestää pitkään vaikka olitkin uskossa mutta et kokenut ja oppinut.
        Sinä synnyt uudestaa,jos elämäsi ei ole oppinut ja uskon että synnyt vielä.
        Pääosassa olet sinä kirjoituksessa ja muut voi palaa helvetissä:))
        Sinulla on matkaa vielä,voin sanoa ja uskoa ettet mene taivaaseen vielä vaan jatkat..

        Matkasi voi kestää pitkään vaikka olitkin uskossa mutta et kokenut ja oppinut.
        Sinä synnyt uudestaa,jos elämäsi ei ole oppinut ja uskon että synnyt vielä.
        Pääosassa olet sinä kirjoituksessa ja muut voi palaa helvetissä:))
        Sinulla on matkaa vielä,voin sanoa ja uskoa ettet mene taivaaseen vielä vaan jatkat..

        Emme synny uudestaan, mutta jos Jumala tekisi poikkeuksia, olisi hänellä siihen erittäin hyvä syy, jota me vajavaiset aivot omistavat ihmiset emme ymmärrä


    • Anonyymi

      Ei ne kamraatit siellä taivaassa ole vaan tässä ihan vieressä. "Verhon takana" Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme, paljon HENKIMAAILMAN Eämää.

      • Anonyymi

        se joka pahaa kutsuu, niin sille se tulee (Raamatusta)


    • Anonyymi

      Olen paljon itsekin miettinyt asioita, joista kirjoitit. Olen iloinen, että sattumalta löysin tämän palstan ja kirjoituksesi. Siinä lohduttavia asioita.
      Läheiseni, joka on aina ollut minulle hyvin rakas, kuoli pari kuukautta sitten. Hän kyllä uskoi Jumalaan, mutta en nähnyt hänen koskaan lukevan Raamattua. Hän kuitenkin keskusteli uskosta kanssani. Mutta itse olen nuoruusvuosien ajan jälkeen etääntynyt Jumalasta ja mielessäni on ollut usein epäilyksiä. Joten koen ahdistusta siitä, että rukoilin liian harvoin hänen puolestaan.
      Kun hän oli kuollut rukoilin hänen puolestaan, vaikka luterilaisuudessa taidetaan katsoa kuoleman jälkeisen rukoilemisen olevan turhaa. Käsittääkseni roomalaiskatoliset ja ortodoksit rukoilevat kuolleidenkin puolesta.
      Olen miettinyt, että on ihmisiä, joiden elämässä on hyvin paljon kärsimystä ja tuntuu kauhealta, että he kuolemansakin jälkeen ehkä kärsisivät ikuisesti.
      Ajattelen vähän körttiläisten tapaan, että ihan pienikin usko ja huokaus Jumalan puoleen riittää. Kysymys pelastuksestahan on oikeus kysymys vain suostumuksesta Jeesuksen omaksi. Usko on lahja ja armosta Kristuksen tähden me olemme pelastetut.

    • Anonyymi

      "Olen miettinyt, että on ihmisiä, joiden elämässä on hyvin paljon kärsimystä ja tuntuu kauhealta, että he kuolemansakin jälkeen ehkä kärsisivät ikuisesti."


      Tuota se uskonto aiheuttaa ihmisissä masennusta ja turhaa huolta mutta näin uskonnottoman silmin kuolema on hieno asia sitten kun sen aika on ei kukaan oikeasti voi täysissä järjissään niin lapsellisia uskoa että tämän elämänseikkailun päätteeksi tulee joku olijo ja alkaa meitä kiduttamaan minä vaikka uskonnoton olenkin olen siitä varma kun asioilla joskus mielessäni leikkinyt että jos kuoleman jälkeen jotain olisi sitä ei voisi ihmiselle kertoa koska kaikki maailman ihmiset tappaisivat itsensä välittömästi ja ihmiskunta loppuisi maan kamaralta .

      • Anonyymi

        miksi tulit tähän kristinusko nimiseen paikkaan, kun ilmiselvästi herjaat ja jopa pilkkaat??


    • Anonyymi

      > Muistammeko läheiset rakkaamme vielä taivaassa?

      Itse uskon niin.

      • Anonyymi

        Varmasti muistetaan nekin joita poltellaan helvetissä


      • Anonyymi

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        LAITTOMUUKSISTA, näitä rikoksia ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole käskenyt kristittyjen tekemään joten laittomuuden rikoksia ei ole sovitettu!


    • Anonyymi

      Jos muistatte niin aivot tarvitsee ottaa mukaan.

    • Anonyymi

      Sitö minä olen miettinyt että kaikkia vanhoja ystäviä siellä tuonilmaisessa ri ehkä enää ole sillö osa heistä voi olla jo tullut takaisin maan päälle.
      Esim minun rakkaat papat ja tädit jitka jo vuosikymmeniä sitten siirtyivöt tuonilmaisiin.
      Anteeksi, meni vähön ohi kridtinuskosta, olen inkarnaattori.

      • Anonyymi

        ai nvanhat papat tuli takas? ja olet joku inkarnaattori?? ja pyh! en usko kaikkia valeita pilkkaajilta


    • Anonyymi

      Kyllä me tapaamme siellä välitilassa ja muistamme kaikki asiat.
      Se ei ole taivas vielä,sillä jotkut joutuvat matkaamaan hetken vielä,mutta kaikki palaa kotiin.

    • Anonyymi

      Muistin juuri raamatusta pari kohtaa sopivasti... siellä lukee (suunnilleen) niin että vanhoja ei enää muisteta/ muistella, eivätkä ne enää palaa mieleen. En tiedä pyyhitäänkö muistot vai onko vaan niin ettei kukaan muistele menneitä koska siellä uudessa paikassa on niin mukavaa tms.

      • Anonyymi

        Gambiinaa ja muflaketta saa ihan miten vaan ja hinnatta. Oi autuus! Sinne sinne minä menen!


      • Anonyymi

        jumala antaa diapamia katos.


    • Anonyymi

      Tämä ja moni muu tuskainen ihmisen elämään valitettavasti kuuluva asia. Kuka ja miksi minä olen? Miksi "pahaa on", miksei kaikki ole "hyvää". Ihminen on niin yksin jokatapauksessa että ei ole mitään mikä siitä ihmisen erottaa. Sinun "uskosi" on turhaa. Sinun "pelastajasi" ei koskaan tule. Ja kun olet vanha eräänä päivänä. Niin sinä kuolet. Niinkuin jeesus teki. Kuoli.

      • Anonyymi

        PIlkkaat ja herjaat koska sinä oikeasti: olet tyhmä.


    • Anonyymi

      Pelastetut perivät ikuisen elämän, uudessa maassa, jonka Jumala luo 1000 vuoden jälkeen.
      Pelastumattomat joutuvat toiseen kuolemaan. Ilm.20:14. Ja kuolema ja tuonela heitettiin tuliseen järveen. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.
      21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.

      Niin ei Jumala mikään sadisti sentään ole, että ikuisesti polttelisi pelastumattomia tulella. Tuli lankeaa alastaivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema.

      1234567---

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe