Mm. koronavilkku -sovelluksesta ei olekaan mitään hyötyä:
https://yle.fi/uutiset/3-11814363
Omassakiin puhelimessa esim. aiemmin Googlemaps seuraili esim. kävelylenkkejäni, varmaankin gps:llä, josta saattoi laskea sitten, paljonko tuii käveltyä. Jossain vaiheessa tämä on lakannut toimimasta, niin ettei seuranta toimi ollenkaan. Puhelin ei ilmoittele mitään vikojakaan olevan, joten syytä en tiedä. Mitään asetuksiakaan en ole mennyt muuttamaan.
Teknopaska-yhteiskunta helpottaa vain erinäisten huijarien ja epärehellisten paskiaisten harjoittamaa kusetusta tavallisia ihmisiä vastaan.
Utopia, joka ei toimi oikeassa elämässä!!!
Teknopaska -yhteiskunta utopiaa, ei toimi käytännössä
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ottanut koko appia. Suhtaudun vakavasti koronaan kyllä
En vielä tiedä milloin otan rokotuksen mutta en ensimmäisten joukossa
Flunssarokotuksen otin syksyllä ensi kerran
Minulla on aasialaisen viruksen suoja lapsuudesta
Tehostan sitä 50 mikrogrammaa d-vitamiinaia päittäin samoin omega3 (koska covid koaguloittaa verta) ja lisäksi käytä dipiiniä eli siis kalkkiblokkaria joka liittyy verenpaineen laskuun ja saattaa olla sama mekanismi kuin virus tunkeutuu soluun
tämä omalla vastuulla
Teknologia on vähentänyt ei luonut työpaikkoja ja siirtänyt ne Kiinaan
NYT ÖLJY ON NOUSSUT SAMOIN RAHTIKULJETUKSET HURJASTI joten
tämä Kiinasta tilausryysis saattaa laantua vähän
Tänään ma kello 12 Riikka Purra esiintyy suorana maahanmuuttokulut kunnittaine koko Suomi läpi linkki löytyy Suomen Uutisten sivulta vähän ennen klo 12 tänään 1.3.2021 Suomi takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047195- 1642187
- 1131768
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591013