Suomessa ei ole todellista tahtotilaa mittavaan päästö remonttiin.Puheissa ollaan
kauhean huolissaan ilmaston lämenemisestä,mutta sitten kun täytyis nostaa
kymmenen centtiä bensan hintaa niin päästöjen leikkaaminen lakkaa kiinnostamasta
johtuen äänestäjien nuivasta suhtautumisesta asiaan.Piiri pieni pyörii,olen itse ollut
koko ajan sitä mieltä,että Suomessa on ihan riittävästi toimenpiteitä päästöjen
vähentämiseksi jo tekeillä,mutta pitääkö näistä asioista tehdä teennäistä pelinappulaa,tulevien vaalien takia.
Suomessa puolueet ratsastaa ilmastomuutoksella?
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi
Muut puolueet kuvittelivat nostavansa kannatustaa ilmastoöyhötyksellä. Toisin kävi.
PS on ainut puolue, jolla on vielä järki tallella tässäkin asiassa. On myös hyvä muistaa, että ilmastomuutoksenkin juurisyy on maapallon väestöräjähdys, jonka fossiilikapitalismi on mahdollistanut.- Anonyymi
Väestöräjähdys ja siitä seurannut matu- ja ilmasto-ongelma on nostanut persut Suomen suurimmaksi puolueeksi.
Meitä on vain yhden maailmanluokan suurkaupungin etnisen lähiön asukasluvun verran täällä pallon peräkylällä. Kukaan muu ei meidän etuja puolusta kuin persut.
Onneksi on persut.
- Anonyymi
Ilmastoöyhötys jos mikä on populismia.
Erittäin monimutkaiseen ongelmaan tarjotaan yksinkertaista ratkaisua. Suomen "hallitus päättää toimista, joilla lämpeneminen rajataan 1.5 asteeseen".- Anonyymi
tosiaan, suomi ulkoisti ilmasto ongelman venäjälle mistä tuodaan turpeet ja puu hakkeet, varsinainen ilmastomuutos tulikin oma varaisesta enerkiasta luopumisesta,
- Anonyymi
Kiinan kasvanut hiilivoiman rakentaminen vaarantaa ilmastotavoitteiden saavuttamisen.
https://yle.fi/uutiset/3-10711261
15 suurinta rahtilaivaa tuottaa yhtä paljon typpi- ja rikkipäästöjä kuin kaikki maailman autot yhteensä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/15-suurinta-rahtilaivaa-tuottaa-yhta-paljon-typpi-ja-rikkipaastoja-kuin-kaikki-maailman-autot-yhteensa-eivatka-ilmastosopimukset-koske-alaa/7108302#gs.uv0226
Suomen toimet ovat kuin tippa meressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831089
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut124727- 57670
- 43595
- 30582
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545