Vallitsevasta koronavirustilanteesta johtuen kauppakeskuksessa on maskipakko. Mikäli kasvomaski unohtuu matkasta, voi uuden ostaa useista Itiksen myymälöistä sekä Maskimaateista.
https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
Itiksessä maskipakko
14
75
Vastaukset
- Anonyymi
No sentään jotkut uskaltaa määrät maskipakon omistamiinsa myymälöihin.
- Anonyymi
Kiertäkää mieluummin Itis mahdollisimman kaukaa.
- Anonyymi
Juuri näin. Hiljaista tulee olemaan. No kuka kärsii....kauppiaat! Ruokaa voi hakea lähikaupastakin.
- Anonyymi
Paskahousut määrätty RÄTTIPÄIKSI, ihan pakolla ! hu hu mitä muuta on vielä luvassa
- Anonyymi
Rättipääthän eivät juuri käytä maskeja.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16828674/helsingin-itakeskuksessa-maskipakko-valvotaanko-sita#comment-106870088
Eivät ilmeisersti valvo tuota asettamaansa maskipakkoa millään tavalla. Joten tuo on pelkkää oman kilven kiillotusta. - Anonyymi
Jaaha, Itiksestä tuli nyt sitten kantapaikka kauppa-asioinnille. Ainakin siihen asti kun muut tulee perästä.
- Anonyymi
Oletko viimeisen viiden vuoden aikana käynyt katsomassa Itiksessä? Se ei näytä osalta Suomea.
- Anonyymi
Toisilla on pakko, mutta ei kaikilla...
- Anonyymi
Aivan loistavaa! Viimeinkin järki voitti! Siellähän on pitkään ollut kyltti, jossa sanotaan, että THL:n suosituksesta keskuksessa maskipakko. Ikävä kyllä sitä ei ole mitenkään valvottu. Toivottavasti nyt saadaan vartijat oville ja maskittomat asioikoon jossain muualla.
Vielä kun saisivat hienot kahvilat ja oleskelupaikat tyhjennettyä pitkiä 'ruokatuntejaan' viettävistä moniosaajista.
Nykykehityksellä Itis kuolee, kun kantasuomalaiset alkavat lisääntyvässä määrin vaihtaa siistimpiin ja turvallisempiin ostospaikkoihin. Sääli. - Anonyymi
Sieltä saiskin mahtavaa videomatskua kun vartijat menee sönköttämään mamuille, että pistäkäähän pikkuhousunsuojat suun eteen.
- Anonyymi
Uhmaavat lakia, laissa ei ole maskipakkoa.
- Anonyymi
Maahantunkeutujat tekee mitä käsketään tai painuvat omiin maihinsa. Mulle sama, eihän kukaan täysijärkinen mene enää itikseen.
- Anonyymi
Entäpä jos joku piruilija haluaa tehottoman maskin sijaan käyttää tartunnat estävää FFP2-hengityssuojainta ?
Jos kotoa lähtiessä unohtuu, onko S-ryhmän myymälää josta saa (6,90e/10kpl)?
Taisi siellä olla verkkokauppa.com jossa 14,99e/20kpl ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408