Aihe

Työttömät ja tyhjäntoimittajat ruuhkauttavat koronarokoteen jakelun !

Anonyymi

Itse riskiryhmäläinen ja matkatyötä tekevä. Luulisi rattaiden pyörittäjien rokottaminen olevan tärkeämpää kuin kotona muutenkin maleksivien !

Rokottaa pitäisi ne jotka liikkuvat ja/tai kohtaavat paljon ihmisiä ! Mm bussikuskit, tarjoilijat, ravintoloitsijat, liikematkustajat, jne.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MINÄ MINÄ MINÄ!! NARSISTI, NARSISTI, NARSISTI!!

• Anonyymi

Millälailla työttömät ovat vähäpätöisempiä ihmisiä? Ovatko nykyiset työttömät työttömiä vaikka 5vuoden päästä? Hehän voivat olla ja vaikka minkälaisessa nousukiidossa ja tekemässä hyvää uraa! Kuka tahansa voi joutua työttömäksi mutta se ei tarkoita sitä että se on pysyvä olotila se olisi hyvä muistaa. Vaikka olisikin pysyvästi työtön ei sekään tee ihmisestä huonompaa! Joku työssäkäyvä saattaa olla pahapäinen epäkohtelias vihainen jne jne... Työttömällä voi olla hyvä sydän hänellä voi olla aikaa auttaa kanssaihmisiä! Jokainen tyylillään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kapakat auki 18.4. ei hyvää päivää !

Kepu taas kiristänyt kapakat auki. Viime keväänä kapakat oli kiinni 1. kesäkuuta asti ja nyt ne avataan puolitoista kuukautta aiemmin vaikka maassa 50
      Maailman menoa
      312
      10252
    2. Seiska: Sofia Belorf sai ehdollista vankeutta! Rahanpesua ja huumausainerikos...

Sofia Belórf tuomittiin tänään käräjillä rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Napsahti ehdollista ja joutuu korvaamaankin ison tukun rahaa: https://
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      8415
    3. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      5720