Yango halputtaa oikein urakalla Tampereem ja Turun taksimarkkinoita. Koska tulee muiden yrittäjien vastaisku?
Yango on Tampereen ja Turun halvin taksi
34
2448
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän vastaisku niin Yango- kuin Uber -yrittäjille tule verokarhun suunnasta jos on tullakseen.
- Anonyymi
Ne on toiminu täällä kohta jo 3 vuotta. Luuletko että verottaja ei ole niiden toimintaa tarkastanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on toiminu täällä kohta jo 3 vuotta. Luuletko että verottaja ei ole niiden toimintaa tarkastanut?
Ilmeisesti ei. Olisiko verottajaa poliittiselta taholta ohjeistettu olemaan tilanteeseen puuttumatta, vaikka muutoin aihetta olisi?:
Ihmisiä ja verottajaa huijataan: tiedot taksikyydistä saa poistettua kuitin antamisen jälkeen – taksiuudistus avasi paraatiovet talousrikollisille
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/970aef35-7494-4687-82b6-51877376ec12
”On tullut vastaan sovelluksia, joista tiedot kyydistä saa pyyhittyä pois senkin jälkeen, kun asiakas on saanut kuitin”, Verohallinnon valvontajohtaja Marko Myllyniemi kertoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti ei. Olisiko verottajaa poliittiselta taholta ohjeistettu olemaan tilanteeseen puuttumatta, vaikka muutoin aihetta olisi?:
Ihmisiä ja verottajaa huijataan: tiedot taksikyydistä saa poistettua kuitin antamisen jälkeen – taksiuudistus avasi paraatiovet talousrikollisille
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/970aef35-7494-4687-82b6-51877376ec12
”On tullut vastaan sovelluksia, joista tiedot kyydistä saa pyyhittyä pois senkin jälkeen, kun asiakas on saanut kuitin”, Verohallinnon valvontajohtaja Marko Myllyniemi kertoo.Talousrikollisia on ollut taksareina aina, ei tässä mitään ovia ole avattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on toiminu täällä kohta jo 3 vuotta. Luuletko että verottaja ei ole niiden toimintaa tarkastanut?
On tarkastanut, siksi ne ovat protestilistalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti ei. Olisiko verottajaa poliittiselta taholta ohjeistettu olemaan tilanteeseen puuttumatta, vaikka muutoin aihetta olisi?:
Ihmisiä ja verottajaa huijataan: tiedot taksikyydistä saa poistettua kuitin antamisen jälkeen – taksiuudistus avasi paraatiovet talousrikollisille
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/970aef35-7494-4687-82b6-51877376ec12
”On tullut vastaan sovelluksia, joista tiedot kyydistä saa pyyhittyä pois senkin jälkeen, kun asiakas on saanut kuitin”, Verohallinnon valvontajohtaja Marko Myllyniemi kertoo.Pyllyniemi voisi herätä koomasta ja miettiä miksi venäläinen Yango ja jenkkiläinen Uber maksaisi veroja Suomeen. Ei maksa. Ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllyniemi voisi herätä koomasta ja miettiä miksi venäläinen Yango ja jenkkiläinen Uber maksaisi veroja Suomeen. Ei maksa. Ei koskaan.
Yangon ja Uberin taksit maksavat ihan samalla tavalla kuin entiset kartellitaksitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yangon ja Uberin taksit maksavat ihan samalla tavalla kuin entiset kartellitaksitkin.
Hah, hah. Johan vitsin murjaisit... Tuollehan nauraa Viron sudetkin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on toiminu täällä kohta jo 3 vuotta. Luuletko että verottaja ei ole niiden toimintaa tarkastanut?
Luulen. Vai huvikseenko ja paremman tekemisen puutteessako verohallinnon virkakyöstit äskettäin ilmoittivat aikeesta tehdä valvontaisku takseihin?:
Verottaja iskee lujaa pimeisiin takseihin – lähes 400 yritystä tarkastetaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/332449be-8f2d-492a-af71-4fde183b6d19
Verohallinto aikoo kitkeä taksialan harmaata taloutta tekemällä tarkastuksen satoihin yrityksiin. Taksiliitto riemuitsee tehovalvonnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, hah. Johan vitsin murjaisit... Tuollehan nauraa Viron sudetkin. :D
Venäläinen firma maksaa veroja Suomeen.....Siperiankarhukin kierii naurusta kuullessaan tuollaisen sekopäisen höpinän....
Uberi taas mainostaa protestilistalla ja nauraa, tuskin tilittää kiskien palkkojakaan.
Uber Finland Oy
Helsinki
Y-tunnus: 2636362-7
Protestit
31.03.2020 - 22371€ (Verohallinto)
10.06.2019 - 93135€ (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläinen firma maksaa veroja Suomeen.....Siperiankarhukin kierii naurusta kuullessaan tuollaisen sekopäisen höpinän....
Uberi taas mainostaa protestilistalla ja nauraa, tuskin tilittää kiskien palkkojakaan.
Uber Finland Oy
Helsinki
Y-tunnus: 2636362-7
Protestit
31.03.2020 - 22371€ (Verohallinto)
10.06.2019 - 93135€ (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma)Verohallinnon protestihan tarkoittaa, että verot on ilmoitettu. Mistä ne muuten protestoisi…
- Anonyymi
Alkaa vastaisku ihan heti kun löytyy taho joka maksaa mulle 20 euroa tilille kun heitän asiakkaan 3 eurolla kotiin.
- Anonyymi
Niinkuin aiemmin jo sanoin, Uber saisi tulla Tampereellekin. Tosin kun 02-taksin listaa katsoo, täällä näyttää olevan kohtuullisen paljon yrityksiä jo.
- Anonyymi
Kuluttajalle aina parempi kun on paljon tarjontaa. Ylitarjonta johtaa hintakilpailuun ja kalliit katoavat markkinoilta.
- Anonyymi
Sähköpotkulauta ja kaupungin linja-autot ovat Yangon kilpailijoita.
- Anonyymi
Niin no, entiset kartellitaksit eivät ainakaan pysty kilpailemaan hinta/laatu-suhteessa Yangon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, entiset kartellitaksit eivät ainakaan pysty kilpailemaan hinta/laatu-suhteessa Yangon kanssa.
Ei ne edes yritä. Joka toimialalla on halpaheikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, entiset kartellitaksit eivät ainakaan pysty kilpailemaan hinta/laatu-suhteessa Yangon kanssa.
Ainakaan Yangotaksien ajotavan kanssa ei pysty kilpailemaan, senverran armotonta menoa tuntuu olevan, mutta ymmärtäähän sen, että kun henkensä pitimiksi pitää ajaa 40 keikkaa päivässä niin se uukkari tehdään vaikka Itäväylällä.
- Anonyymi
Tyhmät maksaa verot sun muut eikä pärjää mut viisas vetää välistä kun kerran luvan sai.
- Anonyymi
Eikä siinä vielä kaikki. Viisas taksisuhari nostaa Kelasta myös työmarkkina-, toimeentulo- ja asumistuet. Johan alakaa pärjätä kartellitakseille.
Verot valtion maksettavaksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Viisas taksisuhari nostaa Kelasta myös työmarkkina-, toimeentulo- ja asumistuet. Johan alakaa pärjätä kartellitakseille.
Verot valtion maksettavaksi!Tätä samaa jauhaa kaikki kartellikuskit kun ne luulevat että yrittäminen on taksialalla vaikeeta kun itse pärjäävät just ja just. Monella uudella yrittäjällä on huomattavasti halvempi auto ja koko kulurakenne. Tolppa ajojen lisäksi ajetaan sekä Uberia ja Yangoa jotka vielä maksavat ylimääräisiä bonuksia ajetuista kyydeistä.
Hyvin pärjää ilman mitään tukia. Entinen kolleega/autoilija TH:n puolelta kyllä valittaa kun valtion korona-avustuksien saaminen kestää niin pitkään. Miksi perinteiset taksit joutuvat nostamaan valtion tukia? Onko tili päässyt tyhjenemään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä samaa jauhaa kaikki kartellikuskit kun ne luulevat että yrittäminen on taksialalla vaikeeta kun itse pärjäävät just ja just. Monella uudella yrittäjällä on huomattavasti halvempi auto ja koko kulurakenne. Tolppa ajojen lisäksi ajetaan sekä Uberia ja Yangoa jotka vielä maksavat ylimääräisiä bonuksia ajetuista kyydeistä.
Hyvin pärjää ilman mitään tukia. Entinen kolleega/autoilija TH:n puolelta kyllä valittaa kun valtion korona-avustuksien saaminen kestää niin pitkään. Miksi perinteiset taksit joutuvat nostamaan valtion tukia? Onko tili päässyt tyhjenemään?Miksi pitää maksaa Uberin maksuja tai yangon ? Mika jarki siina ?
Sa voi ajaa ihan oma kyytit ja pitää kaikki rahat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä samaa jauhaa kaikki kartellikuskit kun ne luulevat että yrittäminen on taksialalla vaikeeta kun itse pärjäävät just ja just. Monella uudella yrittäjällä on huomattavasti halvempi auto ja koko kulurakenne. Tolppa ajojen lisäksi ajetaan sekä Uberia ja Yangoa jotka vielä maksavat ylimääräisiä bonuksia ajetuista kyydeistä.
Hyvin pärjää ilman mitään tukia. Entinen kolleega/autoilija TH:n puolelta kyllä valittaa kun valtion korona-avustuksien saaminen kestää niin pitkään. Miksi perinteiset taksit joutuvat nostamaan valtion tukia? Onko tili päässyt tyhjenemään?Voi sanoai, ajan itse tolppa ja aplikatiota mutta kyllä korona aikana ei hyvin ajo kun asiakas ei kulke.
Olen saanu myös tuki valtio ja työtömyysraha, nyt on kaiki vaikea aika, miksi sanoa
kun kaiki tieta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sanoai, ajan itse tolppa ja aplikatiota mutta kyllä korona aikana ei hyvin ajo kun asiakas ei kulke.
Olen saanu myös tuki valtio ja työtömyysraha, nyt on kaiki vaikea aika, miksi sanoa
kun kaiki tieta.Ajattele jos olisit kouluttautunut aikoinaan niin ei tarvitsisi esitää maahanmuuttajaa ja keksiä tekosyitä miksi ne pärjäävät sinua paremmin taksialalla. Heikompiaines menee konkurssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä samaa jauhaa kaikki kartellikuskit kun ne luulevat että yrittäminen on taksialalla vaikeeta kun itse pärjäävät just ja just. Monella uudella yrittäjällä on huomattavasti halvempi auto ja koko kulurakenne. Tolppa ajojen lisäksi ajetaan sekä Uberia ja Yangoa jotka vielä maksavat ylimääräisiä bonuksia ajetuista kyydeistä.
Hyvin pärjää ilman mitään tukia. Entinen kolleega/autoilija TH:n puolelta kyllä valittaa kun valtion korona-avustuksien saaminen kestää niin pitkään. Miksi perinteiset taksit joutuvat nostamaan valtion tukia? Onko tili päässyt tyhjenemään?Todella lapsellista provoa selittää miten covid ei vaikuta ollenkaan näiden firmojen toimintaan, jokainen vähälläkin älyllä varustettu tajuaa asioiden laidan.
Kukaan ei pärjää tälläkään alalla hyvin, sai tukea tai, ajat ovat sellaiset.
Kokemukseni on se että kun välityksessä autoja on vähän tilauksia joutuu hakemaan pitkien matkojen päästä jo siinä on omat haasteensa, asiakkaat eivät pidä pitkistä odotteluista , aika menee pitkiin hakuihin eikä se taas ole kovin kannattavaa.
Vielä lopuksi haluaisin kysyä mitkä ovat pääsyvaatimukset näihin puhelinvälityksiin
ja millainen koulutus heillä järjestetään, mitä se sisältää ?
En odotakkaan asiallista vastausta mutta yllätä minut sillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella lapsellista provoa selittää miten covid ei vaikuta ollenkaan näiden firmojen toimintaan, jokainen vähälläkin älyllä varustettu tajuaa asioiden laidan.
Kukaan ei pärjää tälläkään alalla hyvin, sai tukea tai, ajat ovat sellaiset.
Kokemukseni on se että kun välityksessä autoja on vähän tilauksia joutuu hakemaan pitkien matkojen päästä jo siinä on omat haasteensa, asiakkaat eivät pidä pitkistä odotteluista , aika menee pitkiin hakuihin eikä se taas ole kovin kannattavaa.
Vielä lopuksi haluaisin kysyä mitkä ovat pääsyvaatimukset näihin puhelinvälityksiin
ja millainen koulutus heillä järjestetään, mitä se sisältää ?
En odotakkaan asiallista vastausta mutta yllätä minut sillä.Ainakaan Tampereella eivät ole kielitaitoisia eivätkä löydä osoitteita . Kaksi aika tärkeää asiaa kun taksilla tehdään töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan Tampereella eivät ole kielitaitoisia eivätkä löydä osoitteita . Kaksi aika tärkeää asiaa kun taksilla tehdään töitä.
Näyttää niillä asiakkaita olevan aika kivasti. Mistähän lie johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää niillä asiakkaita olevan aika kivasti. Mistähän lie johtuu?
Halpa inta luonnollisesti houkuttelee, ja hyvä niin. Kaikki eivät niin tärkeänä pidä vuosien saatossa hankittua ammattitaitoa ja osaavat laittaa silmät kiinni kun yangokuski alkaa tekemään u-käännöstä kuuden kaistan yli kun navi niin kehottaa tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella lapsellista provoa selittää miten covid ei vaikuta ollenkaan näiden firmojen toimintaan, jokainen vähälläkin älyllä varustettu tajuaa asioiden laidan.
Kukaan ei pärjää tälläkään alalla hyvin, sai tukea tai, ajat ovat sellaiset.
Kokemukseni on se että kun välityksessä autoja on vähän tilauksia joutuu hakemaan pitkien matkojen päästä jo siinä on omat haasteensa, asiakkaat eivät pidä pitkistä odotteluista , aika menee pitkiin hakuihin eikä se taas ole kovin kannattavaa.
Vielä lopuksi haluaisin kysyä mitkä ovat pääsyvaatimukset näihin puhelinvälityksiin
ja millainen koulutus heillä järjestetään, mitä se sisältää ?
En odotakkaan asiallista vastausta mutta yllätä minut sillä.Tälläset hommat osaa nyt jokainen, vain ajokortti riittää.
- Anonyymi
Minä en luota koko firmaan en astu takseihin. Tre alue taksi tai menevä luotan näihin
- Anonyymi
Taksi tampere, menevä ja tatsilla. Nämä osaa taksihommat, eikä näistä mikään niin hintava ole.
Maksan mielelläni lantin pari enemmän kunhan saan edes jonkinlaista palvelua, näillä kaikenmaailman jangoilla ja viksuilla se on vähän niin ja näin.
Ymmärtäähän sen toki kun hommiin tullaan suoraan kadulta ilman mitään osaamista.
Ei mikään työ suju tuostavaan ilman koulutusta.
- Anonyymi
Ihan sama, taksi on aina helvetin kallis, no jos onnikkalipun hinnalla pääsis, niin sit määkin käytääsin.
- Anonyymi
En myöskään astu mango taksiin, matujen ja ryssien huittavaksi. Käytän joko Tatzillaa tai alue taksia made in Tampere. Maksa mieltään enemmän. En lataa paska sovellusta kännykkään.
- Anonyymi
Yango svengaa ihan törkeesti, kolikolla pääset bileisiin, rock on, rock on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3205813Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2761613Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661506eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1291463Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1101396- 941335
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311232Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä611164- 37976
- 172948