Mulla on 500 euron edestä alle euron kolikkoja. Meidän osuuspankki sanoo ei. Eivät edes tilille talleta.
Pikkupoikana vein äidin kanssa aina säästöpossun pankkiin ja täti kaatoi ne koneeseen. Helppoa ja olen luullut että se käy edelleenkin näin helposti.
Mitä noille sitten tekisi?
Kolikot seteleiksi, tilille vai romuksi.
11
4666
Vastaukset
- Anonyymi
No muija sen keksi. Talletusautomaatti. En edes tiennyt tuollaisista eikä ilmeisesti pankkikaan.
- Anonyymi
Kysy joltakin "pikkuyrittäjältä" jos tarvitsisi vaihtovahaa. Minulta paikallinen K-kauppias huoli alle kahden euron kolikot. Minä vielä pussitin erisuuruiset kolikot omiin pusseihin ja laskin valmiiksi summan.
- Anonyymi
Talletusautomaattiin
- Anonyymi
"Mulla on 500 euron edestä alle euron kolikkoja. Meidän osuuspankki sanoo ei. Eivät edes tilille talleta."
TalletusOTTO syö kaikki Euro kolikot 1.c - 2€ & setelit 5€ - 500€. Katso otto.fi
missä lähin TalletusOTTO. On myös OTTOPlus joka syö vain Euro setelit 5€ - 500€.
Vaatii mukana olevan pankin Debit kortin, jollainen myös OP on. - Anonyymi
Sama ohje tähän kuin markan siirtyessä euroon. Pidä tilillä olevat rahat tilillä ja laske kolikot likelle kaupassa ostoksien yhteydessä. On myös kolonlaskureita pankeilla joissa rahan saa tilille. Laske ne vaikka kympin nippuihin ja vie ne seteliautomaatteihin.
- Anonyymi
"Mulla on 500 euron edestä alle euron kolikkoja. Meidän osuuspankki sanoo ei. Eivät edes tilille talleta."
Jos olet S-Pankin asiakas, kannattaa tarkastaa onko lähi Prismassa / Sokoksella
kolikkotalletusautomaattia. Tuohon voi kaataa kaikki hilut & talletuttaa rahat
** VAIN ** S-Pankin tilille. Kun S-Pankilla on 200€ kertatalletusraja, tulee talletus tehdä S-Pankin akvaariossa jossa mitään rajoja ei ole. Talletuksien kanssa pitää olla
voimassaoleva Henkilökortti tai Passi, Ajokortti ei kelpaa. - Anonyymi
Meidän paikallinen R-Kioskin kauppias otti mielellään kaiken kokoisia kolikoita vastaan maksaessani Veikkauksen pelejä.
Sanoi vielä, että on hyvä kun saa asiakkailta eikä tarvitse ja tilata ja maksaa pankille erikseen niiden toimittamisesta.
Hänen mukaansa kolikoitten menekki ja kysyntä on suurta juuri kioskikauppaa tehdessä. Pyysi tuomaan jatkossakin sinne jos noita kertyy yli oman tarpeen. - Anonyymi
Ei 500e ole mikää suuri määrä käteisenä mutta kannattaa välttää kolikoiden lisäämistä. Tuo on hyvä neuvo että vie veikkauksia Tulevaisuudessa käteistä pitää välttää.
- Anonyymi
Käteinen käy sähkö- ja datakatkonkin aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteinen käy sähkö- ja datakatkonkin aikana
Ehkä torikaupassa, kun kauppias ei ole missään verkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä torikaupassa, kun kauppias ei ole missään verkossa.
Käteinen on yhä laillinen maksuväline. Koetappa herätä toiveunestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281592Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911330Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949