Esim. Seksikkääksi 🧐
Itse en tykkää, jos kehujana on päiväyksen ylittänyt 30 v epäviehättävä nainen
Miltä se tuntuu, jos joku kehuu sinua?
8
311
Vastaukset 8
- Anonyymi
Vitsi sä oot seksikäs! t. Kuuma 30
- Anonyymi
Jaa a kuule, kehut ja solvaukset menee kuin kuuroille korville t:33v mies
- Anonyymi
Juu, se on inhottavaa jos ei kiinnostava/kiihottava eukko kehuu
- Anonyymi
AP, voi että sinä vaikutat niin seksikkäältä, oi oi, toiv. 30 v epäviehättävä nainen.
- Anonyymi
Ei sillä taida kasvaa vielä karvatkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä taida kasvaa vielä karvatkaan
😂😂😂
- Anonyymi
En enää muista, siitä on liian pitkä aika. Seksikkääksi mua ei oo koskaan sanottu, mistä lie johtuu 😂
- Anonyymi
18 v on lapsi
20 v teini
25 v aikuisen ja teinin ailahtelevaa vaihtelua
28-29 v 70 % aikuista.. loput teiniä
30 v 80 % aikuista loput teiniä
35 -> aikuinen
Eli kaikki teinin alaviitteellä
Kulkevat iät niin ei maarittele seksikäs kehut. Jätkät heruttaa sillä vaan panoo
Tai haluu hyötyä jotenkin esim. Itsetunto on riippuvaista huomiosta jota kalastelee vaihtokaupalla. Mä kehu sua-sä kehut mua. Diili?
Teinit on sellasia.
Aikuisten kehut perustuu usein aidompiin juttuihin. Osaamiseen, luonteeseen, oikeaan seksikkyyteen
En mä riippakullien kehuista välitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.882737Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442293Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 35958
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76452 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk40568- 21545
- 35543