Sillat erottavat pohjoisen ja etelän. Ei hyvä.
Rekkaliikenne pitäisi ohjata radan vieressä kulkevalle baanalle, joka lähtee jo liikenneympyrästä ja menee Hanko-Pohjoisen aseman ohi, keilahallin ja hautausmaan ohi aina olemassa olevalle alikululle asti. Se on kestävä ratkaisu.
Ratahallinto haluaa ratkaista sähköistyshaasteen nopeasti. Nyt on aika tarjota ratahallinnolle baana-ajatus: rataliikenne ja maantieliikenne samassa "putkessa". Baana ei tule ainakaan kalliimmaksi kuin pitkä silta tai alikulku.
Kaikkein paras olisi siirtää rekkaliikenne Koverharin satamaan. Se olisi kestävää kehitystä.
Asennekysymys.
Siltaa ei tule, rakentakaa baana radan varteen!
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Totta on se että Rekkaralli kuten muukin autojen/mopojen turhanpäiväinen ralli pitää saada kytkettyä pois. Silti en lähtisi siltahanketta poissulkemaan sillä silta on yksi Hangon monumentti! Sen nyt uudistuessa toivoisi siitä tulevan entistä Upeampi.
- Anonyymi
Ymmärtämättömyys on maailman palkka. Ihmiset eivät ole rohkeita, vaan tukeutuvat vanhoihin kaavoihin. Ei ole uskallusta. Ja on puolueen "tuki". "Porukalla päätetään".
Porukalla? Ryhmätyhmyys on vieläkin pahempaa kuin ymmärtämättömyys. En voi hyväksyä ihmisiä, jotka ovat vietävissä ja ovat suostuneet siihen antamalla vaaleilla saamansa valtakirjan puolueen direktoraatille = diktaattorille, tai suomeksi kauniisti sanottuna mielipidejohtajalle. Äänestäjät eivät siitä pidä. Odotan, että minun ääneni saanut ajattelee omilla aivoillaan ja päättää sen mukaan eikä kuuntele muiden uhkailuja ja kiristystä.
Siltakysymys ja alikulun rakentaminen ovat olleet lyhytnäköistä "kiireellä" tehtyjä sanelupäätöksiä. Valitettavasti. Enemmistön mielipide voi olla aivan toinen. - Anonyymi
Rekkaliikenne pitäisi ohjata radan vierustaa pitkin Hanko-Pohjoisen alikulkuun, joka on pieneläinhautausmaan takana.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Kaarle rauhoitu jo
- Anonyymi
olen kuullut että Hanko kieltää kokonaan kaupungin sisäisen rekkaliikenteen vuoden 2024 loppuun mennessä.sen jälkeen ainoastaan rekkaliikennettä Lappohjan rajalle asti.siinä STOP sitten
- Anonyymi
On erikoista, että Kaarle Langen fiksua ajatusta raskaan liikenteen ohjaamiseksi ratavallille ja ymmärtääkseni edelleen Hanko-Pohjoisen alikulkuun ei ole otettu vakavaan tarkempaan tutkintaan.
Kuvitelkaa tuollainen esitetty silta pohjoisen tasoristeykseen. Jotta ei tulisi liian jyrkkä tulisi luiskien pään olla melkein nakkikioskilla ja uimarannalla - noin härskisti pyöristettynä.
Mikä on oikea ongelma tuossa nykyisellään? Junat kulkevat alle kävelyvauhtia ja ovat melkein perillä Hangossa, yhtään onnettomuutta en muista tapahtuneen. Turhuuteen > 10 M€? - Anonyymi
SATAMABAANA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321614- 391516
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa611279- 681265
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2021046Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16870Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858