Sillat erottavat pohjoisen ja etelän. Ei hyvä.
Rekkaliikenne pitäisi ohjata radan vieressä kulkevalle baanalle, joka lähtee jo liikenneympyrästä ja menee Hanko-Pohjoisen aseman ohi, keilahallin ja hautausmaan ohi aina olemassa olevalle alikululle asti. Se on kestävä ratkaisu.
Ratahallinto haluaa ratkaista sähköistyshaasteen nopeasti. Nyt on aika tarjota ratahallinnolle baana-ajatus: rataliikenne ja maantieliikenne samassa "putkessa". Baana ei tule ainakaan kalliimmaksi kuin pitkä silta tai alikulku.
Kaikkein paras olisi siirtää rekkaliikenne Koverharin satamaan. Se olisi kestävää kehitystä.
Asennekysymys.
Siltaa ei tule, rakentakaa baana radan varteen!
8
234
Vastaukset
- Anonyymi
Totta on se että Rekkaralli kuten muukin autojen/mopojen turhanpäiväinen ralli pitää saada kytkettyä pois. Silti en lähtisi siltahanketta poissulkemaan sillä silta on yksi Hangon monumentti! Sen nyt uudistuessa toivoisi siitä tulevan entistä Upeampi.
- Anonyymi
Ymmärtämättömyys on maailman palkka. Ihmiset eivät ole rohkeita, vaan tukeutuvat vanhoihin kaavoihin. Ei ole uskallusta. Ja on puolueen "tuki". "Porukalla päätetään".
Porukalla? Ryhmätyhmyys on vieläkin pahempaa kuin ymmärtämättömyys. En voi hyväksyä ihmisiä, jotka ovat vietävissä ja ovat suostuneet siihen antamalla vaaleilla saamansa valtakirjan puolueen direktoraatille = diktaattorille, tai suomeksi kauniisti sanottuna mielipidejohtajalle. Äänestäjät eivät siitä pidä. Odotan, että minun ääneni saanut ajattelee omilla aivoillaan ja päättää sen mukaan eikä kuuntele muiden uhkailuja ja kiristystä.
Siltakysymys ja alikulun rakentaminen ovat olleet lyhytnäköistä "kiireellä" tehtyjä sanelupäätöksiä. Valitettavasti. Enemmistön mielipide voi olla aivan toinen. - Anonyymi
Rekkaliikenne pitäisi ohjata radan vierustaa pitkin Hanko-Pohjoisen alikulkuun, joka on pieneläinhautausmaan takana.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Kaarle rauhoitu jo
- Anonyymi
olen kuullut että Hanko kieltää kokonaan kaupungin sisäisen rekkaliikenteen vuoden 2024 loppuun mennessä.sen jälkeen ainoastaan rekkaliikennettä Lappohjan rajalle asti.siinä STOP sitten
- Anonyymi
On erikoista, että Kaarle Langen fiksua ajatusta raskaan liikenteen ohjaamiseksi ratavallille ja ymmärtääkseni edelleen Hanko-Pohjoisen alikulkuun ei ole otettu vakavaan tarkempaan tutkintaan.
Kuvitelkaa tuollainen esitetty silta pohjoisen tasoristeykseen. Jotta ei tulisi liian jyrkkä tulisi luiskien pään olla melkein nakkikioskilla ja uimarannalla - noin härskisti pyöristettynä.
Mikä on oikea ongelma tuossa nykyisellään? Junat kulkevat alle kävelyvauhtia ja ovat melkein perillä Hangossa, yhtään onnettomuutta en muista tapahtuneen. Turhuuteen > 10 M€? - Anonyymi
SATAMABAANA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877