Sillat erottavat pohjoisen ja etelän. Ei hyvä.
Rekkaliikenne pitäisi ohjata radan vieressä kulkevalle baanalle, joka lähtee jo liikenneympyrästä ja menee Hanko-Pohjoisen aseman ohi, keilahallin ja hautausmaan ohi aina olemassa olevalle alikululle asti. Se on kestävä ratkaisu.
Ratahallinto haluaa ratkaista sähköistyshaasteen nopeasti. Nyt on aika tarjota ratahallinnolle baana-ajatus: rataliikenne ja maantieliikenne samassa "putkessa". Baana ei tule ainakaan kalliimmaksi kuin pitkä silta tai alikulku.
Kaikkein paras olisi siirtää rekkaliikenne Koverharin satamaan. Se olisi kestävää kehitystä.
Asennekysymys.
Siltaa ei tule, rakentakaa baana radan varteen!
8
255
Vastaukset
- Anonyymi
Totta on se että Rekkaralli kuten muukin autojen/mopojen turhanpäiväinen ralli pitää saada kytkettyä pois. Silti en lähtisi siltahanketta poissulkemaan sillä silta on yksi Hangon monumentti! Sen nyt uudistuessa toivoisi siitä tulevan entistä Upeampi.
- Anonyymi
Ymmärtämättömyys on maailman palkka. Ihmiset eivät ole rohkeita, vaan tukeutuvat vanhoihin kaavoihin. Ei ole uskallusta. Ja on puolueen "tuki". "Porukalla päätetään".
Porukalla? Ryhmätyhmyys on vieläkin pahempaa kuin ymmärtämättömyys. En voi hyväksyä ihmisiä, jotka ovat vietävissä ja ovat suostuneet siihen antamalla vaaleilla saamansa valtakirjan puolueen direktoraatille = diktaattorille, tai suomeksi kauniisti sanottuna mielipidejohtajalle. Äänestäjät eivät siitä pidä. Odotan, että minun ääneni saanut ajattelee omilla aivoillaan ja päättää sen mukaan eikä kuuntele muiden uhkailuja ja kiristystä.
Siltakysymys ja alikulun rakentaminen ovat olleet lyhytnäköistä "kiireellä" tehtyjä sanelupäätöksiä. Valitettavasti. Enemmistön mielipide voi olla aivan toinen. - Anonyymi
Rekkaliikenne pitäisi ohjata radan vierustaa pitkin Hanko-Pohjoisen alikulkuun, joka on pieneläinhautausmaan takana.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Kaarle rauhoitu jo
- Anonyymi
olen kuullut että Hanko kieltää kokonaan kaupungin sisäisen rekkaliikenteen vuoden 2024 loppuun mennessä.sen jälkeen ainoastaan rekkaliikennettä Lappohjan rajalle asti.siinä STOP sitten
- Anonyymi
On erikoista, että Kaarle Langen fiksua ajatusta raskaan liikenteen ohjaamiseksi ratavallille ja ymmärtääkseni edelleen Hanko-Pohjoisen alikulkuun ei ole otettu vakavaan tarkempaan tutkintaan.
Kuvitelkaa tuollainen esitetty silta pohjoisen tasoristeykseen. Jotta ei tulisi liian jyrkkä tulisi luiskien pään olla melkein nakkikioskilla ja uimarannalla - noin härskisti pyöristettynä.
Mikä on oikea ongelma tuossa nykyisellään? Junat kulkevat alle kävelyvauhtia ja ovat melkein perillä Hangossa, yhtään onnettomuutta en muista tapahtuneen. Turhuuteen > 10 M€? - Anonyymi
SATAMABAANA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075