Hei! Minulle selvisi juuri, että Osuuspankki on alkanut ilmeisesti veloittamaan vuoden vaihteessa jokaisesta tilistä, jolla on tapahtumia, 2 e/ kk. Onko muilla samoja kokemuksia? Minulla on käyttötili, jonka sisältyy kortin lisäksi peruspakettiin ja sen lisäksi 5 muuta tiliä. Tämä tarkoittaisi ilmeisesti jatkossa 110 e palvelumaksuja lisää vuodessa. Tilit ovat OP:lla Tampereella ja Helsingissä. Päätin juuri, että lopetan kaikki muut kuin korttiin liittyvät tilit ja siirryn käyttämään S-pankkia, jossa tilit ovat ainakin tähän asti olleet täysin maksuttomia. Millaisia kokemuksia ja ajatuksia muilla on tähän aiheeseen liittyen? Millaisia palvelumaksuja muissa pankeissa peritään?
Osuuspankin uudet palvelumaksut: 24 e/ v jokaisesta tilistä?
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Taas näitä osaamattomia. Tai sitten vaan provoilevat. Minä en maksa Osuspankkiin yhtään mitään palvelumaksuista. Niistä veloitetaan 3,95 euroa kuukaudessa, mutta ne otetaan kertyneistä bonuksista, eli tililtä ei mene yhtään rahaa.
- Anonyymi
"Niistä veloitetaan 3,95 euroa kuukaudessa, mutta ne otetaan kertyneistä bonuksista, eli tililtä ei mene yhtään rahaa."
Siis sinulla on vain yksi tili, lienet yksinäinen tai vanhus. Niin minullakin on nyt 1 tili ja yhteis tilejä, kun olet ollut 23 vuotta eläkkeellä. Mutta silloin työ- ja lapsien aikaan piti olla useita tilejä, jotta asiat pysyvät järjestyksessä. tapahtumia oli 150-300 kuukaudessa.
Kyllä O-Pankissa maksaa tilit, vaikka on jäsen.
Minulla tosin ei maksa, yhtään ja tiliotteet tulee ilmaiseksi paperisena kotii kun ei ole mitään, ei nettitunnuksia, ei kortteja, ei mitään muuta kuin jakamattoman perikunnan tilejä, joita "tuhotaan" vähitellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niistä veloitetaan 3,95 euroa kuukaudessa, mutta ne otetaan kertyneistä bonuksista, eli tililtä ei mene yhtään rahaa."
Siis sinulla on vain yksi tili, lienet yksinäinen tai vanhus. Niin minullakin on nyt 1 tili ja yhteis tilejä, kun olet ollut 23 vuotta eläkkeellä. Mutta silloin työ- ja lapsien aikaan piti olla useita tilejä, jotta asiat pysyvät järjestyksessä. tapahtumia oli 150-300 kuukaudessa.
Kyllä O-Pankissa maksaa tilit, vaikka on jäsen.
Minulla tosin ei maksa, yhtään ja tiliotteet tulee ilmaiseksi paperisena kotii kun ei ole mitään, ei nettitunnuksia, ei kortteja, ei mitään muuta kuin jakamattoman perikunnan tilejä, joita "tuhotaan" vähitellen.Jäi vielä sanomatta, koska tilit eivät kustanna mitään, käytämme tuoton autojen liikennevakuutuksen maksuun.
- Anonyymi
Osuuspankin jäsenille tilit ovat edelleen maksuttomia.
- Anonyymi
"Osuuspankin jäsenille tilit ovat edelleen maksuttomia."
Väärin, tiliⓉ ei ole käsittääkseni maksuttomia, on vain 1 käyttötili maksuton.
Eikä paljoa merkitse kun kortit, netti, yms ovat korkealle hinnoiteltu.
Mutta kukapa pankki tarvitsisi talletus asiakkaista ja euroja, kaikilla on rahaa liikaa.
- Anonyymi
Itselläni on kolme tiliä op ssa ja en ole maksanut kahdesta ns ylimääräisestä tilistä jeniäkään kahden euron tilimaksua. Olen ollut jotakuinkin n 20v omistaja-asiakas.
Kannattaa muista että eräs pankki perii 7€ (2018, jos oikein muistan) palvelumaksua. Tuohon aikaan op peri 4,80€ maksun.
Se paljonko tällä hetkellä maksan palvelumaksua on oma asiani. En maksa kahta euroa ylimääräisistä tileistä, mutta en myöskään sitä vitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859