Osuuspankin uudet palvelumaksut: 24 e/ v jokaisesta tilistä?

Anonyymi

Hei! Minulle selvisi juuri, että Osuuspankki on alkanut ilmeisesti veloittamaan vuoden vaihteessa jokaisesta tilistä, jolla on tapahtumia, 2 e/ kk. Onko muilla samoja kokemuksia? Minulla on käyttötili, jonka sisältyy kortin lisäksi peruspakettiin ja sen lisäksi 5 muuta tiliä. Tämä tarkoittaisi ilmeisesti jatkossa 110 e palvelumaksuja lisää vuodessa. Tilit ovat OP:lla Tampereella ja Helsingissä. Päätin juuri, että lopetan kaikki muut kuin korttiin liittyvät tilit ja siirryn käyttämään S-pankkia, jossa tilit ovat ainakin tähän asti olleet täysin maksuttomia. Millaisia kokemuksia ja ajatuksia muilla on tähän aiheeseen liittyen? Millaisia palvelumaksuja muissa pankeissa peritään?

6

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas näitä osaamattomia. Tai sitten vaan provoilevat. Minä en maksa Osuspankkiin yhtään mitään palvelumaksuista. Niistä veloitetaan 3,95 euroa kuukaudessa, mutta ne otetaan kertyneistä bonuksista, eli tililtä ei mene yhtään rahaa.

      • Anonyymi

        "Niistä veloitetaan 3,95 euroa kuukaudessa, mutta ne otetaan kertyneistä bonuksista, eli tililtä ei mene yhtään rahaa."

        Siis sinulla on vain yksi tili, lienet yksinäinen tai vanhus. Niin minullakin on nyt 1 tili ja yhteis tilejä, kun olet ollut 23 vuotta eläkkeellä. Mutta silloin työ- ja lapsien aikaan piti olla useita tilejä, jotta asiat pysyvät järjestyksessä. tapahtumia oli 150-300 kuukaudessa.
        Kyllä O-Pankissa maksaa tilit, vaikka on jäsen.

        Minulla tosin ei maksa, yhtään ja tiliotteet tulee ilmaiseksi paperisena kotii kun ei ole mitään, ei nettitunnuksia, ei kortteja, ei mitään muuta kuin jakamattoman perikunnan tilejä, joita "tuhotaan" vähitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niistä veloitetaan 3,95 euroa kuukaudessa, mutta ne otetaan kertyneistä bonuksista, eli tililtä ei mene yhtään rahaa."

        Siis sinulla on vain yksi tili, lienet yksinäinen tai vanhus. Niin minullakin on nyt 1 tili ja yhteis tilejä, kun olet ollut 23 vuotta eläkkeellä. Mutta silloin työ- ja lapsien aikaan piti olla useita tilejä, jotta asiat pysyvät järjestyksessä. tapahtumia oli 150-300 kuukaudessa.
        Kyllä O-Pankissa maksaa tilit, vaikka on jäsen.

        Minulla tosin ei maksa, yhtään ja tiliotteet tulee ilmaiseksi paperisena kotii kun ei ole mitään, ei nettitunnuksia, ei kortteja, ei mitään muuta kuin jakamattoman perikunnan tilejä, joita "tuhotaan" vähitellen.

        Jäi vielä sanomatta, koska tilit eivät kustanna mitään, käytämme tuoton autojen liikennevakuutuksen maksuun.


    • Anonyymi

      Osuuspankin jäsenille tilit ovat edelleen maksuttomia.

      • Anonyymi

        "Osuuspankin jäsenille tilit ovat edelleen maksuttomia."

        Väärin, tiliⓉ ei ole käsittääkseni maksuttomia, on vain 1 käyttötili maksuton.

        Eikä paljoa merkitse kun kortit, netti, yms ovat korkealle hinnoiteltu.
        Mutta kukapa pankki tarvitsisi talletus asiakkaista ja euroja, kaikilla on rahaa liikaa.


    • Anonyymi

      Itselläni on kolme tiliä op ssa ja en ole maksanut kahdesta ns ylimääräisestä tilistä jeniäkään kahden euron tilimaksua. Olen ollut jotakuinkin n 20v omistaja-asiakas.

      Kannattaa muista että eräs pankki perii 7€ (2018, jos oikein muistan) palvelumaksua. Tuohon aikaan op peri 4,80€ maksun.

      Se paljonko tällä hetkellä maksan palvelumaksua on oma asiani. En maksa kahta euroa ylimääräisistä tileistä, mutta en myöskään sitä vitosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe