Onko kukaan kuullut Hifkin ensi kauden suunnitelmia? Valmennus? Miten joukkue kootaan koronan takia yms?
Monet seurat jo infonneet näitä
HIFK u15 21-22
10
1796
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa myös muiden pääkaupunkiseudun ml.Kerava,Järvenpää, Tuusula joukkue toiminta ko ikäluokassa ensi kaudella
- Anonyymi
No mitä nyt seurannut niin Jokerit ja Espoo taitaa saada kyllä kilpajoukkueensa omistaan, että jos ei suvereeni pelimies niin on vanhoja aika mahdoton ohittaa..
Hifkiin varmasti mahtuu,Vantaa melko kysymysmerkki mulle? Puhumattakaan KJT alue
- Anonyymi
Ohje pelaajarekrytoinnista ja avoimista jäistä
Pelaajarekrytointiohjeen tavoitteena on, että julkisten ilmoitusten sijasta huolehditaan oman sateenvarjon sisällä pelaajien mahdollisuudesta harrastaa ja kilpailla lähiseurassa. Sateenvarjojen/seurayhteisön tehtävänä on luoda pelaajille mahdollisuus harrastaa ja kilpailla laadukkaassa arjessa lapsivaiheessa. - Anonyymi
U15 ja nuoremmat ikäluokat
Kaikki näihin ikäluokkiin liittyvät pelaajarekrytointitoimet, avoin toiminnan markkinointi tai avoimet jäät (try out -tapahtumat), ovat kiellettyjä. Sateenvarjon/seurayhteisön sisällä tapahtuva pelaajaliikenne on sallittua, kun sateenvarjoseurojen valmennusvastaavat kartoittavat yhteistyössä pelaajia sarjatason mukaisiin joukkueisiin.
Tarvittaessa liitto varaa oikeuden poistaa sarjapaikan seuralta/joukkueelta tai laskea sarjatasoa, mikäli ohjeita ei noudateta.- Anonyymi
Eli vain puheilla voi päästä joukkueisiin...
Mikähän ilo tässä nyt on? U15 kuitenkin jo kilpaurheilua ja pitäisi mahdollistaa vapaa liikkuminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vain puheilla voi päästä joukkueisiin...
Mikähän ilo tässä nyt on? U15 kuitenkin jo kilpaurheilua ja pitäisi mahdollistaa vapaa liikkuminenYllä kuvatulla systeemillä tehdään seura monopoleja, joilla varmistetaan, että vanhojen pelaajien pojat pääsee maju putkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllä kuvatulla systeemillä tehdään seura monopoleja, joilla varmistetaan, että vanhojen pelaajien pojat pääsee maju putkeen.
Ja itse itsensä rakentaneilla pelaajilla jää luu käteen....
- Anonyymi
Hyvä, nyt pitää seurojen viimeinkin alkaa kiinnittämään huomiota ja parantamaan omaa toimintaa kun valmiita pelaajia ei voi kalastaa maailmalta.
- Anonyymi
Kyllä sm-joukkueisiin voi vanhaan malliin, ja ehkäpä pitääkin voida. Osa kilpailua.
- Anonyymi
Pitkällä tähtäimellä varmasti ihan hyvä,mutta nyt välissä kärsii liian moni...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818