Ketä tapaann tuonilmaisessa?

Anonyymi

Papat ja mummut, vanhat ystävät, salainen rakastettu jotka ovat siirtyneet tuonilmaisiin. Mutta onko jo osa heistä lihaantunut takaisin maan päälle? Sanotaan ettö tuonpuoleisessa ollaan vain vaihteleva aika maan ajassa mitattuna. Ymmärrän ettö tämä on uskontonne vastainen asia mutta uskon että joku täällä miettii tötä asiaa.

8

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle väittivät helluntailaiset että jopa kuolleet kotieläimet, kissat, koirat, kanit ym ym odottaa siellä taivaassa sitten kerran. Siis silloin kun olin joku Alta 10 vuotta. Myöhemmin sanoivat että ensimmäisen tyttöystäväni abortoitu lapsi on kanssa "siellä" odottamassa. Sen koommin en ole heidän kanssaan pyörinyt.

• Anonyymi

Sen koommin en ole heidän kanssaan pyörinyt.

Mitä tarkoitat??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen koommin en ole heidän kanssaan pyörinyt.

Mitä tarkoitat??

Onko lukemasi ymmärtämisessä jotain puutteita?

• Anonyymi

Sittenhän sen näkee, jos sinne ilmaiseen on menossa

• Anonyymi

Ilmainen on ilmaista, mutta Jeesus maksoi uskovaisten syntivelat, joten eipä ole siinä yhtään mitään ilmaista!

• Anonyymi

Minun käsittääkseni siellä ei ole jumalaa tai jeesusta vaan se on valon ja rauhan paikka. Varmaan shokki kiihkouskovaiselle kun koko elämänsä uhrannut ja palvonut näitä mielikuvitusolentoja ja sitten siellä ei olekkaan niitä.

• Anonyymi

Raamatussa on kohta missä kuvaillaan tilannetta, jossa joku ihminen pääsi taivaaseen ja joku ystävä/ sukulainen ei. Heidän välillään oli "kuilu" eli eivät päässeet toistensa luo. Taivaaseen päässyt jotenkin pyysi että maassa olevia varoitettaisiin mutta vastaus oli että "onhan heillä profeetat, kuunnelkoot heitä" tms.

• Anonyymi

Minä tapaan tuonpuoleisessa ihmisiä, joita en koskaan tavannut ja he ovat vihaisia minulle 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe