Joudun asumaan häiriintyneen ihmisen naapurina. Hän yrittää häätää normaaleja tästä pois . Jeesus ohjaa tuo häiriintynyt itse muualleen asumaan!!!
Rukouspyyntö
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Se joka tekee väärin saakoon syövän, aamen.
- Anonyymi
Olisko niin, että se häiriintynyt olis laitettu sinne, teille muille että oppisitte sietämään kaikkia ja kaikenlaisia ihmisiä?
Käytännössä voisit kuitenkin jutella muitten naapureitten kanssa ja keskustella mitä tehdä. Jos mahdollista voisit jutella myös häiriköivän naapurisi kanssa, tai te kaikki yhdessä hänen kanssaan. Eipä tiedä jos vaikka saisitte sovun ja että teistä kaikista tulisi kaverukset vielä.
On intialainen sananparsi: "Jos asut joessa, niin on parasta tulla ystäväksi krokotiilin kanssa". - Anonyymi
Rukoilen sinulle aivokasvainta, mikä tekee sinusta vihannekseen verrattavissa olevan olion. Näin kaikki huolesi poistuu lopullisesti. Eikö ole kivaa.
Mestari Rukoilija. Jumalan paras ystävä ja tuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229