Joudun asumaan häiriintyneen ihmisen naapurina. Hän yrittää häätää normaaleja tästä pois . Jeesus ohjaa tuo häiriintynyt itse muualleen asumaan!!!
Rukouspyyntö
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Se joka tekee väärin saakoon syövän, aamen.
- Anonyymi
Olisko niin, että se häiriintynyt olis laitettu sinne, teille muille että oppisitte sietämään kaikkia ja kaikenlaisia ihmisiä?
Käytännössä voisit kuitenkin jutella muitten naapureitten kanssa ja keskustella mitä tehdä. Jos mahdollista voisit jutella myös häiriköivän naapurisi kanssa, tai te kaikki yhdessä hänen kanssaan. Eipä tiedä jos vaikka saisitte sovun ja että teistä kaikista tulisi kaverukset vielä.
On intialainen sananparsi: "Jos asut joessa, niin on parasta tulla ystäväksi krokotiilin kanssa". - Anonyymi
Rukoilen sinulle aivokasvainta, mikä tekee sinusta vihannekseen verrattavissa olevan olion. Näin kaikki huolesi poistuu lopullisesti. Eikö ole kivaa.
Mestari Rukoilija. Jumalan paras ystävä ja tuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136