Onko kukaan kokeillu veetin tai muun merkkisiä karvanpoistovoiteita? Uskaltaako sitä voidetta laittaa alapäähän?
Veet karvanpoistovoide
5
2843
Vastaukset
- ollenkaas
Mä en laittaisi sitä alapäähän. Mulla tuli siitä paha allerginen reaktio jalkoihin. Kirvelyä, kutinaa ja lopulta jalat ihan tulipunaiset ja kipeät muutaman päivän. en suosittele
- Veetix
Veetiähän ei suositella intiimialueille, mutta olen toisinaan käyttänyt sitä, koska sillä saa karvat pois nopeammin ja helpommin kuin höylällä. Minulle aine ei ole aiheuttanut muita ongelmia kuin lievää punotusta palleissa, mutta jatkuvaan käyttöön en sitä kyllä ottaisi.
- siitä löytyy
tietoa, "Kirjoittanut: apua. 12.4.2005 klo 12.19" siinä on tietoa veetistä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1000000000000005&posting=22000000007813457 - sileä
Veetin voide sopii ainakin minulla jatkuvaan käyttöön koko häpyalueelle.
Tietysti voidetta pitää varoa menemästä limakavoille. Vaikkakin minulla on todella isot ulkonevat häpyhuulet, niin nekon pystyy sullomaan suojaan isompien huulien väliin käsittelyn ajaksi. Teen käsittelyn n. kerran viikossa, ja iho on jatkuvasti sileän tuntuinen. - meidän
Minna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6416098Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?344157HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972547- 1331845
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311523Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3851468- 131263
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101243Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115935