https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ef5a3926-bca8-4f45-adc5-a6f38d31da03
Stefanolla oli lyhyt suhde ikäiseensä kurppaan ja se tuntui kuin tapailisi äitiään.
"– En tarkoita, että kaikki minun ikäiseni naiset tuntuisivat samalta. Saman ikäisten tai vähän nuorempien naisten kanssa suhteesta ei tule mitään. He tuntuvat aikuisemmilta kuin minä. Näytän nuoremmalta ja olen hyvin dynaaminen. Naisen pitää olla elämäniloinen ja valmis kaikkeen, Stefano perustelee."
Ihan kuin minun kirjoittamani. 38v nainen on aikuinen nainen ja täti-ihminen, mutta saman ikäinen mies täysi kakara joka haluaa bilettää.
Vanha nainen ei myöskään ole elämäniloinen ja valmis kaikkeen vaan ynseä ,penseä, miehiin katkeroitunut ja epäseksuaalinen.
Maajussikomistus Stefano 38, : "oman ikäinen nainen on kuin tapailisi äitiään"
13
89
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt palstatädit suuttuu tuosta kommentista kun olivat jo ehtineet kehumaan tuota miestä mutta tosiasioille ei voi mitään.
- Anonyymi
Nyt sinä paljastit omat vanhan ihmisen asenteesi ja ennakkoluulosi eli sinulle ei sovi nuori ihminen, selvät merkit on siitä aloituksessasi.
- Anonyymi
Saahan sitä ihminen etsiä sellasta mistä tykkää. Millanen se hänen "maatilansa" mahtaa olla, jos sinne bileprinsessaa etsitään?
- Anonyymi
Samaa tuossa pohdin. Itsehän en maatilan emännäksi lähtisi. Ei sovi mun luonnolle. Vaan miten mahtaa bilehile maatilalle sopeutua, vai mitä unikkopeltoja siellä sitten viljellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tuossa pohdin. Itsehän en maatilan emännäksi lähtisi. Ei sovi mun luonnolle. Vaan miten mahtaa bilehile maatilalle sopeutua, vai mitä unikkopeltoja siellä sitten viljellään?
Viinitila. Viinipulloja laitetaan maahan ja niihin kasvaa sitten viiniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinitila. Viinipulloja laitetaan maahan ja niihin kasvaa sitten viiniä.
Jaaaa, no sittenhän tuo ajatus selkis heti. Sinne etsitään edustusrouvaa, joka jaksaa ryypätä aamuun asti asiakkaiden kanssa.
- Anonyymi
Ei ihme kun olette sinkkuja kun ei kelpaa kurppa vaikka itse olette kurppia.
- Anonyymi
Jos hän jälkikasvua haluaa, kuten odotan tuolla kulttuuritaustalla haluavan, niin toive on täysin luonteva. Sitä en tiedä miksi sitään muita syitä pitää selitellä. Ehkä kuvittelee sen antavan jotenkin paremman kuvan, kun ei avoimesti etsi pelkkää inkubaattoria.
- Anonyymi
"Myös libanonilainen Stefano esittää naisille vaatimuksia, jotka kuulostavat suomalaiseen korvaan hieman sovinistisilta"
Lievästi sanottuna. Naisvihan muoto tuokin.
- Sheena - Anonyymi
Kyllä mahtaa Stefanon naama venähtää kun odotti lapsimorsiamia ja tuotanto valitsee ylipainoisia kurppia morsiamiksi :D
-harmiseikirj-- Anonyymi
Se on kristitty.
- Anonyymi
Miksi hän on tapaillut äitiään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269