Tulin kertomaan, että äänestän kunnallisvaaleissa Keskustapuoluelaista ehdokasta, koska Keskustapuolue on fiksujen ihmisten puolue.
Äänestän Keskustaa.
23
76
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasurien aisankannattajien äänestäminen ei nappaa, mä passaan tän tarjouksen.
Fiksuja ihmisiä ovat lähes laidasta laitaan.
- Anonyymi
"Keskustapuolue on fiksujen ihmisten puolue" - Koitetaas nyt pitää tää keskustelu asialinjalla!
- Anonyymi
Aha. Itsekin pidän monia keskustalaisia fiksuina, ja olen toisinaan heitä äänestänytkin, eduskuntavaaleissa. Mutta olisi silti kiinnostavaa kuulla enemmän perusteluita, miksi äänestät Keskustaa. Fiksuja ihmisiä kun löytyy muistakin puolueista.
- Anonyymi
Sinun kannattaa ehdottomasti äänestää räyhäpersua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa ehdottomasti äänestää räyhäpersua.
Soinin Perussuomalaisia kerran eduskuntavaaleissa äänestinkin. Halla-ahon Perussuomalaisista en ole kiinnostunut. Eikä heillä ole oman kotikuntani asioihin sellaista annettavaa, että voisin kuvitella heitä kuntavaaleissa äänestäväni. Tiedän heidän kannanotoistaan, mitä kaikkea he eivät kannata. Mutten oikein tiedä, minkä puolesta he ovat. 🤔
- Anonyymi
Tällä kertaa sun valinta on oikea.Ajatelkaa kauhulla jos maakunnissa persuilla ois valtaa.
- Anonyymi
Persut ei muuta kuin räyhää keskenään kunnallisvaltuustoissa ja suunnittele
Kolmatta valtakuntaansa. Ei kiitos persuille. Ne on politiikan pohjasakkaa,
joista yksikään ei edes täytä poliitikon vaatimuksia. Valehtelu ja vääristely
on niitten erikoisosaamista. Jos ei muuten kannattajia saa, heikkoa on. - Anonyymi
Vasemmistohallitus taluttaa keskustaa talutushihnassa.
keskusta on Vasemmistonaisten perseennuolija. - Anonyymi
Vasemmistonaisten orjana
orja-raimo äänestää Vasemmistoliiton feministi naista. - Anonyymi
Metsänomistajat äänestävät Suomen Keskustaa. Tai ainakin pitäisi, jos vähänkin ajattelee itsensä ja lastensa tulevaisuutta.
- Anonyymi
Tiedätkö montakin perussuomalaista, jotka olisi loikannut keskustaan, minä en ainakaan tiedä, mutta päinvastoin kyllä tiedän useita.
- Anonyymi
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
- Anonyymi
Johtajasta se johtuu. Sanna Marin on hyvä johtaja ja keskusta hyviä puoluekavereita. Silti en äänestäis keskustaa mutta keskustalaisten kannattaa seistä puolueen takana.Sipilä oli vika valinta, virheistä oppii.
- Anonyymi
Marin vasemmistohallituksen aikana työttömyys kasvaa jatkuvasti.
Sipilän kepu-kokoomus aikana 140.000 uutta työpaikkaa.- Anonyymi
maalaisliitto-mtk on mafia,
tunti viikossa vapaaehtoistyötä,
ja kas olet työllistetty... - Anonyymi
Syy moiseen, tiedätte itsekin.
- Anonyymi
Missä viipyy vasemmistohallituksen työllisyystoimet ?
- Anonyymi
Työtön työnhakija on itse työllisyystoimitsijansa.
Sen kun hakee töitä. Yritykset palkkaavat, jos tarvetta on.
Hallitus ei voi palkata ketään eikä taluttaa työtä hakemaan kädestä pitäen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön työnhakija on itse työllisyystoimitsijansa.
Sen kun hakee töitä. Yritykset palkkaavat, jos tarvetta on.
Hallitus ei voi palkata ketään eikä taluttaa työtä hakemaan kädestä pitäen.Tais Sipilän hallitus yrittää tllaista, ja ansiosidonnainen pois.
- Anonyymi
Heh heh, keväällä kunnissa tahtipuikkoon siirtyy Persut kun Halla-aho laittaa kepulit ja kepulandian syväkyykkyyn kuntavaaleissa.
Jatkossa saat sinäkin etsiä kepulisi lähikaupungin kuntavaali listoilta kun loiskuntien "tasausjärjestelmät" ja muut turhat aluetuet poistetaan.- Anonyymi
Minäkin äänestän keskustaa.
- Anonyymi
Keskustan tie vihervasemmiston hallituksessa "on tuskainen ja käy harhaan".
Vaaleissa se mitataan ja nähdään miten kepu menestyy. Ennustettava ja todennäköisin lopputulos etenee vanhan viisauden mukaan: "Joka itsensä ylentää se alennetaan".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779