Täällä kielikursseja
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/10/26/ranskan-mp3-kurssi
On muitakin kursseja
https://yle.fi/aihe/oppiminen/ihminen-ja-yhteiskunta
Plärää lisää!
Menee aika rattoisasti ja oppii uusia asioita!
Ehkäpä ihka uusi ammatti?
Opettele uusi kieli!
9
226
Vastaukset 9
- Anonyymi
Onko siel outokummu murreta
- Anonyymi
Ei taijja olla.
Mutta eipä vällii, ite mie sitähhii murretta hallihen jotennii, vaikken ihan Outokummusta ookkaan kotosin. Joskus ohiajjaissain siinähhii kylässä pyssäyvyn, ja hyvin oon tähä asti siellä pärjännynnä teijjän alakuasukkaitten kanssa jutellessain.
Mutta opettele siekkii muutama uus kieli joutessas, tuolta linkiltä löyttyy.
Ite ossoon aika monta kieltä, hyvä onnii ku mualimalla kierrellessäin selevijjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taijja olla.
Mutta eipä vällii, ite mie sitähhii murretta hallihen jotennii, vaikken ihan Outokummusta ookkaan kotosin. Joskus ohiajjaissain siinähhii kylässä pyssäyvyn, ja hyvin oon tähä asti siellä pärjännynnä teijjän alakuasukkaitten kanssa jutellessain.
Mutta opettele siekkii muutama uus kieli joutessas, tuolta linkiltä löyttyy.
Ite ossoon aika monta kieltä, hyvä onnii ku mualimalla kierrellessäin selevijjää.Emmä tartte muuta ku su9mee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä tartte muuta ku su9mee
Okei.
Ei ketään pakoteta.
Mutta jos joku toinen on kiinnostunut laajentamaan osaamisiaan, niin hyvä että on tiedossa mitä mahdollisuuksia on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Ei ketään pakoteta.
Mutta jos joku toinen on kiinnostunut laajentamaan osaamisiaan, niin hyvä että on tiedossa mitä mahdollisuuksia on.Ei oo totta suomi onn ainoo tarvittva kieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Ei ketään pakoteta.
Mutta jos joku toinen on kiinnostunut laajentamaan osaamisiaan, niin hyvä että on tiedossa mitä mahdollisuuksia on.Olen pläräilly.
Hyviä kursseja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pläräilly.
Hyviä kursseja.Ei oole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oole
Tää kurssi on hyvä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/15/tyoelama - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kurssi on hyvä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/15/tyoelamaEi olw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661120
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42816- 69782
- 74738
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78673Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m116573Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52539
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10537Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115505- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114455Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Perussuomalaiset eiväy uskaltaneet tulla ulos bussista Helsingissä .
Perussuomalaiset erikoisessa tilanteessa Helsingissä – Eivät uskaltaneet tulla ulos bussistaan: ”Uhka käsin kosketeltavi159441YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436