Ihan ensiksi olisi kiva tietaa, kuka on enemmankin perehtynyt radioaaltoihin?
Ennenkuin edes julkistan ilmiota jotenkin paranormaaliksi, niin mista johtuu, etta radioasema "vaihtaa itseaan" toiseen radioasemaan, siis taajuuteen vain siksi, etta kuljen huoneiston eri osista toisiin osiin?
Joskus vitsailen itselleni, etta "jahas, taas menin kummituksen lapi", kun aivan kuin veitsella leikaten asema vaihtuu toiseksi riippuen missa kohtaa huoneistoa olen silla hetkella.
Mietin vain, etta voivathan kummituksetkin/energiakeraytymat aiheuttaa hairiota radioaaltoihin...?
Ja janskinta on, etta ilmio ei koskaan toistu taysin loogisena...eli ne "strategiset kohdat" vaihtelevat...siis ne, joissa asema vaihtuu "itsenaisesti"...
Seuraa huoneistossa...?
14
1688
Vastaukset
- rahaam
Kyseesä on kontakti ufoteknologiaan. Vain avaruusolennot voivat vaihtaa radiotaajuuksia koskematta vastaanottimeen. Sinulla ei ole hätää, kuun pimeältä puolelta vain otetaan kontaktia. Olet onnekas kun pääset todistamaan tätä harvinaista kokemusta. Kiitos mrkalalle ja Qadeshalle jotka olette piristäneet elämääni ja opettaneet uskomaan. Oikeasti, kiitos!
- Noita-Nainen
Tuota vaihtoehtoa en ollut ajatellutkaan, mutta nyt se tuntuu oikeinkin järkeenkäypältä, onhan täälläpäin nähty outoja valoilmiöitä sekä koettu yhtä ja toista. Erityisen huolissani olen tästä olennosta joka välillä ilmnestyy käärmeen, välillä ihmisen hahmossa. Mistähän mahtaa olla kyse? Tämä ei liity mitenkään tuohon radiojuttuun kylläkään.
- OIKEA Noita-Nainen
Noita-Nainen kirjoitti:
Tuota vaihtoehtoa en ollut ajatellutkaan, mutta nyt se tuntuu oikeinkin järkeenkäypältä, onhan täälläpäin nähty outoja valoilmiöitä sekä koettu yhtä ja toista. Erityisen huolissani olen tästä olennosta joka välillä ilmnestyy käärmeen, välillä ihmisen hahmossa. Mistähän mahtaa olla kyse? Tämä ei liity mitenkään tuohon radiojuttuun kylläkään.
hohhoijaa...............................
- kukkumaijat
Noita-Nainen kirjoitti:
Hei, olen kiinnostunut kuulemaan lisää hahmoistasi, mistä tiedät että kyse on samasta olennosta,(käärme, ihminen).
Mihin aikaan vuorokaudesta ne ilmestyvät ja minne?
Mikä niissä saa sinut huolestumaan,tekevätkö ne jotain, vai vain häivähtävät esiin?
ps: rekisteröintini tökkii, lisäänpä t:n loppuun - Kalif.
OIKEA Noita-Nainen kirjoitti:
hohhoijaa...............................
Antees, voi antees.
Oletko sinä oikea persoona vai sivupersoona.
Kerro ittestasi, kerro.
Missä päin Suomea olet? Jos siellä kuuluu vähän huonosti. Täällä Espoon korvessakin kuuluu jotkut radiokanavat vähän heikosti ja sekoilee jos liikun.
- Palle
Itsellä oli kuukausien ajan niin, että kun astuin olohuoneeseen, niin tietokone heräsi virransäästöautomatiikalta. Se ei ole mahdollista ellei joku liikuta hiirtä. Omasta kokemuksestani voin kertoa sinulle ettet ole yksin kotonasi.
- Noita-Nainen
Hei...!:)
Siita tulikin mieleeni, etta myos tuo on tapahtunut minulle. Siis kerran kun astuin huoneeseen, tietokoneen ruutu "herasi" itsestaan eli siis aktivoitui ilman etta olin koskenut yhtaan mihinkaan tai liikuttanut mitaan..! Eivathan nuo ruudut nyt yleensa "ajatuksen voimalla" aktivoidu, vaan hiirta liikuttamalla tai enteria painamalla jne...
Kylla mina sitakin aikani mietin...
Jannaa, etta jollakulla muulla on samantyyppista.:)
- ulaulaula...
Arvoisa NOita-W
Kiitos että olet ahkera kirjoittaja ja vastaajakin, mutta nimimerkkisi, anteeksi, ANTEEKSI, - - - voi perkele itsehillintäni pettää, .... anteeksi.....äh.
Pyytäisin jo nimimerkkiisikin viitaten. Kvantitatiivisesti tekstiäsi on ihan tyydyttävää, ja lisää odotetaan, mutta vastaisit edes esitettyihin kysymyksiin ennenkuin kirjoitat uutta.
Laatua, laatua tai vaihda nimimerkkisi alkuun blondi... anteeksi voi perkele painoinko minä entteriä vai deleteä... voihhhhh taidan muuttaa maailmaa ........ - - vaikka hyvä oli näinkin.- Tuttua on
Ihmisen liikkeet vaikuttavat siihen miten hyvin radio kuuluu. Ihminen, kuten lähes kaikki radion lähistöllä sijaitsevat esineet, sekä liikkuvat että paikallaan olevat, saattavat toimia radion "antennina". (Joku fiksumpi osaisi varmaan selittää tämän tieteellisemmin, mutta anyway...) Tässä ei kuitenkaan ole mitään yliluonnollista. Varsinkin jos asema on viritetty huonosti, voi kanava vaihtua aivan yhtäkkiä. Tai sitten kuuluu kaksi kanavaa päällekäin.
Työhuoneeni radio on juuri tällainen ongelmatapaus, asemat eivät tahdo kuulua kunnolla ja huoneessa liikkuminen aiheuttaa häiriöitä. - Noita-Nainen
Heips vaan.
Tuosta sinun tekstistasi ei kylla saanut muuta selvaa kuin sen, etta taidat olla aikamoinen blondi-vitsien viljelija.
Ts. "kvalitatiivisesti" viestisi sisalto oli kylla aika koyha...! - Velho-Mies
Tuttua on kirjoitti:
Ihmisen liikkeet vaikuttavat siihen miten hyvin radio kuuluu. Ihminen, kuten lähes kaikki radion lähistöllä sijaitsevat esineet, sekä liikkuvat että paikallaan olevat, saattavat toimia radion "antennina". (Joku fiksumpi osaisi varmaan selittää tämän tieteellisemmin, mutta anyway...) Tässä ei kuitenkaan ole mitään yliluonnollista. Varsinkin jos asema on viritetty huonosti, voi kanava vaihtua aivan yhtäkkiä. Tai sitten kuuluu kaksi kanavaa päällekäin.
Työhuoneeni radio on juuri tällainen ongelmatapaus, asemat eivät tahdo kuulua kunnolla ja huoneessa liikkuminen aiheuttaa häiriöitä.Viestiketjun aloittaja on tunnettu siitä, että hän antaa kaikille tapahtumille yliluonnollisen selityksen.
"Maitoni unohtui yöksi pöydälle, olisiko edesmenneen undulaattini kummitus sen hapattanut?" - kukkumaijat
Velho-Mies kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja on tunnettu siitä, että hän antaa kaikille tapahtumille yliluonnollisen selityksen.
"Maitoni unohtui yöksi pöydälle, olisiko edesmenneen undulaattini kummitus sen hapattanut?"Edellisen kannanoton lähettäjä on tunnettu siitä, että hän antaa henkilökohtaista palautetta nimimerkille, riidelkööt asiat, ei ihmiset.
Kukkumaijat taas syyllistyy Velho-Miehen moittimiseen, joka on tuomittavaa myös. Toisaalta meidän kummankaan mielipide ei liity käsillä olevaan aiheeseen... joten ketäpä se kiinnostaa.
Maitoa taas tunnetusti ei hapata kummitukset, vaan noidat, joten olisiko viestiketjun aloittaja ollut asialla...
Hiukan siistiä! :D Olispa meilläkin sellainen ''kotikummitus''! Ihan oikeesti, uskon ja varmasti on kyseessä joku kummajainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411741Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3211221Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361194Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241111Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571083- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13932Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863