Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta. Ja kansa otti yksimielisesti vaa

Anonyymi

KR 1933/-38, Ap.t. 8:5-8
mitä Filippus puhui, kun he kuulivat hänen sanansa ja näkivät ne tunnusteot, jotka hän teki. Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu
ja rampa parani.
Ja syntyi suuri ilo siinä kaupungissa.

Mutta uusin Ristin Kansa lehti saarnaa ja rukoilee ainoastaa uutta herätystä, koska laittomuuden valta on noussut kurittamaan jopa hyväosaisia.
KR 1933/-38, Hes. 7:11
Väkivalta on noussut vitsaksi jumalattomuudelle,
ei mitään jää heistä,
ei heidän pauhaavasta joukostansa,
ei heidän melustansa;
poissa on heidän komeutensa.

Ei tässä mikään herätys höpötys auta, vaan on saarnattava heille Filippuksen tavoin Kristusta ja pian.

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja todellisia parantumisia tapahtuu kuin Niiloylivainiolla, eli tasan nolla.

• Anonyymi

(No sinä oletkin sitten Ristin Kansa lehden kanssa aivan samoilla linjoilla. Niilo Ylivainio saarnasi herätystä ja sen vuoksi niitä sairaita ei sitten vain paljonkaan parantunut. Sillä vain armon sanojen vakuudeksi on Jumala luvannut myös parantaa sairautta ja kaikkea raihnauttakin mitä kansassa oli.)

Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu
        ja rampa parani.

Mutta uusin Ristin Kansa lehti saarnaa ja rukoilee ainoastaa uutta herätystä, koska laittomuuden valta on noussut kurittamaan jopa hyväosaisia.
        ei mitään jää heistä,
        ei heidän melustansa;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(No sinä oletkin sitten Ristin Kansa lehden kanssa aivan samoilla linjoilla. Niilo Ylivainio saarnasi herätystä ja sen vuoksi niitä sairaita ei sitten vain paljonkaan parantunut. Sillä vain armon sanojen vakuudeksi on Jumala luvannut myös parantaa sairautta ja kaikkea raihnauttakin mitä kansassa oli.)

Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu
        ja rampa parani.

ei mitään jää heistä,
        ei heidän melustansa;

Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

Ja sentähden hän on uuden liiton välimies, että, koska hänen kuolemansa on tapahtunut lunastukseksi ensimmäisen liiton aikuisista rikkomuksista, ne, jotka ovat kutsutut, saisivat luvatun iankaikkisen perinnön.

• Minä todistan, että ylivainion pitämissä kokouksissa tapahtui paljon yliluonnollisia parantumisia.
      Olen seurannut läheltä, kuinka erittäin vakavasti sairas parani kaikista sairauksistaan ja eli sen jälkeen 42 vuotta.

• Anonyymi

Hieno asia kun kerroit.

• Anonyymi

Rukoillaan siis työmiehiä elonkorjuuseen, kuten Jeesus opetti!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1654
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1328
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1323
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe