raha finaalit

kyllästyttää

nähdäänkö koskaan finaalia missä pelaisi kaksi joukkuetta mitkä ei ole rahajoukkueita?nyt kaksi ostojoukkuetta mittailee kummalla on enemmän rahaa ja ulkomaalisia säälittävää.haluan vielä nähdä finaalin missä joukkueet pelaa sydämellä ei rahalla ennen kuin lopetan koko roskan seuraamisen.

7

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilves A nro1

      paljon kivampaa katsottavaa...

    • Stig

      Nythän tuli jokin EY-tuomioistuimen päätös, jossa sanotaan että EU:n ulkopuolisia ei saa syrjiä työnhaussa.

      Kun tuota päätöstä tullaan toteuttamaan myös jääkiekossa, ei taida kohta olla yhtään pelaajaa SM-liigassa, joka osaa suomea.

      Koripallossa on vielä räikeämpää, kymmenestä kentällä olevasta voi jo nyt olla neljä vierasmaalaista.
      Odotetaan vaan koska kaikki ovat.

      Koskee kaikkia lajeja, ehkä ei pesäpalloa...

    • Mielipide

      Kirjoitit "kaksi ostojoukkuetta mittailee kummalla on enemmän rahaa ja ulkomaalisia". Uskallan olla asiasta eri mieltä. Lähes kaikilla SM-liigan joukkueilla on 3-4 ulkomaalaista, poikkeuksina toinen finalisteista (Kärpät), JYP, Pelicans ja Tappara.

      Ostojoukkueista en ala väittelemään, niistä on väännetty kättä tällä palstalla jo ihan tarpeeksi. Totean vain että Kärpät ja Jokerit EIVÄT ole SM-liigan "pahimmat" ostojoukkueet vrt. esim. Blues

      Ja eiköhän niin Kärppien kuin Jokerienkin pelaajat pelaa ja taistele koko sydämellään noissa finaaleissa. Rahalla saa kyllä pelaajia, mutta rahalla et saa pelaajaa pelaamaan hyvin.

      SM-liigajoukkueiden ulkomaalaiset runkosarjan lopussa (Boumediennen laskin puolikkaaksi kaksoiskansalaisuuden takia):

      Blues (5)
      Bryan Muir, Donald MacLean, Ladislav Kohn,
      Landon Wilson, Mike Ribeiro

      HIFK (5)
      Tomas Vokoun, Dave Stathos, Marek Zidlicky,
      Brett Harkins, Roman Vopat

      HPK (4)
      Vladimir Sicak, Rostislav Klesla, Josh Holden,
      Oliver Setzinger

      Ilves (3)
      Cory Murphy, Steve Kariya, Patrik Stefan

      Jokerit (4)
      Tim Thomas, Brian Campbell, Quinn Hancock,
      Glen Metropolit

      JYP (2)
      Duvie Westcott, Jody Shelley

      Kärpät (2.5)
      Josef Boumedienne (?), Viktor Ujcik,
      Petr Tenkrat

      Lukko (4)
      Dwayne Roloson, Hal Gill, Steve Larouche,
      Shayne Toporowski

      Pelicans (0)

      SaiPa (4)
      Mike Gabinet, Justin Forrest, Frank Banham,
      Petr Sachl

      Tappara (2)
      Andrew Raycroft, Robert Kantor

      TPS (4)
      Craig Rivet, David Schneider, Jiri Vykoukal,
      Tyler Bouck

      Ässät (4)
      Scott Langkow, Olegs Sorokins, Greg Classen,
      Jason Williams

      • mimmi

        Ehkä siis tuolla logiikalla Pelsut on moraalinen voittaja. Ei ole rahaa eikä ulkomaalaisia ;o)


      • Mielipide

        Huomasin tuossa että Tapparan Stefan Öhman jäi listalta pois. Näinollen Tapparan ulkomaalaisten määrä nousee kolmeen.


      • Mielipide kirjoitti:

        Huomasin tuossa että Tapparan Stefan Öhman jäi listalta pois. Näinollen Tapparan ulkomaalaisten määrä nousee kolmeen.

        Aika ironista, silä kärpillä on suurin osa omia pelaajia :P


      • eniten kärpillä
        Zacharia kirjoitti:

        Aika ironista, silä kärpillä on suurin osa omia pelaajia :P

        muistan kun kärppäfanit haukkui jokreita rahajoukkueeksi mutta miten on nyt kun oma suosikkikin on päätynyt vihattuihin?
        ainahan voittajia vihataan ja varsinkin kun se tehdään isolla rahalla.no mut kärpät on mestari ja hyvä niin vaikka pari päivää joudun kuuntelemaan kännisiä luupäitä(oulussa ravintolassa töissä)kun hehkutetaan mestaruutta.pian unohtuu tämäkin ja sitten onkin vuorossa samat luupäät kun suomi pelaa mm-kisoissa huoh....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe