Tykkään panna miestä tekokyrvällä strapon valjaiden kanssa pyllyyn, niin että mies on selällään jalat levällään ja mä näen kun hän runkkaa samalla itseään ja laukeaa vatsalleen ja rintakehälleen, lopuksi vaadin että minulle nuollaan orgasmi. Pervoa tai ei mutta kiihottavaa.
28 v nainen.
Strap on seksi
21
4344
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavan pervoo minkä kokoinen sträppisi o ja istutko kasvoille nuolettamaan orkut ja annatko lopuksi naida sua vuorostaan olemalla jalat leväällään hieroen klittaasi😋
Ihanalta kuulostaa <3
- Anonyymi
Se ilman valjaita oleva dildo on kokeilemisen arvoinen; siinä nainen laittaa toisen pään tukevasti pilluunsa ja nussii toisella päällä miestään. Kun hän keskittyy ihan vain omaan nautintoonsa, saa mies mitä parhainta kyytiä siinä samalla. Suosittelen.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Mielestäni ilman valjaita oleva dildo on paras. Siinä kumpikin saa.
Sinähän sen porsastelija
- Anonyymi
nainen sais käsitellä miestä niin monen orkun ajan kuin haluaa vois olla ihana antaa peppuni käsittelyyn
- Anonyymi
Naisen nautinto on tärkeintä.
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Olen saanut tarjouksen tuollaisesta.... itse olen epävarma.. olen normi nainen..mutta tykkään hallitsevista miehistä...ehkä vähän satuttavista.. ja nyt tutustuin sellaiseen joka haluaa straponia ... itse tykkään kokeilla kaikkea uutta, mitä varten meidät on muuten lähetetty tälle planeetalle...mutta mietin, osaanko "panna"... olen nainen joka tykkää määräävistä miehistä.. tottakai haluan tehdä hyvää ihmiselle joka on mulle hyvä, todella nautintoa tuottanut...rakkaudesta emme ees puhu...mutta musta tuntuu, että haluan tarjota hänelle myös sitä hyvän kokemista....
- Anonyymi
Kuulostaa mahtavalta ja hienolta että kaltaisiasi naisia on olemassa kaltaisiani miehiä varten jotka haluaa tällaista. Minäkin tahtoisin,mutta en taida saada koskaan tilaisuutta. T:Ikämies
- Anonyymi
Painu sirkukseen runkkari pelle
- Anonyymi
Kyllä me on kokeiltu mieheni on vaimoni systeemillä.
Anustappi on alussa hyvä saa avattua.
Haluan olla päällä ja mieheni levittää jalkansa kiva pumpata.
Kiva tunne vielä kun mieheni kalu vatsojen välissä💓💞💞- Anonyymi
Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa
etkö vieläkään oo löytänyt pesuhuonetta aikasemmin tai ees vessaan älä sekaannu asioihin mistä et tiedä
- Anonyymi
Jokaisen aviomiehen unelma. Vielä parempi jos vieras käy spermaamassa vaimon ja sitten se on nuoltava.
- Anonyymi
Niinhän sinä porsas teet
- Anonyymi
tykkäisin olla pantavana vaikka monta kertaa peräkkäin koko vkl
- Anonyymi
Niin minäkin ;)
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/F4f9N6
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2815979Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta453892Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom363256Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole603139Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava563039Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1713005Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932787Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin912497Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2002106Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt772078