Tykkään panna miestä tekokyrvällä strapon valjaiden kanssa pyllyyn, niin että mies on selällään jalat levällään ja mä näen kun hän runkkaa samalla itseään ja laukeaa vatsalleen ja rintakehälleen, lopuksi vaadin että minulle nuollaan orgasmi. Pervoa tai ei mutta kiihottavaa.
28 v nainen.
Strap on seksi
21
3428
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavan pervoo minkä kokoinen sträppisi o ja istutko kasvoille nuolettamaan orkut ja annatko lopuksi naida sua vuorostaan olemalla jalat leväällään hieroen klittaasi😋
Ihanalta kuulostaa <3
- Anonyymi
Se ilman valjaita oleva dildo on kokeilemisen arvoinen; siinä nainen laittaa toisen pään tukevasti pilluunsa ja nussii toisella päällä miestään. Kun hän keskittyy ihan vain omaan nautintoonsa, saa mies mitä parhainta kyytiä siinä samalla. Suosittelen.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Mielestäni ilman valjaita oleva dildo on paras. Siinä kumpikin saa.
Sinähän sen porsastelija
- Anonyymi
nainen sais käsitellä miestä niin monen orkun ajan kuin haluaa vois olla ihana antaa peppuni käsittelyyn
- Anonyymi
Naisen nautinto on tärkeintä.
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Olen saanut tarjouksen tuollaisesta.... itse olen epävarma.. olen normi nainen..mutta tykkään hallitsevista miehistä...ehkä vähän satuttavista.. ja nyt tutustuin sellaiseen joka haluaa straponia ... itse tykkään kokeilla kaikkea uutta, mitä varten meidät on muuten lähetetty tälle planeetalle...mutta mietin, osaanko "panna"... olen nainen joka tykkää määräävistä miehistä.. tottakai haluan tehdä hyvää ihmiselle joka on mulle hyvä, todella nautintoa tuottanut...rakkaudesta emme ees puhu...mutta musta tuntuu, että haluan tarjota hänelle myös sitä hyvän kokemista....
- Anonyymi
Kuulostaa mahtavalta ja hienolta että kaltaisiasi naisia on olemassa kaltaisiani miehiä varten jotka haluaa tällaista. Minäkin tahtoisin,mutta en taida saada koskaan tilaisuutta. T:Ikämies
- Anonyymi
Painu sirkukseen runkkari pelle
- Anonyymi
Kyllä me on kokeiltu mieheni on vaimoni systeemillä.
Anustappi on alussa hyvä saa avattua.
Haluan olla päällä ja mieheni levittää jalkansa kiva pumpata.
Kiva tunne vielä kun mieheni kalu vatsojen välissä💓💞💞- Anonyymi
Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa
etkö vieläkään oo löytänyt pesuhuonetta aikasemmin tai ees vessaan älä sekaannu asioihin mistä et tiedä
- Anonyymi
Jokaisen aviomiehen unelma. Vielä parempi jos vieras käy spermaamassa vaimon ja sitten se on nuoltava.
- Anonyymi
Niinhän sinä porsas teet
- Anonyymi
tykkäisin olla pantavana vaikka monta kertaa peräkkäin koko vkl
- Anonyymi
Niin minäkin ;)
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/F4f9N6
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739