Strap on seksi

Anonyymi

Tykkään panna miestä tekokyrvällä strapon valjaiden kanssa pyllyyn, niin että mies on selällään jalat levällään ja mä näen kun hän runkkaa samalla itseään ja laukeaa vatsalleen ja rintakehälleen, lopuksi vaadin että minulle nuollaan orgasmi. Pervoa tai ei mutta kiihottavaa.

28 v nainen.

21

3198

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihottavan pervoo minkä kokoinen sträppisi o ja istutko kasvoille nuolettamaan orkut ja annatko lopuksi naida sua vuorostaan olemalla jalat leväällään hieroen klittaasi😋

    • Ihanalta kuulostaa <3

    • Anonyymi

      Se ilman valjaita oleva dildo on kokeilemisen arvoinen; siinä nainen laittaa toisen pään tukevasti pilluunsa ja nussii toisella päällä miestään. Kun hän keskittyy ihan vain omaan nautintoonsa, saa mies mitä parhainta kyytiä siinä samalla. Suosittelen.

      • Mielestäni ilman valjaita oleva dildo on paras. Siinä kumpikin saa.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mielestäni ilman valjaita oleva dildo on paras. Siinä kumpikin saa.

        Sinähän sen porsastelija


      • Anonyymi

        nainen sais käsitellä miestä niin monen orkun ajan kuin haluaa vois olla ihana antaa peppuni käsittelyyn


    • Anonyymi

      Naisen nautinto on tärkeintä.

      • Anonyymi

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa


    • Anonyymi

      Olen saanut tarjouksen tuollaisesta.... itse olen epävarma.. olen normi nainen..mutta tykkään hallitsevista miehistä...ehkä vähän satuttavista.. ja nyt tutustuin sellaiseen joka haluaa straponia ... itse tykkään kokeilla kaikkea uutta, mitä varten meidät on muuten lähetetty tälle planeetalle...mutta mietin, osaanko "panna"... olen nainen joka tykkää määräävistä miehistä.. tottakai haluan tehdä hyvää ihmiselle joka on mulle hyvä, todella nautintoa tuottanut...rakkaudesta emme ees puhu...mutta musta tuntuu, että haluan tarjota hänelle myös sitä hyvän kokemista....

    • Anonyymi

      Kuulostaa mahtavalta ja hienolta että kaltaisiasi naisia on olemassa kaltaisiani miehiä varten jotka haluaa tällaista. Minäkin tahtoisin,mutta en taida saada koskaan tilaisuutta. T:Ikämies

      • Anonyymi

        Painu sirkukseen runkkari pelle


    • Anonyymi

      Kyllä me on kokeiltu mieheni on vaimoni systeemillä.
      Anustappi on alussa hyvä saa avattua.
      Haluan olla päällä ja mieheni levittää jalkansa kiva pumpata.
      Kiva tunne vielä kun mieheni kalu vatsojen välissä💓💞💞

      • Anonyymi

        Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa

        etkö vieläkään oo löytänyt pesuhuonetta aikasemmin tai ees vessaan älä sekaannu asioihin mistä et tiedä


    • Anonyymi

      Jokaisen aviomiehen unelma. Vielä parempi jos vieras käy spermaamassa vaimon ja sitten se on nuoltava.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä porsas teet


    • Anonyymi

      tykkäisin olla pantavana vaikka monta kertaa peräkkäin koko vkl

      • Anonyymi

        Niin minäkin ;)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe