Strap on seksi

Anonyymi

Tykkään panna miestä tekokyrvällä strapon valjaiden kanssa pyllyyn, niin että mies on selällään jalat levällään ja mä näen kun hän runkkaa samalla itseään ja laukeaa vatsalleen ja rintakehälleen, lopuksi vaadin että minulle nuollaan orgasmi. Pervoa tai ei mutta kiihottavaa.

28 v nainen.

21

3753

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihottavan pervoo minkä kokoinen sträppisi o ja istutko kasvoille nuolettamaan orkut ja annatko lopuksi naida sua vuorostaan olemalla jalat leväällään hieroen klittaasi😋

• Ihanalta kuulostaa <3

• Anonyymi

Se ilman valjaita oleva dildo on kokeilemisen arvoinen; siinä nainen laittaa toisen pään tukevasti pilluunsa ja nussii toisella päällä miestään. Kun hän keskittyy ihan vain omaan nautintoonsa, saa mies mitä parhainta kyytiä siinä samalla. Suosittelen.

• Mielestäni ilman valjaita oleva dildo on paras. Siinä kumpikin saa.

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Mielestäni ilman valjaita oleva dildo on paras. Siinä kumpikin saa.

Sinähän sen porsastelija

• Anonyymi

nainen sais käsitellä miestä niin monen orkun ajan kuin haluaa vois olla ihana antaa peppuni käsittelyyn

• Anonyymi

Naisen nautinto on tärkeintä.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi

Olen saanut tarjouksen tuollaisesta.... itse olen epävarma.. olen normi nainen..mutta tykkään hallitsevista miehistä...ehkä vähän satuttavista.. ja nyt tutustuin sellaiseen joka haluaa straponia ... itse tykkään kokeilla kaikkea uutta, mitä varten meidät on muuten lähetetty tälle planeetalle...mutta mietin, osaanko "panna"... olen nainen joka tykkää määräävistä miehistä.. tottakai haluan tehdä hyvää ihmiselle joka on mulle hyvä, todella nautintoa tuottanut...rakkaudesta emme ees puhu...mutta musta tuntuu, että haluan tarjota hänelle myös sitä hyvän kokemista....

• Anonyymi

Kuulostaa mahtavalta ja hienolta että kaltaisiasi naisia on olemassa kaltaisiani miehiä varten jotka haluaa tällaista. Minäkin tahtoisin,mutta en taida saada koskaan tilaisuutta. T:Ikämies

• Anonyymi

Painu sirkukseen runkkari pelle

• Anonyymi

Kyllä me on kokeiltu mieheni on vaimoni systeemillä.
      Anustappi on alussa hyvä saa avattua.
      Haluan olla päällä ja mieheni levittää jalkansa kiva pumpata.
      Kiva tunne vielä kun mieheni kalu vatsojen välissä💓💞💞

• Anonyymi

Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun paska lentää ku varpusparvella buaahaa

etkö vieläkään oo löytänyt pesuhuonetta aikasemmin tai ees vessaan älä sekaannu asioihin mistä et tiedä

• Anonyymi

Jokaisen aviomiehen unelma. Vielä parempi jos vieras käy spermaamassa vaimon ja sitten se on nuoltava.

• Anonyymi

Niinhän sinä porsas teet

• Anonyymi

tykkäisin olla pantavana vaikka monta kertaa peräkkäin koko vkl

• Anonyymi

Niin minäkin ;)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe