Tiedättekö järjestääkö mikään taho sinkkuiltoja uskoville Helsingissä? Siis normaaliaikaan tietysti, nythän kaikki on valitettavasti tauotettu.
Olisiko halukkuutta ehkä omaehtoisesti kokoontua ja näin tavata uskossa olevia veljiä ja sisaria?
Normaaleissa herätysilloissa ei niin helposti tutustuta toisiin ja juuri keskustelu ja uskovien yhteys keskustellen on antoisaa.
Tietysti myös samanmielisen kumppanin löytyminen on monen haaveissa.
Tapaamisia voisi järjestää vaikka kahviloissa tai jonkun luona, kunhan kokoontumisrajoitukset ja muut ovat aikanaan ohi.
Tapaaminen uskoville sinkuille!?
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle riittää jeesus ja jeesuksen enkelit 😆
- Anonyymi
Hyvä homma sinulle!
Ei ole kuitenkaan mitään pahaa siinä että kaipaa aviopuolisoa itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä homma sinulle!
Ei ole kuitenkaan mitään pahaa siinä että kaipaa aviopuolisoa itselleen.Evoluutio valitse paras ympäristöstä, jotta lapsesi pärjäisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evoluutio valitse paras ympäristöstä, jotta lapsesi pärjäisivät.
Siis puhut nyt hetero suhteista, mikäli minä mistään mitään ymmärrän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis puhut nyt hetero suhteista, mikäli minä mistään mitään ymmärrän?
Homot ei synnytä, evoluutio sallii homouden vain laumaeläimillä ja etu tulee sisaruksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homot ei synnytä, evoluutio sallii homouden vain laumaeläimillä ja etu tulee sisaruksille.
Näin Kristittynä en usko evoluutioteoriaan, tietenkään.
En uskoisi siihen vaikken edes olisi Kristitty.
Toki aloituksessa tarkoitettiin heteroseksuaalisia uskovia sinkkuja tai heteroksi haluavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807