Nyt on pakko kommentoida. Sanna Marinin twiitit ovat aiheuttaneet kohua ja käsittääkseni mielipiteet kaatuvat aika vahvasti Niinistön puolelle. Mutta silti löytyy yksittäisiä ihmisiä, jotka puolustelevat Marinin käyttäytymistä mm. sillä, että hän on nainen??? Tai jopa perustuslailla, jossa määrätään, että ulkopolitiikkaa johtaa presidentti yhteistyössä valtioneuvoston kanssa. Eli Marinin puolustajat vetoavat yhteistyöhön, vaikka Marin juuri nimenomaan ei tehnyt yhteistyötä presidentin kanssa, vaan twiittasi oma-aloitteisesti ulkopolittisiin kysymyksiin oman mielipiteensä koko maailman nähtäväksi. Marin on tässä se osapuoli, joka EI TEE YHTEISTYÖTÄ!!!!
Vastaukset 2
- Anonyymi
Suomen ulkopoliittisen kannan ilmoittaa itse asiassa useimmiten joku muu kuin presidentti. :D Koska presidentti ei suinkaan hoida ulkopolitiikan rutiineja. Suomen kannan voi ilmoittaa ministeri EU:ssa tai diplomaatit maailmalla. Kaikki länsimaat tuomitsevat ihmisoikeusloukkaukset. Sitä ei tarvitse miettiä kahta kertaa.
- Anonyymi
Toivottavasti Suomen johdolla on parempiakin projekteja kuin Navalnyt ja homoparaatit niin kuin Sanoma-media koittaa väittää. Edellä mainitut ovat paremmin Strasburgin pörräävän kärpäslauman hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429