Kuulin luotettavalta taholta et huhtikuun alus toiminta loppuu. Kaikki lähtee mä tästä narkkarit ja rikolliset jää.
Pysäkki grilli lopettaa.
15
4925
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kuppane grilli
- Anonyymi
Ai siellä on ollut vielä grillikin.. Noo, aita vaan ympärille joka olisi pitänyt kyllä tehdä kymmeniä vuosia sitten
- Anonyymi
Hyvä että loppuu
- Anonyymi
Nyt ei kyllä huhu pidä paikkaansa, pysäkki grilli ei oo loppumassa. Mitäköhän sää oot vetäny
- Anonyymi
Ompa luotettava taho kun ko. yrityksen omistaja ei vielä itse tiennyt asiasta mitään.
Taitaa olla omaan toimintaan pettynyt "kilpailija" tämä luotettava taho.
Kannaisi varmaan keskittyä omaan toimintaan ja jättää paska puhuminen pois.
Tuskin Pysäkki Grilli lopettaa toimintaa vielä moneen vuoteen, niin että
tervetuloa vaan Mäntän parhaille pizzoille ja Grilli annoksille.
toinen Anonyymi.- Anonyymi
Tuli todistettuu ettei mänttäläiset ole järjen jättiläisiä. Tieto jo entuudestaan. Piru piri.
- Anonyymi
Sori vaan ajattelin kyllä jatkaa poikani sanoi minulle aiti taidat tehdä pitsoja vielä 80 v ettå sillein jatkuu t ellu
- Anonyymi
Paska grilli
- Anonyymi
Makkara perunat kanamunakastikkeella
- Anonyymi
Onko se grilli viä siellä toiminnassa?
- Anonyymi
On kyllä :)
- Anonyymi
Parhaat burgerit ja pizzat on pysakilla, silti kaikki porukka notkuu elevenissa
- Anonyymi
Elevenillä pyörii kaikki tykkää mamuista
- Anonyymi
up
- Anonyymi
Miksi uppaat tätä valeuutista? Oletko kenties kilpailijan leivissä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233