Osaisiko joku neuvoa? Mercedes-Benz W205 pitäis saada ajotietokoneeseen ja mediakeskukseen vaihdettua kieli suomeksi, Tarjoaa muita kieliä kyllä vaihdettavaksi mut ei juurikaan Suomea.
Mercedes-Benz W/S205 Kielen vaihto
7
2762
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele vaan maailman kieltä eli saksaa. Niin hitlerkin aikanaan halusi!
- Anonyymi
Hah, Kiitos neuvosta tämä ei kumminkaan ratkaissut ongelmaani.
- Anonyymi
Tarvitset mersun xentry ohjelmiston jolla pääsee tuon tekemään.
Ongelma on siinä, että tuo ohjelmisto ei ole ihan yleisesti saatavilla ja jos sitä jossakin kaupitellaan niin hintapyyntö on luokkaa 400 euroa.
Sen jälkeen pitäisi olla vielä taitoa sen käyttämiseen.
Eli veholle mars, uskoisin että alle 1000 eurolla selviää.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, Täytyy kysellä jos jollain olisi kyseinen ohjelma käytössä.
Minulla on aika tuore S212.
Siinä on käyttöohjekirja on suomeksi ja se on minulle riittänyt.
Veholta kysyessäni pari vuotta sitten niin sanoivat, ettei edes saa.
On niin pieni markkina-alue.- Anonyymi
Kyllä kai Englantia osaat, vaihda siihen.
- Anonyymi
Mee kielikurssille tai netin kautta opettelet vaan kielen.
Helppoa elämää mersun kanssa hihhihhih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818