YLE vs. RT....

Tutustun ajankäyttöni puitteissa myös kansainvälisten uutistoimistojen tarjontaan ja erot ovat lievästi sanottuna merkittävät.
Kansamme valtaosa katsoo ainoastaan YLEn uutisointeja ja ovat tietysti sen ohjailtavissa. Muutosta on toki pikku hiljaa tapahhtumassa.

RT on maailmanlaajuinen venäläinen uutisjätti joka lähettää maailmalle sellaisia uutisia joista globalistien kommunistiuutiset vaikenevat tyystin.

Tässä pari meillä vaiennettua uutista; näitä on toki satoja. Pistäkää kanava tilaukseen niin saatte tietoa maailman menosta mistä meillä vaietaan.

https://www.youtube.com/watch?v=H0JcjbSi3gw

https://www.youtube.com/watch?v=gRrp_mCFs6k

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuta toki venäjälle kun siellä on niin ihanaa.

• Anonyymi

siltä se alkaa tuntua että pitäisi, valtion velkaa on 0.

• Anonyymi

RT on Putinin hallinnon luoma työkalu jolla käydä nykyaikaista sotaa länsimaita vastaa.

• Anonyymi

Montako länsimediaa on jotka hyökkäävät Venäjää vastaan?
        1000- 10 000?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako länsimediaa on jotka hyökkäävät Venäjää vastaan?
        1000- 10 000?

Putinin hallinto on itse sanonut median olevan se väline millä sotia käydään ja siksi on myös julistanut ulkomaiden agenteiksi jokaisen toimittajan joka ei ole Moskovan kassarana. RT on tämän mediasodankäynnin lippulaiva jota persutkin lukevat innoissaan sillä sieltä saa lukea vaihtoehtoista totuutta kuten kommunistit Pravdaansa vielä 1980-luvulla.

Moskova saattaa hyvinkin olettaa tuon esittämäsi lukuhaarukan Venäjää vastaan hyökkäävistä toimittajista pitävän paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin hallinto on itse sanonut median olevan se väline millä sotia käydään ja siksi on myös julistanut ulkomaiden agenteiksi jokaisen toimittajan joka ei ole Moskovan kassarana. RT on tämän mediasodankäynnin lippulaiva jota persutkin lukevat innoissaan sillä sieltä saa lukea vaihtoehtoista totuutta kuten kommunistit Pravdaansa vielä 1980-luvulla.

Moskova saattaa hyvinkin olettaa tuon esittämäsi lukuhaarukan Venäjää vastaan hyökkäävistä toimittajista pitävän paikkansa.

Ulkomaiset agendit ovad valdaisa uhga Venäjälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe