Tutustun ajankäyttöni puitteissa myös kansainvälisten uutistoimistojen tarjontaan ja erot ovat lievästi sanottuna merkittävät.
Kansamme valtaosa katsoo ainoastaan YLEn uutisointeja ja ovat tietysti sen ohjailtavissa. Muutosta on toki pikku hiljaa tapahhtumassa.
RT on maailmanlaajuinen venäläinen uutisjätti joka lähettää maailmalle sellaisia uutisia joista globalistien kommunistiuutiset vaikenevat tyystin.
Tässä pari meillä vaiennettua uutista; näitä on toki satoja. Pistäkää kanava tilaukseen niin saatte tietoa maailman menosta mistä meillä vaietaan.
https://www.youtube.com/watch?v=H0JcjbSi3gw
https://www.youtube.com/watch?v=gRrp_mCFs6k
YLE vs. RT....
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta toki venäjälle kun siellä on niin ihanaa.
- Anonyymi
siltä se alkaa tuntua että pitäisi, valtion velkaa on 0.
- Anonyymi
RT on Putinin hallinnon luoma työkalu jolla käydä nykyaikaista sotaa länsimaita vastaa.
- Anonyymi
Montako länsimediaa on jotka hyökkäävät Venäjää vastaan?
1000- 10 000? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako länsimediaa on jotka hyökkäävät Venäjää vastaan?
1000- 10 000?Putinin hallinto on itse sanonut median olevan se väline millä sotia käydään ja siksi on myös julistanut ulkomaiden agenteiksi jokaisen toimittajan joka ei ole Moskovan kassarana. RT on tämän mediasodankäynnin lippulaiva jota persutkin lukevat innoissaan sillä sieltä saa lukea vaihtoehtoista totuutta kuten kommunistit Pravdaansa vielä 1980-luvulla.
Moskova saattaa hyvinkin olettaa tuon esittämäsi lukuhaarukan Venäjää vastaan hyökkäävistä toimittajista pitävän paikkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin hallinto on itse sanonut median olevan se väline millä sotia käydään ja siksi on myös julistanut ulkomaiden agenteiksi jokaisen toimittajan joka ei ole Moskovan kassarana. RT on tämän mediasodankäynnin lippulaiva jota persutkin lukevat innoissaan sillä sieltä saa lukea vaihtoehtoista totuutta kuten kommunistit Pravdaansa vielä 1980-luvulla.
Moskova saattaa hyvinkin olettaa tuon esittämäsi lukuhaarukan Venäjää vastaan hyökkäävistä toimittajista pitävän paikkansa.Ulkomaiset agendit ovad valdaisa uhga Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886033Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085357Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk513374Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123065Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062739Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t111710Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211600Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321469Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1821132