Arabit rakentelevat lähes kilometrin korkeita torneja.
Kun niitä sieltä avaruudesta katselee niin nehän ovat vaakatasossa mutta eivät kuitenkaan katkea.
Kiva ja arvoituksellinen on tuo painovoima sano.
Mennäänpäs pojat avaruuteen katsomaan Maapalloa !
9
109
Vastaukset
- Anonyymi
Gravitaatio on oikeastaan näennäisvoima. Sen vaikutusvektori on kuitenkin aina massakeskipisteen suuntainen, jolloin mitään ongelmaa ei ole.
Vielä painovoimaakin arvoituksellisempaa minulle on, kuka voi ajatella noin himmeästi.- Anonyymi
Luulisi että olisi olemassa edes yksi satelliitista otettu valokuva jossa näkyy esim. nuo tornit vaakatasossa. Pystysuunnassahan ne eivät taatusti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi että olisi olemassa edes yksi satelliitista otettu valokuva jossa näkyy esim. nuo tornit vaakatasossa. Pystysuunnassahan ne eivät taatusti ole.
Kai olet tietoinen, että kuvia voi käännellä miten huvittaa. Ja jonkun kuvan oleminen "vaakatasossa" ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Millä perustella kilometrin korkuisen tornin pitäisi näkyä avaruudesta?
- Anonyymi
Jos vaiks käyttäisi kamerassa zoomausta. Sellainen ihmekin on nääs keksitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaiks käyttäisi kamerassa zoomausta. Sellainen ihmekin on nääs keksitty.
Et taida ymmärtää oikein mittasuhteita 🤦♂️
- Anonyymi
Aihe ei olisi arvoitus jos ymmärtäisit yhtään tieteitä..
- Anonyymi
Juu. tiede se sanoo ettei avaruutesta kuvia nyt oteta. Ei ne pässinpäät osaa niitä arvostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. tiede se sanoo ettei avaruutesta kuvia nyt oteta. Ei ne pässinpäät osaa niitä arvostaa.
On nääs sovittu ettei Maapallosta näytetä kuvaa kuin siitä yläpuolesta.
Näyttäis nääs hassulta jos alapinnalla ne tankkerit seilais ylösperin ja ihmiset kävelis kaa ylösperin eikä tippuis sitten avaruuteen nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512